Vierailija

pullonpalautusjonossa lapsiperheellä (äiti, isä ja kaksi lasta) oli enemmän palautuspulloja kuin minulla ja miehelläni. Eikä kyse ollut mistään limupulloista, vaan kalja- ja siideripulloja. Ja lisää ostivat kaupasta. Sääliksi kävi pieniä lapsia :(

Sivut

Kommentit (51)

kun meillä on vieraita esim jouluna oli monta päivää talo täynnä, niin pulloja kertyy tuhottomasti vaikkei kukaan olis kuin pikku hiprakassa.

Ja pienen lapsen kanssa käydään ne palauttamassa, ostetaan jopa uusia kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

meillä ei jouluna ryypätä, eikä olla kännissä.

Mutta juhla-aterian kanssa nauttii viiniä tai olutta sitä haluavat. Ja glögiäkin juotiin ihan alkosta ostettua.

Vierailija:

Lainaus:

Aika erikoista tehdä päätelmiä tuommosen asian perusteella tai ylipäätään kytätä muiden palautuksia ja saatuja rahoja.

Tänään laskeskelin että n. 50e tulee tuosta pullosatsista ja hui kauhistus siellä on myös viina-kalja ja siideripullojakin...säästämme pulloja ja viemme yleensä näin juhlapyhien aikoihin kauppaan,saa taas hyvät rahat vapputorille. Ja luultavasti aiomme myös ostaa mäyräkoiran kaupasta. Sen juomme puoliksi mieheni kanssa,luultavasti kahtena iltana,eli kolme pulloa/ilta/henkilö....ja ehkä myös tarjoamme ystävillemme siitä muutaman oluen. olemmeko hirveitä alkoholisteja?

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

JVoihan aikuisetkin kerätä pulloja!

Jospa ne aikuiset olivat keränneet pulloja ja palauttivat nyt ja saivat perheelle ruokaa. kai nyt muistit tarkkailla mitä he ostivat kaupasta, kuinka monta pulloa lähti tilalle?

Hanki elämä!

Minulla on elämä, mutta luulen, että niiden pikkulasten elämä ei ole kovinkaan hääppöistä...

t. ap

että apeet ei siinä ihmettelisi meidän alkoholin käyttöä av-palstalla.

Katsos, tyhjät pahvikanisterit poltetaan omassa takassa ja sisäpussit viskataan roskiin.

olutta ym. kun vappu on tulossa. Meillä tosin vanhemmat eivät juo kun lapset ovat kotona tai no mies ottaa silloin tällöin kaljaa. Minä en juo ollenkaan nyt kun olen raskaana. Silti niitä pulloja palauttelen. Pitääpä seurata muiden ihmisten ilmeet kun seuraavalla kerralla palautettaan pulloja ja olen vielä iso vatsainenkin.

Pullot palautetaan yleensä muutaman kuukauden välein, koska viedään ne vain silloin kun on auto lainassa. Kaupassa käydään ohi mennessä, eikä niitä pulloja viitsi ottaa töihin mukaan, että voisi kotiin tullessa palauttaa. Ja vaikka tuo mies ei juo kuin 4-6 olutta viikossa, niin kyllä niitä kertyy. Varsinkin jos on vielä vieraita käynyt. Ja törkeästi vaan saatetaan palauttaa niin että lapsikin on mukana ja minäkin maha pystyssä. Ja tänään vielä kävin alkossakin ostamassa kokonaista viisi pulloa kuohuvaa! Tosin niistä kaksi oli alkoholittomia ja vieraita on tulossa... Mäyräkoiria vieraille olisin voinut ostaa myös, mutta en jaksanut kantaa, kun en ollut autolla.

Onhan se totta että ihan varmasti on paljon lapsia, jotka joutuvat kärsimään juopoista vanhemmista, mutta ihan turha sitä on tehdä päätelmiä mistään palautuspulloista.

Mä palautin just viime lauantaina meidän onin 8 kuukauden tyhjät pullot... Näytin varmaan jopolta ämmältä joka ryypännyt kaikki perheen rahat =))))

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat