Vierailija

Olen laihduttanut ja nyt olen siinä pisteessä että en uskalla syödä oikein mitään ilman että kadun sitä. syynä ettei painoni ole laskenut vaikka liikun hikijumpassa 3-4krt/vko ja katson syömisiäni. Ennen uskalsin herkutella silloin tällöin, nyt en enää ollenkaan kun paino junnasi paikoillaan.

Tänäänkin olen syönyt 1½muhku sämpylää... Miten tässä nyt toimisi?

Kommentit (8)

kunnon aamupala, lounas ja päivällinen sekä mahdollisesti kevyt välipala, juo paljon vettä. Valitse vähärasvaiset vaihtoehdot, paljon kasviksia

Aina mietin vaan niitä syötyjä kaloreita, ja huono omatunto painaa päälle.

Tänään olen syönytkin aika lailla, kolme ruisleipää, päällä leikkelettä, yhden sämpylän, päällä leikkelettä ja kurkkua ja tomaattia, marjoja ja banaanin ja jugurttia. En syö enää muuta tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

edellistä, syöt liian vähän. Siks ei paino laske. ja tuo menee jo sairaalloiseksi ettei tuon enempää ole syönyt tähän aikaa päivästä. Anoreksiako?

Hae apua itsellesi piakkoin!!!

Itse yritän myös 10 kiloa saada pois, ja ei tunnu lähtevän millään. Olen koittanut vaikka mitä terveellisiä syömistapoja, ilman tuloksia. En tiedä millä sitä enää pystyisi palaamaan minkäänlaiseen tasapainoon syömisen suhteen.

2

ja paino eilaskenut kun söin säännöllisesti ja liikuin. Vähensin syömistä radikaalisti, nyt paino laskee hitaasti taas alaspäin. En usklla alkaa syödä jos taas alkaa nousta tai junnata.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat