Sivut

Kommentit (84)

että opettaja ilmoitti jälki-istunnosta tekstiviestitse, ap vain valitti sitä ettei lupaa kysytty. Eli ope on siinäkin suhteessa toiminut ihan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

entisaikaan olisi saanut karttakepistä sormille jne. En todellakaan usko, että ope ihan turhasta nykyään ensinnäkään jättää jälkkään.Ttodennäköisesti on huomannut, että nyt tarvitaan jotakin muuta, kuin keskustelua oppilaan ja vanhempien kanssa.

Nollatoleranssi kiusaamiselle.

et kai jätä lasta rankaisematta vanhempien näkemysten takia. Jostain pitää tulla rajat lapsille, jos vanhemmat eivät siihen kykene, niin sitten koulusta.

Lapsi kuuluu jättää jälki-istuntoon mikäli hän ei kykene elämään yleisten sääntöjen mukaisesti, se on opettajien valvollisuus ja minä edellytän sitä veronmaksajana.

Lainaus:

Tuollaisten äitien vuoksi minä en pidä koskaan jälki-istuntoja oppilaille. Olen huomannut, että joku on lakikirjan tai haulikon kanssa heti ovella, kun oma lapsi joutuu jälki-istuntoon. Sitten opettajaa haukutaan kotona ja lapsi oppii, että opettaja oli tyhmä, kun määräsi jälki-istunnon. Sen jälkeen on entistä vaikeampi saada lasten luottamusta. Minä kirjoitan aina reissuvihkoon mitä oppilas on tehnyt, syyttelemättä ja vanhemmat saavat hoitaa rangaistukset.

Tuollaisten äitien vuoksi minä en pidä koskaan jälki-istuntoja oppilaille. Olen huomannut, että joku on lakikirjan tai haulikon kanssa heti ovella, kun oma lapsi joutuu jälki-istuntoon. Sitten opettajaa haukutaan kotona ja lapsi oppii, että opettaja oli tyhmä, kun määräsi jälki-istunnon. Sen jälkeen on entistä vaikeampi saada lasten luottamusta. Minä kirjoitan aina reissuvihkoon mitä oppilas on tehnyt, syyttelemättä ja vanhemmat saavat hoitaa rangaistukset.

[quote]

Siinä oppii yhteisvastuullisuutta. Joissain asioissa tuo yhteisvastuullisuuden opettaminen on ihan perusteltua. Kaveria ei jätetä ja kaikki on kavereita tyyliin.

Kyllä sun kannattaisi kuule uskoa, jos sellaista viestiä koulusta tulee, että lapsesi kiusaa!!! Sä teet todella tyhmästi, jos et opettajaa usko. Ja ne kyyneleet saattoi tulla siitäkin, että tyttö tietää varsin hyvin kiusanneensa.

Sun vanhempana pitää tehdä lapsellesi selväksi, että enää ei kiusata, tai tulee uusi jälkkäri. Ja taas uusi. Mä en sori vaan kestä kaltaisiasi vanhempia. Jos nyt toimisit oikein, niin tytöstä ei välttämättä tule kiusaajaa, mutta jos sä vaan vikiset ja lässytät, niin sehän on tytöllesi selkeä viesti, että kiusata saa ihan vapaasti, äiti kyllä räyhää ilkeelle opelle, kun yrittää estää mun itseilmaisuani.

Sen verran luotan koulujärjestelmään, että uskon, ettei todellakaan huvikseen keksi että kiusaamista on... Tuo opettaja toimi mielestäni oikein.

Eli jos olet siellä useamman kerran ollut, kyllä on aihetta katsoa peiliin.

Lainaus:

joku väitti että olin ollut porukassa jossa tehtiin jotain vaikka en ollut. Opettaja ei kyseenalaistanut tätä yhtään, vaan uskoi heti näitä.

Vierailija

Nyt kun hän on melkein täysikäinen palkitsen hänet luonnossa aiheettomasta jälki-istunnosta. Mikäli hän ei halua tarjoan vaikka elokuva-/kaljaillan tai mitä sitten haluaakaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat