Seuraa 

Tytär ei pidä enää mitään farkkuja koulussa, sillä kaikissa H&M ja Lindex malleissa jää löysää taakse, johon ei edes vyö auta. Farkut istuvat muuten hyvin, mutta tuo vyötärö on ongelma. H&M pienemmissä malleissa oli ainakin ennen tuo kuminauharypytys, joka takasi istuvuuden. Nyt ollaan pulassa. Tytär kulkee collegehousuissa koulussa eikä suostu mitään muuta jalkaansa laittamaan. Nyt on löydettävä hyvän mallisia kesähousuja sekä farkkuja.

Kommentit (5)

H&M:ltä olen löytänyt muutamia kuminauhavyötäröllisiä (säädettäviä) puuvillafarkkuja koossa 134. Niitä olen ostanut postimyynnistä. Legon Clikits ja muut Legon farkut ovat olleet myös hyviä, yleensä ne kuluvat puhki kovassa käytössä. Exit on kapea, mutta istuvuus ei ole yhtä hyvä, housut jäävät kaappiin.

Tänään löysin Jesper Juniorista Esprit Mini (+ size) mallistosta 134 kauniin vaalean sammalen vihreät kesäpuuvillahousut, joissa oli kuminauha + vyötärön säätö.

HM:n pienemmissä koossa olevissa farkuissa on ainakin järjstäen nykyään säädettävä kuminauhavyötärö eli hoikallekin lapselle saa farkut pysymään ja istumaan. (Säätö molemmista sivuista, vyötärön sisäpuolelta. Eikö etsimässäsi koossa enää ole näin? Kannattaa varmaan tsekata kaikki mallit tai soittaa ja kysyä HM:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä ei ole ollut takana kuminauhaa, vaan sellaisia, joissa sivuilla kiristettävät kuminauhat.

Legon Clikitsejä tänä talvena useammat. Jotkut Exitin ovat sopineet, jotkut eivät sinne päinkään (ja laadusta huonoja kokemuksia; sen sijaan Exitin paidat hyviä). Tuttavan tytöllä Benettonin housuja, mutta itse en yleensä pidä ulkonäöstä. Ja huippuhyvin istuivat Espritin farkut,jotka ostin Stokkan alesta, ovat lempifarkut. Harmi vain, ovat vähän paksumpaa kangasta, joten kesällä ei voi pitää.

Moi,

Meillä ostettu tytöille Jämsän Nelly Nallesta kiristysmahdollisuudella jopa koossa 152cm. Mutta meistä kukaan ei nyt muista merkkiä :(. Uskoisin, että soittamalla kys.liikkeeseen saat vastauksen;)

Eli kun googlaat Nelly Nalle Jämsä, niin saat yhteystiedot.

Toivottavasti löytyy!

Omalla paikkakunnalla ei Hennesiä ole, mutta käydään kyllä usein katsomassa valikoima. Olen joka ikinen kerta myyjiltä kysynyt samasta asiasta ja aina vain ei oota. Tähän asti Hennesin housut olleet hyviä mutta isommissa malleissa ei kumpparia enää ole.

Onko Exitin housuissa, onko jollain tietoa? Entä Esprit?

rotmee:

Lainaus:

HM:n pienemmissä koossa olevissa farkuissa on ainakin järjstäen nykyään säädettävä kuminauhavyötärö eli hoikallekin lapselle saa farkut pysymään ja istumaan. (Säätö molemmista sivuista, vyötärön sisäpuolelta. Eikö etsimässäsi koossa enää ole näin? Kannattaa varmaan tsekata kaikki mallit tai soittaa ja kysyä HM:stä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat