Vierailija

Me ajateltiin ostaa kaupasta valmispakasteita ja pullo simaa, kun ei niitä kuitenkaan hirveästi voi syödä...

Leipomisen ilokin jää aika laihaksi lasten kannalta, kun paistaminen on täysin aikuisten puuhaa.

Kommentit (18)

Lasillisen simaa haluaisin maistaa, mutta ei sitä pullollista jaksa juoda. Ja munkeista en edes tykkää.

Mutta hyvä näinkin. Meinasimme juhlia vappua ihan ilmapallojen ja serpentiinien kera, syömiset eivät ole niin tärkeitä.

Nuo raakapakaste munkit on nekin testaamatta, mutta tänä vappuna voisin niitä kokeilla.

Kaupan ja mummon tekemillä munkeilla ja simalla on tähänkin asti pärjätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen turhan perso munkeille, joten viisasta ostaa vaikka semmoinen kaupan paistovalmiit - ja pysyä yhdessä pussissa. Ja simasta meillä ei tykätä.

olivat ruokalassa paistaneet ne itse, maksoivat 60 senttiä kappale. Simaa saatiin kaupasta pari pulloa. Ja se kyllä riittää niitä herkkuja.

En paista enkä osta. Munkit ja tippaleivät on turhia lihottavia (ts. eivät edes hyviä kalorimääräänsä nähden) ja simaa ilman voin todellakin elää. Hyvä niin, koska täällä keski-Euroopassa sitä ei varmaan mistään löytyisikään!;-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat