Vierailija

No tokihan on pikkutarkkaa luettavaa, mutta silti? Mikä siinä on niin vaikeaa?

Kommentit (13)

Uskoisin elämänkokemuksenkin auttavan. No se nähdään. Toisaalta sitten on ihan oikein, etten pääse sisälle, jos en ole oikeanlainen ihminen. Kai sitä aikansa voisi hölmömminkin käyttää, kuin lukien pääsykokeisiin.

Lukeminen lasten kanssa on vähän hankalaa, mutta koskaan ei ole ollut hankaluuksia ymmärtää lukemaani. Taitaa olla siis ihan pääsykoetilanteesta (paniikin määrä) ja siitä, kuinka paljon saan irrotettua lukemiseen aikaa, tuo sisäänpääsy. No jos ei ensimmäisellä, ehkä viidennellä :)

Kuopus karjuu taas...

ap ja 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen käynyt läpi vanhoja pääsykokeita eikä ne nyt niin mahdottomilta tunnu.

Luulöen että tärkeintä on perustiedot ja oikea vastaustekniikka. Turha lässytys pois ja faktat pöytään.

Vastaus kysymykseesi on, että tuossa 42 pisteen rajan tuntumassa on noin 400 kpl:tta hakijoista. Eli jos joku sanoo, että jäi neljän pisteen päähän pääsystä oikikseen, on tuossa neljässä pisteessä hakijoita mukana satoja, jotka päässeet samaan tulokseen...

sen jälkeen lukea.

Ei sen kummempi juttu. Moni jää rannalla kovasta yrityksetsä huolimatta, itse pääsin ekalla. Minulle on tosin lukeminen ja asioiden oppiminen ollut helppoa, normikoulun vedin ihan pienellä työllä liki 10 keskiarvotahtia läpi.

että ymmärrät lukemasi ja kauheasta sekasotkusta osaat erottaa tärkeät asiat, jotka merkitsevät jtk:n käsiteltävän asian kannalta. elämänkokemus auttaa ihan varmasti.

2

varmaan jos luet vanhoja pääsykokeita ja niiden oikeita vastauksia. Ne eivät tosiaankaan ole mitään pitkiä selittäviä esseevastauskia vaan selkeät pykäliin tai toimenpiteisiin viittaavat faktat.

En usko että ikinä vastauksesksi tahdotaan mitään asian vierestä tai ekstratietoa taustoista, vaan vain selkeästi ja vain se mitä on kysytty jurudisesti perusteltuna.

-4

mun mielestä on helppoa. täällä pitää olla tietynlainen ajattelutapa, että osaat erottaa oleellisen epäoleellisesta. ei saa jäädä jankkaamaan vääriin asioihin. jotkut ei sitä opi, vaikka yrittäisivät loppuelämän;)

2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat