Vierailija

Olemme tulossa miehen kanssa kahdestaan viikonloppulomalle Helsinkiin heinäkuussa, mutta hotellia ei tahdo löytyä. Presidentti on tunkkainen ja vanha, Torni tuntuu liian kalsealta...mikä olisi uudehko/kaunis ja ihana hotelli romanttiselle lomalle, mieluiten aivan ydinkeskustasta että pääsemme shoppailemaan. :-)

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En siis ymmärrä ollenkaan miksei voisi mennä hotelliin...en kait minä nyt kaksin halua mennä mihinkään lapsiperhetuttavan luokse yöksi kuuntelemaan samaa elämää kuin kotona ja syömään makaronilaatikkoa. Totta KAI me mennään hotelliin! Siis minä en tajunnut näitä viestejä, kiitos kuitenkin vinkeistänne, alanpa surffata!

Ja minkä tuttavien luona jos menee sellaiseen kaupunkiin jossa ei ole tuttavia?

Ja jos mennään romanttiselle kahdenkeskiselle lomalle niin onko sitten kiva hengata tuttavien nurkissa? Tätä en toisissa ihmisissä ymmärrä, ikinä ei olla kaksin missään vai aina pitää olla muutakin porukkaa.

Ei jumankauta teidän juttujanne. Enkä mä koskaan ajattele niin että mies vie mut hotelliin. Ihan me yhdessä mennään ja yhdessä maksetaan kun rahatkin on yhteiset.

Meistä ainakin on ihana viettää joskus viikonloppu hotellissa Helsingissä, vaikka asutaankin lähellä Helsinkiä. Yhdistetään tähän yleensä teatteri ja illallinen, niin romanttinen viikonloppu on valmis. Ei tarvitse kuitenkaan huolehtia ruoanlaitosta, tiskeistä, petaamisesta, yms. Lisäksi ihanat hotelliaamiaiset. Oikein ihanaa luksusta!

LOn tilavien huoneiden design ja värimaailma luovat oman uniikin tunnelmansa, ja huoneet sekä 12 sviittiä mahdollistavat palveluineen täydellisen viihtymisen. Itse asiassa GLOssa perinteinen hotellihuone -käsite on pistetty täysin uusiksi. Feel Good -hengessä suunniteltuihin huoneisiin on tilattavissa kuntolaitteita tai vaikkapa InRoom Spa.

GLOn yhteydessä oleva ravintola La Cocina on täysiverinen pohjoisespanjalainen ravintola, joka modernisoi Katalonian ja Baskimaan perinteisiä makuja ennakkoluulottomasti - kuitenkin aina uskomattoman herkullisella tavalla. La Cocina Bar on muodostunut kaupunkilaisten tyylikkääksi ja mutkattomaksi kohtauspaikaksi.

Itse en ole ollut, mut kaverit on ja ovat tykänneet;)

Hyi hitto! Ei tulisi koskaan, ikänä pieneen mieleenikään. Eihän siinä ole siunaaman rauhaa itsellä eikä myöskään isäntäperheellä.

Seksiäkin sais hyssytellä toisten nurkissa, yök.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat