Vierailija

Sivut

Kommentit (100)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin sisäänpäin lämpiävää porukkaa ei ole missään. Luulevat olevansa melkein stadilaisia, mutta unohtavat sen tosiasian, että stadin on sen motarin toisessa päässä...

Kaljaa, kossua vai mitä. Pikkasen aikaa, kun oon pussikalja meiningillä minnekään lähtenyt. En vaan tiiä, miten paljon sitä kaljaa kehtaisi ottaa mukaan. Kossupullo ja plissi taitaa olla vähän liikaa? Entä onkohan mäyräkoira liioittelua?

Kuudeksi oon menos, ja koko ilta ollaan tupareis, baariin ei mennä.

Kaupungissa ei varmaan mitään vikaa, mutta ne ihmiset... ei jeesus sentään! Tai no, ehkä kaupungissakin on jotain vikaa, kun siellä kaikki asukkaat on niin totaalisen rasittavia :/

no Joensuu on ahdistava paikka jos olet hiukan erinäköinen kuin tavan junttisuomalainen taikka jos sinulla on mahdollisesti jotain ei-suomalaista syntyperää geeneissä niin älä vaan sitä tuo julki missään.

Ja karmeinta ikinä jos seksuaalinen suuntautumisesi on jotakin muuta kuin kristillinen heteroseksuaalisuus niin pysy kaukana Joesta. Kaikkinensa kaikki suomalainen junttius kärjistyy Joensuussa.

Rovaniemi, Kuopio, Oulu, Jyväskylä, Espoo, Tornio, Tampere, Kajaani, Ivalo. Nyt asun Seinäjoella. Siis työn perässä olen muutanut. Ihan kivoja paikkoja Espoota ja PK-seutua lukuunottamatta. Siellä ei asu ihmisiä, ei todellakaan.

Ei ikinä tamperetta etelämmäs. Toisaalta olin yllättynyt Ivalosta, talvisin kuollutta, mutta muuten ihan ok, saariselkä toi vaihtelua paikallisiin kapakkajuntteihin. Itsestä se on kiinni miten pärjää.

Minä pärjään kaikkiallla paitsi PK-seudun robottien seassa, siellä ei inhimillisyydellä ja terveellä järjellä ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

niin en mihinkään kaupunkiin. Haluan asua täällä syvällä maaseudulla. Kamalin kohtalo mulle olis joutua kerrostaloon, paikkakunnalla ei niinkään väliä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat