Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei,

vieraita on tulossa vappuna ja ostin jo valmiiksi kananpojan fileepihvejä, mutta nyt en löydäkään mieleisiäni reseptejä. Kaikissa ohjeissa tuntuu olevan aurajuustoa, jota mieheni ei siedä! Olisiko hyviä ohjeita, mitä tuollaisista pihveistä voisi tehdä?

Vapputunnelmissa IL

Kommentit (2)

Olen laittanut öljyttyyn uunivuokaan marinoidut fileet (joita voi hieman ruskistaa halutessaan) liemineen ja paistanut uunissa 150 asteessa vähän vajaa 40 minuuttia. Sen jälkeen olen laittanut ohuehkot chevre-juustoviipaleet päälle ja viime ainkoina myös muutaman aurinkokuivatun tomaatin suikaleet ja vielä uuniin noin 5 minsaa 250 asteessa, jotta juusto saa heiman väriä ja sulaa hieman. Lisäksi olen tarjonnut sellaisia pieniä pyöreitä perunapalleroita (ja raikasta salaattia sekä patonkia).

Siinä oli leikattu broilerinfileet kolmeen osaan. Sitten tehty torni, että alla kesäkurpitsaviipale (aika paksu ehkä 1,5 cm) sen päällä broileria ja sen päällä tomaattiviipale. Ja päälle jotain mausteista juustoa (esim. emmental) uunissa muistaakseni parikymmentä minuuttia. Niin ja jollain coctailtikulla laitettiin ne yhteen eli keskeltä tikku. Tulee siis 3 näitä/nenä, jos aatellaan että jokainen syö yhden fileen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat