Vierailija

Jos esim. juo viikossa muutamana iltana 3 olutta? Muuten liikkuu paljon ja treenaa päivittäin.

Kommentit (9)

Oluessa (ja alkoholissa muutenkin) on vain se pirullinen puoli, että pukkaavat yleensä kerryttämään rasvaa sisäelinten ympärillä --> pömppömassu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oletin nyt iäksesi 25v. Liikuntaa en laskenut mukaan tohon.

Eli ton mukaan sun kokonaisenergiankulutus päivässä ois noin 1900-2000 kcal. Tuo on siis se määrä, jonka voit syödä huoletta lihomatta. Liikunnan vaikutuksesta sen verran, että sun painoinen nainen kuluttaa ripeällä kävelyllä (kesto 30 min) noin 170kcal.

Energiansaantia voit käydä laskemassa TÄÄLLÄ: http: //ffp. uku. fi/cgi-bin/energynet03/energyintake. pl?session_id=d4646c57136ca553ca6b853bd2180139

Kannattaa pitää ruokapäiväkirjaa, kokeile vaikka huomenna. Merkkaa tarkasti ylös se mitä syöt ja juot, ja kirjaa ohjelmaan. Siitä voit jotain arvioida, onko se paljon yli tai alle ton 2000 kcal. Ei ole niin kalorin päälle päivittäin, toisina päivinä voit syödä ton ylikin, kunhan tapahtuu harvakseltaan.

Jos kuitenkin liikut paljon, niin kyllä painoa on silloin tosi paljon helpompi pitää kurissa kuin liikkumattomana.

t. 2

Itse en ole vielä huomannut et vatsa ois pömpöttämään alkanut. Olen teinistä asti juonut viikossa muutaman oluen (kännejä vedän erittäin harvoin). Tietysti raskausaikana en juonut ollenkaan. En oikeen tajua noista kalorilaskuista mitään :( Syön suhteellisen terveellisesti. Aamupala ruisleipää ja kahvi, lounas jossa paljon kasviksia (usein syödään makaroonia ja lihaa/kanaa) ja päivällinen samaa linjaa. Välillä en syö iltaisin mitään muuta joskus tulee herkuteltua pizzalla tai hampurilaisella. Kahvia juon aika paljon ja vettä tulee päivän mittaan litkittyä.

Olen 159cm ja 54kg, lihaksia on jonkin verran.

ap

Itse juon noin viisi annosta alkoholia viikossa. Talvella olin kolme kuukautta absolutisti ja painoni tippui 4kg. En siis muuttanut mitenkään muuten elintapojani, jätin vain alkoholin pois. Nyt olen siirtynyt light siidereihin (tosin nekin lihottaa, ei vain niin paljon).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat