Vierailija

Onko hirveän iso ruljanssi?

MIetin sitä tässä kun maitoa tulvii taas ihan mielettömän paljon yli omien tarpeiden.

Kommentit (8)

yllättävän nopsaa siitä tulee rutiinia ja homma sujuu " siinä sivussa" . Suosittelen, jos vaan yhtään mietit hommaan ryhtymistä.

Ite oon luovuttanu kolmesta lapsesta ja tuplannu sen ajan tilini. ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta hyvä tilikin tulee ;)

Meillä lasta ei häirinnyt sähköpumpun ääni, joten lypsin aina toisen rinnan samaan aikaan kuin lapsi imi toisen. Niin meni kivuttomimmin. Välillä toki piti ehtiä putsaamaan ne osat...

moikka

suosittelen ehdottomasti luovuttamista, koska jos maitoa tulee liikaa niin joudut sen joka tapauksessa pumppaamaan pois. Miksi et silloin auttaisi muita,joilla ei näin hyvää tuuria maidon suhteen ole käynyt? Mulle ainaki sanottiin et ekan 7 vkon maito menee keskosteholle, että sen parempaa lahjaa ei voi toiselle antaa...

Minulla maitoa tulee niin paljon, että joudun pumppaamaan ennen kuin syötän omani.

Husin alueella plussaa on se, että maitomies käy hakemassa maidot kotiovelta. Miinuspuolena pitää sanoa se, että täällä joudut maksamaan vuokraa sähköpumpusta, ostamaan itse pullosetin sekä itse steriloimaan pullot käytön jälkeen. Omalla kohdallani se tarkoitti sitä, että keskellä yötä touhuun menee ainakin semmoiset 30 min + sitten vielä oman vauvan syöminen. Jos olisi itkuinen vauva ei tota ruljanssia varmaankaan jaksaisi. Kyllästyin itse siihen yhden pullon keittelyyn öisin ja soitin äidinmaitokeskukseen, että pankaapas muutama setti ilmaiseksi lainaan tai koko homma loppuu tähän.

Tiedän, että esim mikkelissä homma toimiin niin, että äiti saa ilmaiseksi sähköpumpun lainaan. Hakee pulloja niin monta kuin haluaa ja kun vie maidot sairaalaan, saa mukaansa uudet steriloidut pumppauspullot sekä rasiat. He ovat sitä mieltä, että äidin pitää saada levätä ja viettää aikaa myös oman vauvansa kanssa. TODELLA KAUNIS AJATUS;), toivottavasti muut sairaanhoitopiirit ottavat mallia!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat