Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

En nähnyt pinoa.

Kommentit (5)

Täällä ei ole kyllä mitään raskauteen liittyvää erityisraportoitavaa.

TILASTOINTIA Aloin eilen mitata mittanauhalla mahan ympärystä ja yritän tehdä niin kerran viikossa. Samoin olen merkannyt ylös kerran viikossa aamupainon (maanantai) ja merkkaan sen sitten sen hienosti taulukkolaskentaan ja teen siitä komean graafikäyrän raskauden ajalta. Että on mulla hienot harrastukset, ammattitautia kyllä mukana.

AJL 14+0 (Wau, viidestoista viikko alkaa, mukavaa)

Jokos joku teistä ensisynnyttäjistä on tuntenut liikkeitä,meillä välillä jotenkin tuntuu kuin vaavi hipaisisi vatsaa.Ja vatsa ikäänkuin pulputtaa kun nukkumaan mennessään yrittää tuntea jotain uutta.

Vointi on kuin ei ees olisi raskaana oisi jo kiva tuntea liikkeitä enemmän.

Jasso oisi varmaan noitten mieheni lasten iltapalan aika jäivät hetkeksi ulos kun nummolta tultiin.Kirjoitellaan taasen huomenna jos täälki ois enemmän porukkaa koneen ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Brown Eye:lle onnea että asiat on vähän paremmin, toivotaan ettei enää kauan tarvitse elää piinassa.

Olin tänään töissä joten päivä meni sitten siinä, sitten leivottiin esikoisen kanssa pullaa ja kohta lauantai saunaan.

Säikähdin tänään kovasti kun oli tullut muutama tippa verta. Ei edes punaista vaan vähänkuin oranssia? Mies oli jo passittamassa lääkäriin. Minulla ei ole aiemmin tullut pisaraakaan eikä esikoisenkaan odotuksessa niin siksi sain sätkyn. Heti kun tulin töistä karautin vessaan kuuntelemaan dipplerilla vauvaa ja hyvin tuo sydän ainakin pumppasi. Mistäköhän voi johtua?

Me ollaan otettu nyt ja esikoisen raskausaikana joka viikko masu kuva samassa asennossa ja niistä on hyvä katsoa masun kasvua. Nytkin tuntuu ettei tämä kasva mihinkään mutta eilen otettu kuva kertoi muuta kun vertasi edelliseen josta oli lipsahtanut 3 viikkoa vahingossa. Pistän sitten lapulle ylös että minkä viikon kuva on kyseessä.

Eilen ja tänään on tuntunut että liikkeet on lisääntyneet masussa, tulisi jo kunnon potkuja ja iso maha olisi niin kiva!

Eipä muuta kun hyvää viikoloppua

Pepsi rv 15+1

Kiitos kaikille tsempityksestä, joku kirjoitti ihan että mielessä ollaan, kiitos sinulle oli mukava lukea ja antoi voimia :)

Viikko on ollut raskasta aikaa odottaa vastauksia istukkanäytteestä. Tänään sain tietää, että meidän masuvauvalla ei ainakaan ole noissa kromosomeissa häiriötä joita tuossa istukkanäytteestä tutkitaan :) tällä kertaa päästiin vielä suurella säikahdyksellä, mutta tutkimukset jatkuu. Naistenklinikalle ei aikaa saatu kun vasta 16+ viikolle, joten varasin ite ajan Brunolle, joka saa maanantaina tutkia tämän hetken tilanteen. Onko nesterakkulat kaulalla kuinka kehittyneet, ja näkyykö tällä hetkellä rakennepoikkeavuuksia.

Sydäntä ei kuitenkaan pystytä vielä tutkia tarkasti, mutta saadaan nyt ainakin tietoa niistä rakkuloista ja onko kaikki jäsenet niinkuin pitää.

Pitkä ja raskas tulosten odotus siis jatkuu, mutta tällä hetkellä pikkuisen positiivisempi mieli kuin viikko sitten.

Palailen taas uusien tieojen kera maanantain ultran jälkeen.

B-E rv 14+1 kait

BrownEye - onpa mukava, että tähän asti uutiset ovat olleet vain hyviä. Uskotaan, että niin eteenkinpäin! Hyvä mielenrauhallesi, että saitte ajan yksityiselle tsekkaukseen. Odottavan aika on varmasti tässä tapauksessa erityisen pitkä. Kerro sitten taas kuulumisia ja positiivista mieltä odotukseen!

AJL - mulla kans jonkinmoisia tilastointeja menossa, Excel kovassa käytössä :) Mitataan miehen kanssa aina aamuisin paino ja sellaista taulukkoa on jo syyskuulta asti. Nyt raskaus tuonut mielenkiintoisen lisän. Lisäksi otan aina silloin tällöin sivuprofiilikuvan, niin voi seurata, josko maha pullistuu. Nyt on kyllä pysynyt sekä paino että sivuprofiili viikkoja samanmoisena.

Omat ajatukset heittelee vuoristorataa. Ei millään välillä jaksa uskoa, että masussa jotain eloa on, kun ei sieltä mitään vielä tunnu. Anoppi kyllä sanoi, ettei viikkoa 20 ennen kannata odotella. Mutta ehkä kuitenkin vähän aiemmin voisi... Eilen väänsi ja käänsi mahaa oikein kunnolla ja vähän jo olin huolissani, mutta epäilen, että se taisi vain olla " aidon" mahan toimintaa. Huoh, ultra vasta joskus kuukauden päästä. Miten sitä jaksaa...

Mukavaa viikonloppua lokakuisille!

Fudgis 15+6

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat