Vierailija

arvostelevat pienten lapsien/ vauvojen ulkonäköä todella julmasti vieläpä julkisesti? Musta on NIIN uskomatonta lukea ÄITIEN viestejä tällä palstalla, mutta samalla valitettavasti ymmärrän miksi kouluissa esiintyy jatkuvasti kiusaamistapauksia ym ym.

En lukenut kaikkia viestejä tuosta päivänsäde-ketjusta, mutta aika pitkälle kumminkin, eikä vastauksista ollut yksikään viestiä tuomitseva! Eikä kukaan myöskään ollut tehnyt ylläpidolle ilmoitusta, mikä on mielestäni käsittämätöntä!!

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaltaisesi lasten hyysääjät vaativat aina lapselle samanlaista kohtelua & oikeuksia kuin aikuisille ja sitten kun jotain negatiivista käy ilmi, kaikki pitäisi " suodattaa" filtterin läpi koska on lapsesta kyse- aikuisten kohdalla näin ei tarvitse tehdä? Sitäpaitsi, eivät ne lapset lue aikuisten mielipiteitä täällä, joten mitä väliä? Eikö silmääsi osuvasta vastenmielisestä lapsesta saisi sanoa että hän on mielestäsi ruma? Eivät kaikki lapset ole kauniita!

ulkonäön perusteella ja ylipäätään ihmisyys ja kauneus on muutakin kuin ulkoinen olemus. Itse taas olen törmännyt päinvastoin siihen, että kauneudesta kiusataan ja arvostellaan. Minua kiusasi kovasti lapsena yksi pihapiirin lihava tyttö. Haukkui kaikki vaatteeni, varsinkin kaikki kauniit mekkoni. Pojat tulivat puolustamaan lopulta minua häntä vastaan....sama jatkui aikuisena ja mentyäni työelämään. Olen aina tullut toimeen pomojeni kanssa ja nykyisessä työpaikassa kaikkien kanssa, mutta minulle oli monta työpaikkaa, joissa jouduin naisten kateuden takia kiusatuksi. En kaikkia tapauksia edes tiedostanut, mutta välillä miehet tulivat niitä juttuja minulle kertomaan. Huom. en pukeutunut provosoivasti, en omaa mitään kummia muotoja, olen pitkä ja luonnonvaalea, nuorempana hoikka, nyt normaalipainoinen. Pointtini oli siis vaan se, että ulkonäön takia voi joutua kiusatuksi on sitten ruma tai kaunis taikka jotain siltä väliltä. Sitä paitsi monesti on niin, että kaunis lapsi muuttuukin rumaksi ja päinvastoin, vähän väritön lapsi onkin aikuisena kaunotar/komistus, joten arvostelijoiden omat lapset voivatkin muuttua ulkoisesti ei niin kauniiksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat