Olen 37 v. Vanha raakki, ei markkina-arvoa. Ulkonäöllä ei ole väliä,

Vierailija

luonteella ei sen vertaa, kun ikää on liikaa. Elämästä on puolet jäljellä, mutta vietän sen syrjässä, siellä vanhojen naisten omassa kerroksessa, minne musiikki ja iloiset äänet kuuluvat etäisesti.

Sivut

Kommentit (26)

Lausahdus Kaurismäen filmistä voisi kuvastaa tunnetilaani: Se on orkka tauolla ja buffetti kiinni. :-( Siellä vanhojen naisten kerroksessa, kaukana elämästä ja iloisesta musiikista minäkin, 35v, vietän loppuelämäni. Ei katsele miehet enää perääni, ei halua naapurin rouva millään muotoa samastua minuun, lapset haukkuvat katkeraksi kurttunaamaksi. Surkeaa.

No niin, nyt se on ulos vuodatettu. Ei enää turhaa tekopyhää hymistelyä, että aikuinen nainen on oikea nainen ja kypsyys on arvo ja elämässä on muuta tärkeämpää ja blaa blaa. Haluan olla kissa, en viettää kissanpäiviä. -ap

Oma kuopuskin vasta 6v. Pukeudun klassisen tyylikkäästi, en käy "baanalla" eikä tarvitse tyrkyttäytyä. Oma mieskin 5v nuorempi joten hyvin on tuntunut kelpaavan. Olen sitäpaitsi huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen.

Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, minunkin mielestäni ikääntyvät lähiöpissikset on masentavia. Onneksi en kuulu niiihin....

11

Välillä mietin, voiko tuo mies olla todella ihastunut minuun. Siis kun koen, että joku mies on ihastunut. Mietin, että ehkä hän on erehtynyt iästäni. ehkä hän ei ole tajunnut, että olen jo näin vanha. Kuitenkin koen hyvinkin yllättävissä tilanteissa, että mies osoittaa kiinnostustaan minua kohtaan. En ymmärrä, mistä se johtuu. Mielestäni en ole erityisen hyvän näköinen ja toisaalta kyllä minusta näkyy ikäni merkit (löysä kaulan iho mm.).

Toisaalta olisi ihanaa, kun joku mies tekisi oikean aloitteen. Haaveilen siitä aina välillä. Ei jäisi nuo tuntemukset ihastuksesta pelkästään tunteiksi, vaan sitten olisi oikeaa tietoa. Tietäisin, että se mies oli oikeasti ihastunut, enkä vain kuvitellut kaikkea.

Totuus on, että miesten ikä vanhenee. En mielestäni enää voi katsella kovin nuoria miehiä. Harmittaakin, kun joskus näkee jonkun nuoren miehen ja tietää, että tässä on liikaa ikäeroa. Toisaalta miehen kiinnostus tuntuu aina ihan kivalta.

Täytyy myöntää että viime aikoina myös minulle on hiipinyt jonkinmoinen ikäkriisi! Minä olen kyllä tosin ( muiden mielestä ) vissiin ihan hyvin säilynyt ja nuoremman näköinen ikäisekseni, mut minulla tuo onkin enemmän henkinen juttu. Kuulostaa kuin sinäkin kokisit olevasi todella vanha. Oletko jotenkin henkisesti loppu? Monesti kun henkisesti väsyy, tuntuu vanhemmalta kuin mitä todellisuudessa on.

Lainaus:

luonteella ei sen vertaa, kun ikää on liikaa. Elämästä on puolet jäljellä, mutta vietän sen syrjässä, siellä vanhojen naisten omassa kerroksessa, minne musiikki ja iloiset äänet kuuluvat etäisesti.

ihanampaa olla! Ja musakin soi tällä hetkellä täysillä :-)

Lainaus:

Toivottavasti en ala kulkea teinityttöjen vaatteissa ja hanki hiuslisäkkeitä. Yritän hallita itseni, mikäli pysyn koossa. -ap

mun teini-ikäisen farkut, kun sattuivat mahtumaan päälleni :-) Hiuslisäkettä en harkitse, mutta värjäystä kyllä, vaikka kehuvatkin tätä harmaata päätäni tyylikkääksi...

Se on vain tämä kroppa, joka ei vastaa sisintäni. Sielultani olen edelleen sama hehkeä teiniprinsessa. No, hoikka olen, ja rypytön, mutta en ihan sitä, mitä ennen. Lisäksi miehet tuntuvat pelkäävän minua ja naiset myös, vaikka olen melko ujo. Sisäinen parishiltonini huutaa pääsyä vapauteen. -ap

Olen 11 vuotta vanhempi, omaan ulkonäkööni tosi tyytyväinen (en vars. kaunis vaan eloisan ja iloisen näköinen), "urani" huipulla, 3 lasta saanut aikuiseksi ja menestyviksi, onnellisessa avioliitossa ja suunnittelen 3. elämääni jossain lämpimässä (siis huomattavasti ennen eläkeikää jo!) rakkaan siippani kanssa.

toistaiseksi markkina-arvoni on huipussaan.

vanhaksi ajattelin ruveta vasta kasikympin jälkeen :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat