Olen 37 v. Vanha raakki, ei markkina-arvoa. Ulkonäöllä ei ole väliä,

Sivut

Kommentit (26)

Olin jotenkin liian tietoinen vanhenemisestani ja rupsahtamisestani, ennen olin aika vetävä ja miehiä riitti. Nyt taas yksi kerta angstailin jossain baarissa että "mitähän noi nuoret musta oikein ajattelee" (siis 25v:t), kun yhtäkkiä sain varsinaisen valaistumiselämyksen: ei ne ajattele musta mitään, mähän olen keski-ikäinen täti, ei sellaisista mitään ajatella. Ja tajusin että jipii, mä olen iässä jollon mun ei tarvitse enää "vastata" kenenkään odotuksiin vaan voin olla sellainen kuin haluan ryppyineni ja jenkkakahvoineni. Vihdoinkin. :)

Mulla muksut toimii sellasina, heivaa ne joskus niin sit alkaa katseita tulla tuntemattomilta.

Ja tutuilta, kun väläytät sen sisäisen luontees, vaikka tietäisivätkin muksuista.

Nimim. itsensä ja sisäisen parishiltoninsa löytänyt yksinhuoltaja 33 v

p.s. sen vaan oon huomannut että mä kuitenkin vielä kaipaisin sitä aloitteen tekevää miestä, rohkeutta sihen en o mistään vielä saanut.

en tunne itseäni vanhaksi, enkä yhtään sen rumemmaksi tai onnettomammaksi kun parikymppisenä. Tietysti olen muuttunut ulkoisesti, mutta lähinnä nauratti kun näin oman yo-kuvani pitkästä aikaa. Mikä ihana mussukka olinkaan : )

Mulla on pienet lapset ja vaativa työ, ainoa asia mikä harmittaa on etten millään ehdi nykyään tehdä kaikkea mitä haluaisin, esim. treenata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat