Vierailija

Oletko kokeillut ' kouluttaa' suoltasi?

Minä olen. Kotioloissa suuren hädän iskiessä olen vain pidätellyt vaikka tiukkaa välillä tehnyt :D

Aloitin joskus talvella ja nyt noin parin viikon ajan olen pystynyt jopa lenkkeilemään tunnin-kaksi ilman pelkoa että p**** menisi housuun!

Kommentit (15)

siis kun minulla ainakin on kyse hermoista? Alan hermoilemaan, ja vatsa reagoi heti. Ei siinä auta pidättäminen!

Itsen psyykkaamisesta on joskus hätätilanteessa apua; alan vaan miettimään että jotain ihan typerää tyyliin " jipii, kuoliossa ollut suoli alkaa viimein toimia!!!" . Se auttaa tai sitten ei...

t. 14

Ja paniikissa olen asian takia monesti ollut, usko pois :/

Joskus kotona kun äkkihätä yllättää, ' rauhoittelen' itseäni ja odtan hetken, toisen hetken ja vielä kolmannenkin...

Olen kärsinyt vaivasta pian 4v ja toisaalta oppinut ajattelemaan, että aina sitä JONNEKIN voi hädänhetkellä tehdä. Ei nt tietenkään keskelle katua mutta vaikka sitten puskaan jos ei muuta mahdollisuutta ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli vuosi sellasta aikaa, että paskapönttöä sai halata pahimpina aikoina parikymmentäkin kertaa vuorokaudessa. Parikolme imodiumia nassuun ja sai puolen päivää olla ilman paskomista.

Nyt on onneksi rauhottunut sen verran, et voi välillä olla pitempiäkin aikoja ilman imodiumia ;)

ps. sitä saa sitten oikeen lääkärin reseptilläkin :D

t. ei AP

julkisilla paikoilla, siitä tuli sitten ilmavaivoja ja äkillistä ripulia. Nyt tietoisesti yritän saada mahalihakset rennoiksi ja ei ole tarvinnut enää pitää kolikkolipasta mukana, että pääsee lähimpään julkiseen vessaan.

Kaikki alkoin keskimmäisen syntymän jälkeen, kun kärsin ummetuksesta... Lähikaupassa sitten iski vuosisadan hätä ja olin ihan paniikissa, että MINNE ehdin!! Jalat ristissä etsin lähimmän myyjän ja pyysin päästä vessaan. Onneksi päästi, muuten olisi ollut ikävä sotku lattialla :-/

Siitä sit jäi kammo, että mitä jos tuolla ja tuolla tulee hätä, minne menen. Sitä jotenkin panikoi jo etukäteen ja kierre on valmis.

Olen syönyt myös Relaa tabletteina säännöllisesti. Placebo tai ei, mutta auttaa ainakin vähän ;)

ap

Oksettaa, vatsaa turvottaa mutta ei sentään tuota. Toivottavasti ei tajua tämän ketjun jälkeenkään (voisikohan maha saada tietoa mitä luen??).

Kaikki säälipisteeni teille, hirveää varmaan. Itse kärsin pahoinvoinnista ja sekin kamalaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat