Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kauan odotella jos huudon voittaneesta henkilöstä ei kuulu mitään? Eli kauppasin tuotetta enkä ole yhteydenottoa saanut, itse laitoin ostajalle heti viestiä. Minkä aikaa odotella enenkuin laitan tuotteet uudelleen myyntiin? Entä jos ensimmäinen ostaja ilmaantuukin kun olen jo kaupannut jollekkin muulle?

Kommentit (19)

Missä kohtaa sanon, että en ota yhteyttä myyjään?

En vain näe sitä kaupan sujumisen kannalta oleellisena, että JUURI ostaja ottaa ensimmäiseksi yhteyttä, koska ostajalla ei ole sitä tietoa mitä kauppaan tarvitaan, eli tilinumeroa johon maksua suorittaa. Ostajan rooli on siis lähinnä ilmoittaa, että on elossa :-)

Myyjänä ollessani en todellakaan kaipaa näitä elossaolemisen ilmoituksia vaan lähetän huudon voittajalle tilinumeroni. En siis odota, että ostaja ensin kerjää tilinumeroani vaan lähetän sen itse jos ostaja ei ole jo ehtinyt sitä kysellä.

Huuto.netistä minulla on paljon hyviä kauppakokemuksia, pääosin siis aivan mahtaviin myyjiin ja ostajiin olen siellä törmännyt. Kaupantekoa jatkan edelleen normaalisti ja pidän yllä reilua meininkiä kuten tähänkin asti olen tehnyt.

Maire-Anneli:

Lainaus:

Pelikaanilla on kieltämättä lapsellinen ja ylimielinen asenne.

Huutiksen säännöissä sanotaan selvällä suomen kielellä, että ostaja ottaa yhteyttä. Jos tilinumeron " kerjääminen" on noin vaikeaa niin ehkä huutis ei ole sinun paikkasi.

ja jos itse voitan huudon, niin kyselen heti tilitiedot. Ja ilmoitan samassa viestissä, jos on jokin viivytys esim jos oon tänään iltavuorossa ja huomenna aamuvuorossa, niin maksuun menee muutama päivä.

Olen kanssa huomannut, että moni ei ilmoita maksaneensa huutoa, vaan täytyy tosiaan tilitietoja tarkistella päivittäin, että tietää postitella tuotteet.

Ja kannattaa muistaa viikonloppujen aiheuttamat viivästykset, jos siirto tulee eri pankista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ylimielisyyttä on se, että sinun mielestäsi täytyisi toimia toisin kuin ohjeissa sanotaan. Etkä oikein haluaisi edes ymmärtää muuta lähestymistapaa. Näin minä ainakin viestisi tulkitsen ja luen.

Minusta kaikista noista perusteluistasi huokuu nimenomaan se, että ne palautteet ovat sinulle kaikista tärkeintä. Miksi et voi antaa palautetta, jos toinenkaan ei sitä anna? Ehkä myyjä haluaa, että homma on loppuun asti hoidettu eli ostaja tyytyväinen tuotteeseensa ennen kuin laittaa palautteen. En tiedä. Meitä on moneen junaan ja jokainen ajattelee omasta vinkkelistään.

pelikaani2:

</p> <p> <br /> Sinusta on OK, että maksat huutosi ja et ikinä saa palautetta siitä? Minusta se ei ole OK.<br /><br /><br /><br /> Myyjänä toimin kuten reilun pelin henkeen kuuluu, eli laitan ostajalle tilitietoni ja heti maksun saatuani laitan palautteen. Ylimielisyyttä? Reilua olisi siis odottaa, että huutaja antaa ensin palautteensa ja sitten minä voisin päättää laitanko saamastani maksusta palautetta vai en?<br /><br /><br /><br /><br /><br /> Negapalautteita minulla ei ole yhtään. Positiivisia yli 200 siitäkin huolimatta, että karkeasti arvioiden noin 20% palautteista on jäänyt viime aikoina saamatta koska myyjä ei ole huomioinut palautteen antamisen arvoiseksi suorittamiani huutosummia. Jos myyjälle palautteen eivät ole tärkeitä, niin eivät ne ole sitä minullekaan. Ihan oikeasti, kyllä nykyisetkin palautteet kertovat sen minkä toivonkin niiden kertovan, eli sen, että reilua toimintaa arvostan puolin ja toisin.<br /><br /><br /><br /> Ehkä siinä on sitä ehdottamaasi ylimielisyyttä että minulle palautteiden kerääminen ei ole tärkeintä.<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> 3.kerta:</p> <p>[quote kirjoitti:

Jotenkin ihmeellistä ylimielisyyttä pelikaani2. Minusta on reiluinta toimia niin, kuin säännöissä ehdotetaan. Tuolla käytökselläsi saat varmasti tuta nahoissasi negapalautteina. Itse en ainakaan kestä tuollaista pelleilyä, jota näyt ylimielisesti harrastavan. Toivottavasti emme törmää huuto.netissä....

Lainaus:

1. Kuka odottaa myyjänä, että huutaja ottaa ensin yhteyttä?

Mun mielestä on ainakin selkeämpää, että laitan itse systemaattisesti myyjänä kaikille viestiä, että tässä tilinumero. Ei tarvitse muistella, että tämä on sitä pyytänyt ja tämä ei.

Lainaus:

2. Kuka odottaa myyjänä, että saa ensin palautetta huutajalta ennen kuin itse sitä antaa?

Itse annan palautteen, kun maksu näkyy tililläni. Jälleen kerran selkeämpää näin. Tulee annettua palautteet varmasti.

Jos huutaja ei halua antaa palautetta niin se on hänen ongelmansa. Kurjaa, koska toivoisin itse sitä saavani. Mutta mä en ainakaan jaksa mitää kikkailuja ton palautteen kanssa, ei se nyt niin tärkeää ole :)

Nopeasti lukien tuo Pelikaanin kirjoitus vaikutti myös minusta ihan järkevältä.

Tilinumeron pyytämistä en ymmärrä ollenkaan. Lähetän myyjälle viestin " Saisinko tilinumerosi?" Eikö tuon nyt pitäisi tietää se muutenkin. Parilla viimeisellä kerralla on käynyt niin, että myyjän sähköposti ei toimi. Siellä myyjä sitten odottaa tumput suorana toimimattoman sähköpostinsa kanssa tilinumeropyyntöäni. Minä en voi mistään tietää, että lähettämäni mailit eivät ole menneet perille. Lopulta myyjä lähettää minulle kiukkuisen kyselyn siitä aionko lunastaa huutoa vai en. Tietysti aion, sehän on minulle pakollista jos hv ylittyy. Kun nyt vaan saisin sen tilinumeron, että voisin maksaa... Tekstiviestin voisin toki lähettää, mutta mielelläni haluaisin tilinumeron sähköpostilla, josta se virheiden välttämiseksi on helppo kopioida.

Eli:

1. Kuka odottaa myyjänä, että huutaja ottaa ensin yhteyttä?

2. Kuka odottaa myyjänä, että saa ensin palautetta huutajalta ennen kuin itse sitä antaa?

Jos odottaa, että huutaja ottaa ensin yhteyttä, niin eikö se ole vähän puupäistä? " En varppina myy kun ei ole viestiä huutajalta tullut"

Jos myyjänä odottaa, että saa ensin palautetta huutajalta, niin eikö sekin ole puupäistä? " Maksun sain, mutta en anna palautetta jos huutaja ei vaikka pitänytkään (omasta mielestäni) iki-ihanista vauvan potkuhousuista"

Toimin siis näin jos itse myyn jotain:

Huudon sulkeudutua laitan viestiä jossa ilmoitan tilinumeroni ja lopullisen huutosumman postikuluineen. Viestiin laitan, että toivon viestiä maksajalta kun hän on huutonsa maksanut.

Kun huutosumma näkyy tilillä niin laitan kiitettävää palautetta samantien. Ostajaltahan odotan maksua, en oikeastaan muuta.

Näin toimin jos itse huudan:

Maksan heti kun myyjä ilmoittaa tilinumeronsa, mutta en enää ole tehnyt sitä ihan joka kerta, että itse kyselisin tilinumeron perään. Jos myyjää ei myyminen kiinnosta, niin... (Näin toimin siksi, että olen ollut lopen kyllästynyt tähän nykyään niin usein toistuvaan kaavaan, että myyjää ei tunnu viestittely kiinnostavan saatika että palautetta maksuista tippuisi.)

Maksan huutoni heti kun tilinumero tulee ja laitan myyjälle viestiä, että olen maksun suorittanut. Tämä on minusta tärkeää ja helpottaa kauppojen sujuvuutta huomattavasti!

Palautetta kaupoista en enää ole antanut ellei sitä ole ensin minulle tullut. Myyjähän näkee ennen ostajaa onko kauppakumppani toiminut kuten pitää, eli maksanut huutonsa. Odotan siis, että maksusta saan myös palautteen. Jos sitä ei tule niin en tosiaan anna itsekään palautetta.

Minusta kuulostaa ihan järkevältä, että odottaa saavansa maksusta palautetta. Ilman muuta siitä pitäisi antaa palautetta ennen kuin odottaa että huutaja antaa palautetta. Maksua ei kai voi mitenkään suorittaa väärällä tavalla..? Kyllä mä ainakin olen antanut palautetta heti kun mun myymistä vaatteista on tullut rahat tilille.

Ja musta ois tosi kiva jos kaikki huutajat laittaisivat viestiä kun ovat maksunsa maksaneet!

Ei mun päähän tule mitään syytä sille miksi en haluaisi tehdä pelikaanin kaltaisen tyypin kanssa kauppaa, enkä ymmärrä miksi reilusta pelistä olisi tuloksena negoja.

...vaan lähetän itse aina huutojen sulkeuduttua ostajille tilitietoni. Tiedänpä ainakin, että tiedot ovat kaikille lähteneet. Muuten on vaikea seurata kuka on kysynyt tietoja ja kuka ei.

Sinusta on OK, että maksat huutosi ja et ikinä saa palautetta siitä? Minusta se ei ole OK.

Kaava on siten yksinkertainen: myyjä näkee kun huutajalta on tullut maksu, siitä seuraa se, että myyjä antaa palautteen. Jos näin tapahdu niin miksi huutajalla olisi vastuu olla se joka palautteen ensin antaa? Jos huutaja ei pidäkään tuotteesta ja myyjän kanssa ei päästä sopuun, niin vaarana on se, että myyjä voi kiusallaan antaa huutajalle negaa vaikka maksun olisi tuotteesta saanut kuten pitääkin. Systeemi mahdollistaa kostonegat, eikä toiminta ole silloin reilua. Palautetta tulisi antaa kauppojen mukaan eikä sen mukaan, että ei uskalleta antaa rehellistä palutetta. Tästä voit käydä lukemassa vaikkapa huuto.netin keskustelupalstalta lisää.

Sinusta on myös OK, että myyjällä ei ole vastuuta tilitietojensa lähettämisestä ennen kuin niitä on häneltä pyydetty? Minusta se on outoa. En siis AINA ole itse se joka myyjää lähestyy enkä pidä sitä välttämättömänä.

Myyjänä toimin kuten reilun pelin henkeen kuuluu, eli laitan ostajalle tilitietoni ja heti maksun saatuani laitan palautteen. Ylimielisyyttä? Reilua olisi siis odottaa, että huutaja antaa ensin palautteensa ja sitten minä voisin päättää laitanko saamastani maksusta palautetta vai en?

Ostajana maksan heti tilinumeron saatuani ja laitan myyjälle viestiä, että olen huutoni maksanut ja mainitsen sen jos tilini on eri pankissa kuin myyjän tili, näin myyjä voi varautua viiveeseen suorituksen näkymisestä. Ylimielisyyttä?

Negapalautteita minulla ei ole yhtään. Positiivisia yli 200 siitäkin huolimatta, että karkeasti arvioiden noin 20% palautteista on jäänyt viime aikoina saamatta koska myyjä ei ole huomioinut palautteen antamisen arvoiseksi suorittamiani huutosummia. Jos myyjälle palautteen eivät ole tärkeitä, niin eivät ne ole sitä minullekaan. Ihan oikeasti, kyllä nykyisetkin palautteet kertovat sen minkä toivonkin niiden kertovan, eli sen, että reilua toimintaa arvostan puolin ja toisin.

Ehkä siinä on sitä ehdottamaasi ylimielisyyttä että minulle palautteiden kerääminen ei ole tärkeintä.

3.kerta:

[quote]

Jotenkin ihmeellistä ylimielisyyttä pelikaani2. Minusta on reiluinta toimia niin, kuin säännöissä ehdotetaan. Tuolla käytökselläsi saat varmasti tuta nahoissasi negapalautteina. Itse en ainakaan kestä tuollaista pelleilyä, jota näyt ylimielisesti harrastavan. Toivottavasti emme törmää huuto.netissä....

Itse toimin näin: Jos voittaneen huudon tehneestä ostajasta ei ole kuulunut mitään, laitan itse viestin, jossa ilmoitan tilinumeroni sekä lopullisen summan postikuluineen. Olen päättänyt, että odottelen yhteydenottoa korkeintaan n. viikon verran kaupan sulkeutumisen jälkeen, jonka jälkeen laitan tuotteen uudestaan myyntiin ja annan negan " hupihuutajalle" . Onneksi näin ei ole kertaakaan tarvinnut toimia. Toisinaan tosin olen törmännyt sellaisiin ostajiin, jotka vain siirtävät rahan tilille, mutta eivät laita minkäänlaista sähköpostia tulemaan. Eli tarkkana saa olla ja seurata pankkitiliä, että kuka on maksanut ja kuka ei.

Kyllä, sen voi tulkita ylimielisyydeksi, että en anna palautetta jos sitä ei ole maksustakaan tullut. Tämän myönnän ja olen perustellutkin sen jo useaan otteeseen. Odotan siis saavani maksamastani rahasta palautteen. Myyjänä ollessani en todellakaan odota, että maksaja antaa palautteen ja sitten vasta itse annan palautetta.

Ymmärtänet, että jos palautteiden kerääminen olisi minulle tärkeää niin varmasti pitäisi tarkkaa kirjaa siitä, että olen sellaista itse antanut vaikka en itse olisikaan saanut sitä. Tällöin voisin lähestyä myyjää ja pyytää häntä laittamaan palautetta siitä, että olen hänelle rahaa laittanut.

Huuto.netin ohjeissa sanotaa, että muistathan antaa palautetta kauppakumppanillesi. Jos se on unohdettu antaa, niin voin mielestäni minäkin unohtaa antaa sitä. Missään ei sanota, että ostajan pitää varmistaa, että saa itsellensä kuuluvan palautteen ja että varmistaminen tapahtuu vain niin, että myyjällä on valta päättää antaako palautetta vai ei.

Kyllä minulle kaupassakin sanotaan kassalla kiitos kun ojennan rahaa. Eikö sitä voi huuto.netissä odottaa saavansa?

3.kerta:

</p> <p> <br /> Ylimielisyyttä on se, että sinun mielestäsi täytyisi toimia toisin kuin ohjeissa sanotaan. Etkä oikein haluaisi edes ymmärtää muuta lähestymistapaa. Näin minä ainakin viestisi tulkitsen ja luen.<br /><br /><br /><br /> Minusta kaikista noista perusteluistasi huokuu nimenomaan se, että ne palautteet ovat sinulle kaikista tärkeintä. Miksi et voi antaa palautetta, jos toinenkaan ei sitä anna? Ehkä myyjä haluaa, että homma on loppuun asti hoidettu eli ostaja tyytyväinen tuotteeseensa ennen kuin laittaa palautteen. En tiedä. Meitä on moneen junaan ja jokainen ajattelee omasta vinkkelistään.<br /><br /><br /><br /><br /><br /> pelikaani2:</p> <p>[quote kirjoitti:

Sinusta on OK, että maksat huutosi ja et ikinä saa palautetta siitä? Minusta se ei ole OK.

Myyjänä toimin kuten reilun pelin henkeen kuuluu, eli laitan ostajalle tilitietoni ja heti maksun saatuani laitan palautteen. Ylimielisyyttä? Reilua olisi siis odottaa, että huutaja antaa ensin palautteensa ja sitten minä voisin päättää laitanko saamastani maksusta palautetta vai en?

Negapalautteita minulla ei ole yhtään. Positiivisia yli 200 siitäkin huolimatta, että karkeasti arvioiden noin 20% palautteista on jäänyt viime aikoina saamatta koska myyjä ei ole huomioinut palautteen antamisen arvoiseksi suorittamiani huutosummia. Jos myyjälle palautteen eivät ole tärkeitä, niin eivät ne ole sitä minullekaan. Ihan oikeasti, kyllä nykyisetkin palautteet kertovat sen minkä toivonkin niiden kertovan, eli sen, että reilua toimintaa arvostan puolin ja toisin.

Ehkä siinä on sitä ehdottamaasi ylimielisyyttä että minulle palautteiden kerääminen ei ole tärkeintä.

3.kerta:

Lainaus:

useinhan saa myös voittajan puhelinnumeron (ellei ole salainen). Mielestäni on ihan korrektia, kun on odottanut viikon huudon sulkeutumisen jälkeen eikä ole saanut rahoja tai sähköpostia tai vastausta omaan sähköpostiin, SOITTAA ja kysyä lunastaako huudon ja milloin....

Tai tekstari.... Aina kaikki eivät pääse koneelle, lapset kipeänä ei muista hoitaa, rahat loppu hetkellisesti tms.

PUHUMALLA ASIAT SELVIÄÄ!

että ensin odotetaan, että tykkääkö huutaja tuotteesta ja JOS ei tykkää ja antaakin negaa, niin sitten annetaan sitä itsekin vaikka huutaja olisi omalta osaltaan toiminut moitteettomasti.

Näinhän siis saadaan kostonegat toimimaan. En kannata systeemiä niin, että se mahdollistaa epärehelliset palautteet. Koskapa olen itse enimmäkseen huutanut viime aikoina ja jäänyt monen monta kertaa ilman palautetta vaikka huutoni olen maksanutkin, niin olen ottanut sen kannan asiaan, että jos rahasta ei kiitosta kuulu niin ei kuulu tuotteestakaan. Ihan reilua minusta.

Itse myyjänä toimiessani annan aina maksusta palautetta, niinhän sen kuuluu mennäkin. Toisaalta ei ole tarvinnut pelätä negapalautteita koska en ole ikinä myynyt mitään sellaista mitä en itse ostaisi. Tuotteiden täytyy olla hyväkuntoisia!

Myyjälle tulevassa viestissä lukee, että huutokaupan voittajalle on postitettu myyjän yhteystiedot ja että myyjä voi halutessaan ottaa yhteyttä huutajaan. Tärkein tieto kaupan sujumisen kannalta tulee kuitenkin myyjältä, eli se tilinumero. Jos ei ole kiirettä päästä myymästään tuotteesta niin voihan sitä ostajan viestiä odotella, mutta miksi toimia niin? Siksikö, että voi varmistua huutajan olevan elossa?

Minusta on kummallista, että huutajan pitäisi " kerjätä" myyjän tilinumeroa, siksi en siitä otakaan stressiä jos joka kerta en itse syystä tai toisesta ole myyjää heti lähestynyt viestillä. Minusta on järkevää, että se joka tavaroistaan eroon pyrkii on se osapuoli joka lähestyy tilinumeronsa kera huutajaa. Silloin kun olen jotain itse myynyt niin olen toiminut näin enkä koe sen olevan yhtään kummallista saatikka, että siinä minua jotenkin sorsittaisiin.

nore:

Lainaus:

ostaja ottaa yhteyttä myyjään sopiakseen maksusta. Myyjälle tulevassa viestissä lukee näin:

" Alta löydät huutokauppasi voittajan yhteystiedot. Tuotteen voittaneelle on myös postitettu sinun yhteystietosi. Voit itsekin ottaa HALUTESSASI

yhteyttä huutokaupan voittajaan. Muistathan antaa kaupankäyntinne

sujumisesta kauppakumppanillesi jäsenpalautetta!"

Eli kyllähän tuossa ihan selvästi sanotaan, että ostaja ottaa myyjään yhteyttä, mutta toki myyjäkin voi halutessaan ottaa yhteyden ostajaan.

Palautteen antamisesta näyttää tulleen ihan käsittämätöntä pelleilyä tyyliin " en anna jos et sinäkään anna" . Hyviin kauppatapoihin KUULUU antaa palautetta, itse noudatan tätä ja valtaosa kauppakumppaneistanikin onneksi noudattaa. En silti katkeroidu jos joltakin palaute jää tulematta ;o)

En muista kirjoitinko jo, että myyjänä toimin niin, että kun maksu näkyy tililläni, postitan tuotteen, annan palautteen ja laitan ostajalle viestin, jossa kerron postittaneeni tuotteen sekä antaneeni palautteen kaupoista - ja lähes poikkeuksetta jokainen ostaja käy tämän jälkeen myös antamassa palautteen kaupoista. Ostajana annan palautteen heti tuotteen saatuani - riippumatta siitä olenko itse saanut myyjältä palautetta vai en.

pelikaani2:

Lainaus:

Maksan heti kun myyjä ilmoittaa tilinumeronsa, mutta en enää ole tehnyt sitä ihan joka kerta, että itse kyselisin tilinumeron perään. Jos myyjää ei myyminen kiinnosta, niin... (Näin toimin siksi, että olen ollut lopen kyllästynyt tähän nykyään niin usein toistuvaan kaavaan, että myyjää ei tunnu viestittely kiinnostavan saatika että palautetta maksuista tippuisi.)

Palautetta kaupoista en enää ole antanut ellei sitä ole ensin minulle tullut. Myyjähän näkee ennen ostajaa onko kauppakumppani toiminut kuten pitää, eli maksanut huutonsa. Odotan siis, että maksusta saan myös palautteen. Jos sitä ei tule niin en tosiaan anna itsekään palautetta.

pelikaani2:

Lainaus:

monen monta kertaa ilman palautetta vaikka huutoni olen maksanutkin, niin olen ottanut sen kannan asiaan, että jos rahasta ei kiitosta kuulu niin ei kuulu tuotteestakaan. Ihan reilua minusta.

Jos ei ole kiirettä päästä myymästään tuotteesta niin voihan sitä ostajan viestiä odotella, mutta miksi toimia niin? Siksikö, että voi varmistua huutajan olevan elossa?

Minusta on kummallista, että huutajan pitäisi " kerjätä" myyjän tilinumeroa, siksi en siitä otakaan stressiä jos joka kerta en itse syystä tai toisesta ole myyjää heti lähestynyt viestillä. Minusta on järkevää, että se joka tavaroistaan eroon pyrkii on se osapuoli joka lähestyy tilinumeronsa kera huutajaa. Silloin kun olen jotain itse myynyt niin olen toiminut näin enkä koe sen olevan yhtään kummallista saatikka, että siinä minua jotenkin sorsittaisiin.

nore:

Lainaus:

ostaja ottaa yhteyttä myyjään sopiakseen maksusta. Myyjälle tulevassa viestissä lukee näin:

" Alta löydät huutokauppasi voittajan yhteystiedot. Tuotteen voittaneelle on myös postitettu sinun yhteystietosi. Voit itsekin ottaa HALUTESSASI

Eli kyllähän tuossa ihan selvästi sanotaan, että ostaja ottaa myyjään yhteyttä, mutta toki myyjäkin voi halutessaan ottaa yhteyden ostajaan.

Palautteen antamisesta näyttää tulleen ihan käsittämätöntä pelleilyä tyyliin " en anna jos et sinäkään anna" . Hyviin kauppatapoihin KUULUU antaa palautetta, itse noudatan tätä ja valtaosa kauppakumppaneistanikin onneksi noudattaa. En silti katkeroidu jos joltakin palaute jää tulematta ;o)

En muista kirjoitinko jo, että myyjänä toimin niin, että kun maksu näkyy tililläni, postitan tuotteen, annan palautteen ja laitan ostajalle viestin, jossa kerron postittaneeni tuotteen sekä antaneeni palautteen kaupoista - ja lähes poikkeuksetta jokainen ostaja käy tämän jälkeen myös antamassa palautteen kaupoista. Ostajana annan palautteen heti tuotteen saatuani - riippumatta siitä olenko itse saanut myyjältä palautetta vai en.

pelikaani2:

Lainaus:

väärin lukenut huutiksen SÄÄNTÖJÄ tässä vuosien varrella aika paljon kauppaa tehneenä,mutta en löydä sääntöä siitä kumman on ensin otettava yhteyttä.

Ohjeistusta kylläkin...

Itse myyjänä laitan myös jos suinkin ehdin ensin tilinumeroni tai kyselyn noudetaanko...

En jää ostajanakaan pitkään odottelemaan myyjän viestiä vaan laitan hänellekin viestin.

Ei ole aikaa hirveästi roikkua sähköposteilla,joten laittamalla tilitietoni säästän jo jonkin verran postilla juoksua...onko kyselyä tullut jne.

Eli Pelikaanin kannalla tässä asiassa.

Hyviä palautteita minullakin useita satoja ja paljon mainintaa kaupan sujuvuudesta....kertoisiko se jotain tuosta yhteydenpitotaktiikastakin.

Huutiksen keskustelupalstalla ollut tästä aika paljonkin joskus kirjoittelua mikä on sujuvaa...

samoin noista kauan odotella tuotteen lunastusta.

Pelikaanilla on kieltämättä lapsellinen ja ylimielinen asenne.

Huutiksen säännöissä sanotaan selvällä suomen kielellä, että ostaja ottaa yhteyttä. Jos tilinumeron " kerjääminen" on noin vaikeaa niin ehkä huutis ei ole sinun paikkasi.

pelikaani2:

Lainaus:

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat