Vierailija

Kommentit (6)

Yleensä mä puhun ihan normaalisti, ihan samalla tavalla työasioista kuin akoillekin. Mutta kyllä mä myös avoimesti flirttailen työpaikalla, varsinkin asiakkaiden kanssa... meidän asiakkaista 95 % on miehiä.

Mitä pahaa on flirttailla miesten kanssa? Ei mua silti kukaan ole ulos pyytänyt tai yrittänyt raahata letistä siivouskaappiin.

Älä pupuile vaan ala elämään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No ei vaan, ihan normaalisti käyttäydyn. Jos tulee samalla flirttailtua, niin mitä sitten? Joskus teen sitä tarkoituksellakin. Pieni flirtti kuuluu elämään.

Itse asiassa olen pari kertaa firman juhlissa hämmästynyt, kun humaltunut työkaveri ilmaissut mun olevan hemaiseva näky. Mun työkavereista on 90% miehiä ja yksikään heistä ei mulle kelpaisi.

Tosin jos mies on kovin naisvaltaisella alalla, on varmaan jo niin tottunut tohon, ettei jaksa enää hirveästi välittää keimaileeko joku vai ei. Mä miesvaltaisella alalla en ainakaan hirveästi kiinnitä huomiota miesten käytökseen, jos ei ole jotenkin poikkeuksellisen flirttailevaa. Ja siihen saa jo yleensä nähdä vaivaa, ei ns. normaalilla käytöksellä sitä rajaa varmaan helposti ylitä. Sitäpaitsi työkavereitaan näkee niin usein, että niistä pystyy muodostamaan ihan erilailla kokonaiskuvan kuin satunnaisista asiakkaista, jolloin yksittäiset eleet tuskin korostuvat niin hirveästi.

t. 2

Ihan normaalisti. Melkein kaikki mun työkaverini ja asiakkaani on miehiä, hulluksihan sitä tulisi, jos koko ajan miettisi luuleeko ne nyt, että mä flirttaan niille. Jos joku luulee normaalista ystävällisestä käytöksestä jotain liikoja, niin omapahan on päänsärkynsä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat