Vierailija

Ihan outoa kun talo on niin hiljaa. Vinkkejä, mitä te tekisitte jos oisitte ihan ilman lapsia, yksin?

Kommentit (9)

Mä olen ihan uskomattoman kateellinen sulle AP! Jos joku vaan ottais mun kolme alle 5v tenavaa hoitoonsa yhdeksikin viikonlopuksi niin mä en tekis yhtään mitään! Enkä ainakaan ruokaa! Mä vaan loikoisin sohvalla rauhassa ja katsoisin leffoja rauhassa ja kävisin ulkona syömässä ajan kanssa rauhassa ja kävisin pitkillä kävelyillä yksin rauhassaja loikoilisin saunassa rauhassa ja kävisin uimahallissa uimassa ja ajaisin säärikarvat rauhassa ja ...

NAUTI JOKA HETKESTÄ MUNKIN PUOLESTA!!!

Hauskaa viikonloppua!

Älkää turhaan olko kateellisia mun puolesta. Olen ollut viisi vuotta yksin neljän lapsen kanssa, ilman hetkenkään hengähdystä. Nyt on asiat järjestyneet niin, että saan joka toisen vkl olla ihan itseni kanssa ;) Tämä on uutta ja totuttelua vielä mullekin.

Voisin ehkä baariinkin lähteä. Lähibaarissa esiintyy bändi jonka musiikista tykkään, mutta ainoa este on vain se, että joutuisin yksin lähtemään. Uskaltaiskohan sitä? Mitä ne ihmiset siellä musta miettii, jos yksin olen liikenteessä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Baariin vois tietty mennä, mutta ainoa on vaan se, että kaikki kaverit on jossain muualla. Pitäis yksin lähteä enkä tiedä viittinkö/uskallanko/kehtaanko.

ap

Ehkä huomenna vois käydä syömässä jossain ulkona. Ja sitten ajattelin niinkin proosallista, kuin että siivoan rauhassa ;) Mutta se on vasta huomenna ja sunnuntaina, tänä iltana en jaksa siivoilla. ap

Jos niinkin harvinaislaatuinen tilanne joskus olisi, että oisin aivan yksin kotona, niin suunnitelma on valmis! =) Hakisin alkosta pullon hyvää viiniä, ostaisin jonkun uuden kirjan, virittelisin takkaan tulen ja menisin takan äärelle viltin alle kirjaa lukemaan ja viiniä nautiskelemaan.

Baariin lähtö olisi minulla viimeinen vaihtoehto, viihdyn paremmin kotona! =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat