Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Millä merkillä on mielestäsi parhaiten kulutusta kestävät välikausi/talvipuvut? Viime syksynä kaikki puvut pysyivät tyttäreni käytössä hyvässä kunnossa, kun hän ei vielä osannut kunnolla juosta, (..ja kaatuilla asfaltilla vähän väliä) mutta nyt kun hän on jo reilu parivuotias ja " kaikkea pitää kokeilla" , niin tuntuu, ettei mikään kestä!

Reimatecilta on kokeiltu sekä talvihaalaria että välikausihaalaria ja molemmista on polvet ollut hajalla parin viikon käytön jälkeen.. =/ Vaihdettiin Name itin Rain setiin kun olin sen hamstrannut viime syksynä, no sehän oli niin ohutta kangasta, että meni rikki samantien. Kestääkö mikään vai pitääkö vaan kävellä polvet hajalla? Minkä puvun menen nyt ostamaan, kun tyttäreni on jo kaksi välikausipukua onnistunut kuukauden sisällä saamaan rikki polvista, vaikka ei ole edes kovin villi tapaus. Reklamoin tietysti asiasta myös, mutta enpä usko, että kyse on maanantaikappaleista vaan asfaltista... Haluaisin kuitenkin hyvän puvun tytölleni, kun ulkoilevat pph:n kanssa paljon.

Ensi talveksi ja syksyksi olen jo hankkinut kasan pukuja; Remua, Jonathania ja Ticketiä (ovat vain vielä liian isoja, joten en viitsi ottaa käyttöön nyt)... Jospa jostain näistä olisi apua?

Kommentit (13)

Pitänee käydä tänään vähän katselemassa vk-pukuja noilta mainitsemiltanne merkeiltä, josko löytyisi joku silmää miellyttävä.

Farkut voisivat muuten olla hyvä idea, mutta tyttärelläni ei meinaa tavalliset housut pysyä kunnolla päällä, vaikka kuinka yrittäisi vyötäröä säätää vaan kyllä ne pitää henkselimalliset olla. Tietty jos jostain etsisi farkkuhaalarit, niin nehän veisi saman asian ;)

Kuka noita rupeaa tuomaan maahan? Näytti tosi kivoilta. Voisinpa minäkin ottaa jotain muuta kuin Reimaa, Ticketiä yms.

masunasu, joka tahtoo Monster-mallistoa testattavaksi (josko jäisi pikkuveljellekin kierrätettäväksi ;-))

-Maalaisäiti-:

Lainaus:

Paikallinen lastenvaatepuodin pitäjä lupasi alkaa tuomaan maahan Trollcompanyn haalareita. On kuulemma ainakin kolmea erilaisia talvihaalareita. Tavallisia reimaremun kaltaisia sitten sellaisia joissa aito villainen poistettava vuoripuku....

ja sitten MONSTER-mallisto todella kovaan menoon eli koko puku corduraa eikä mitään ylimääräisiä taskuja/lärpäkkeitä.....

Sivustolla ei ole jälleenmyyjien yhteystietoja mutta ilmeisesti on tulossa myyntiin muuallekin pohjoismaihin kuin vain Norjaan.

http://www.trollcompany.no/

Mä ainakin olen jo varannut, että otan Monsterit kun vaan saapuu maahan syksyllä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Travallen vermeitä on meillekin suositeltu. Reimatecit ainakin menevät ihan pumpuliksi, kun niillä on muutaman kerran laskettu kallion laitaa alas. Kestävimmät talvihaalarit ovat olleet jotkut tarjouskorikappaleet, joissa on kumipinnoite alaosassa.

Jonathanit on taas välikausipukineissa osoittautuneet yllättävän kestäviksi.

haalari jossa polvet ja peppu paksumpaa.....

meillä 3v pojan käytössä oli talvella rukan haalari jossa pepussa ja polvissa paksumpi kangas.... kesti hyvin samoin käytettynä ostetut rasaviil haalari... kesti just ja just) ja travellen remu joka vielä menee tämän jälkeenkin.... eli ainakin kaksi pientä poikaa noi merkit kestänyt.... tohon rukan laalariin olen tyytyväinen jos vaan vielä myydään niin ajattellin et voisi ostaa toisenkin joskus....

Tulikin kirjoituksestasi mieleen, että ostinkin ensi talvea varten yhdestä Tanskalaisesta nettiputiikista Malan talvihaalarin, joka ainakin esittelyn mukaan pitäisi olla corduraa kokonaan... Jospa se sitten kestää =) Ainakin olisi sitten kerrankin laatu ja ulkonäkö kohdillaan.

Noita Tanskalaisia vaatteita voisi kanssa enemmän tuoda tännekin päin maailmaa ;)

...kesti meillä parhaiten pojilla. Tosin käytössä oli talvihaalarit, mutta ne olivatkin sitten ainoat, jotka kestivät vielä seuraavankin talven. Olivat silloin 5-6 vuotiaita, eli tosi kuluttavassa iässä.

Paikallinen lastenvaatepuodin pitäjä lupasi alkaa tuomaan maahan Trollcompanyn haalareita. On kuulemma ainakin kolmea erilaisia talvihaalareita. Tavallisia reimaremun kaltaisia sitten sellaisia joissa aito villainen poistettava vuoripuku....

ja sitten MONSTER-mallisto todella kovaan menoon eli koko puku corduraa eikä mitään ylimääräisiä taskuja/lärpäkkeitä.....

Sivustolla ei ole jälleenmyyjien yhteystietoja mutta ilmeisesti on tulossa myyntiin muuallekin pohjoismaihin kuin vain Norjaan.

http://www.trollcompany.no/

Mä ainakin olen jo varannut, että otan Monsterit kun vaan saapuu maahan syksyllä :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat