Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä olette, kannattaako elää suhteessa, jossa mies on selvästi ilmoittanut olevansa vain lasten takia. Sanoo, ettei oikein rakasta minua, mutta lasten takia on parempi, että ollaan yhdessä. Mä olen koettanut sopeutua, mutta aika vaikeaa tämä on...

On käyty parisuhdeterapiassakin ja mies myöntää, että tunteet ovat viilenneet. Kuinka kauan sitä jaksaa yrittää elvyttää suhdetta? Olen tehnyt sitä jo aika kauan, enkä jaksa yksin enää.

Miehellä ei ole toista, sen tiedän. Eikä ole alko- tai väkivaltaongelmaa. Hänen ongelmansa on lähinnä tunnekylmyys, joka on lähtöisin omasta lapsuudestaan.

Itse kaipaan tunnetta siitä, että minua rakastetaan. Pahinta on aina kuin sairastun, mies on lähinnä vihainen siitä.

Toisaalta yksin eläminen on... yksinäistä.

Kommentit (6)

Niin, en tiedä, auttaako se eroaminen. Yksinäisyys pelottaa.. Ja mies veisi lasten huoltajuuden taatusti oikeuteen asti. Pelkään, että jos menetän lapseni. En kestäisi sitä. Miehestä ei tekemälläkään saa huonoa isää, mutta puolisona on.. tunteeton.

Muiden mielestä mieheni on ihana, puhelias, menestynyt jne. Niin onkin, mutta kun hän ei rakasta minua.

Nyt kun minulla epäillään syöpää, tämä tuntuu erityisen pahalta tämä tunteettomuus. Toki mies on sitä mieltä, että jos syöpä on, niin sitten parannetaan. Ei muuta. Ei yhtään ainoata halausta, tunnetta mukana olevaa kommenttia tms.

Aina kohtelias, mutta kylmä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mä tiedän, että ankeaa on tunnepuolella. Mutta eroaminen on niin vaikeaa.. Isänä on ihan hyvä, mutta puolisona ei.. Jos lapsia ei olisi, olisin eronnut jo aikapäiviä sitten. Mutta lapsilta ei ole kiva riistää ydinperhettä. Tässä on vastaan lasten etu ja minun etuni.

-ap

Jos sinulla on paha olla niin miksi jäädä siihen? Jos olette miehen kanssa kumminkin hyvissä väleissä niin saatte kyllä soviteltua lasten huoltajuuden varmasti hienosti ja olisitte varmasti tyytyväisempiä erillään. Näin ollen lapsetkin olisivat tyytyväisempiä kunhan asiaan sopeutuisivat.

Itse lähdin samanlaisesta suhteesta, nyt on hyvä hengittää ja saan vihdoin sitä rakkautta jota kaipasinkin. Lapset ovat eroon sopeutuneet hyvin vaikka pieniä ovatkin, toki alussa oli vaikeuksia. Minulla ja ex-miehelläni on yhteishuoltajuus.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat