Vierailija

Kävin tänään lasten kanssa kaupassa ja esikoinen (5v) halusi ostaa itselleen ja pikkuveikalle jätskit. Hän jonotti viereisellä kassalla ja hänen edessään oli kaksi ihmistä, mun edellä oli kolme ihmistä.

Kun lapsi oli laittanut jätskit hihnalle, niin eiköhän hänen eteensä paukkaa VIISI ihmistä!!!!! Itse en ehtinyt suutani avaamaan (onneksi!), kun lapsen takana ollut vanha mies avasi suunsa ja voivotteli suureen ääneen, kuinka tyhmiä jotkut voivat olla jne.

Lapsella oli aika paha mieli ja hän on vielä aika ujo, joten hän ei uskaltanut avata ollenkaan suutaan.

Mikä helvetti nykyajan aikuisia vaivaa??

Kommentit (16)

Ja kassa palveli sitten heitä ja lapsi oli kuin ilmaa tuolle naiselle, joka puheesta päätellen taisi olla venakko.

Nuo etuilijat olivat n. 40 vuotiaita naisia, kaikki.

Me jäätiin miehen ja nuoremman lapsen kanssa kahvilassa pöytään istumaan, kun 7-vuotias lähti ostamaan jäätelöä.

Lapsen kiilas törkeesti yksi vanhempi nainen, mieheni meni sanomaan sille että, " hei, tää lapsi oli kyllä sua aikaisemmin jonossa" .

Mä en ymmärrä miksi jotkut aikuiset ei ymmärrä että lapsi vielä opettelee ostoksilla käyntiä, ja nää törkeet kiilarit ym. näyttää tosi huonoa mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Erittäin usein esim. vaatekaupassa joku minua vanhempi (olen 27 ja näytän aika paljon nuoremmalta) nainen yrittää etuilla. Sanon ystävällisesti (tai nuorehko myyjätär sanoo), että minun vuoroni taisi olla ennen teitä, ja saan vastaukseksi närkästyneen ' no anteeksi' -kommentin, joskus ehkä jupinaa siitä miten nykynuoriso on törkeää. Tädit ei tajua, että etuilu on törkeää...

Vierailija:

Lainaus:

EN EHTINYT AVATA SUUTANI, KUN TUO PAPPA SANOI SUORAT SANAT NOILLE ETULIJOILLE. Opetelkaa hyvät rouvat lukemaan ennen kuin kirjoitatte tyhmiä vastauksia.

Et vain uskalla sanoa mitään, iniset sitten kotona netissä.

Varsinkin kun olin raskaana, painavan korin kanssa ja rattaissa muksu, olin oikea punainen vaate kun kaikki veti ohi oikein uhalla.

Todellakin olen alkanut inhota vanhuksia.

Ja olen myös tuonut ajatuksiani julki niin omien kuin vieraitten muksujen kohalla.

Ja mikä huvoittavinta ne on yleensä vielä vanhempiä +50 vuotiaita jotka tekee tätä.. ja sitten suureen ääneen ihmettelevät miksi nykyajan nuriso ei osaa käyttäytyä...........

Idiootti-ihmisiä valitettavasti on maailma pullollaan, eikä ne katoa koskaan.

Itse olisin (ja olenkin) vastaavassa tilanteessa korottanut ääntäni, sanonut että ei ollut vielä teidän vuoro, menkää jonon päähän kiitos. Sitten olisin nostanut lapsen ostokset kassaneidin eteen ja siirtänyt näiden etuilijoiden ostokset pois, mikäli eivät itse olisi sitä tajunneet tehdä.

En olisi katsonut läpi sormien, hiljaisena hissukkana, ja raivonnut sitten jälkeenpäin kun siitä ei ole enää mitään hyötyä.

Lapset on pieniä, ei kaikki niitä edes huomaa, ellemme me vanhemmat pidä omiemme puolia. Kassajonossa ei saa kukaan etuilla. Piste.

Jopa kassahenkilö saattaa katsoa lapsen yli ja alkaa palvella seuraavaa takana tulevaa aikuista, niin kuin meille on käynyt. Nykyään yritänkin järjestää aina niin, että olen itse seuraavana lapsen takana.

EN EHTINYT AVATA SUUTANI, KUN TUO PAPPA SANOI SUORAT SANAT NOILLE ETULIJOILLE. Opetelkaa hyvät rouvat lukemaan ennen kuin kirjoitatte tyhmiä vastauksia.

Vierailija:

Lainaus:

Ja olisin kiilannut lapseni ja jätskien kanssa niiden akkojen edelle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat