Vierailija

ja nyt pankista tuli ukaasi, että lainanhoitotilillä ei ollut katetta eräpäivänä!! Voi v*ttu sanon minä!

Meillä siis molemmilta menee automaattisesti omilta käyttötileiltä tietty summa kuukaudessa lainanhoitotilille, josta pankki suoraveloittaa sen.

Itse ei siis tarvitse huolehtia koko lainanmaksusta. Olisi vissiin pitänyt. Minulla suoraveloitus on mennyt ihan normaalisti, mutta mieheltä ei.

Onpa kiva joo, kun pankki mokaa ja sitten lähettävät vielä takaajille ilmoituksen " maksuvaikeudesta" !!!!

Kommentit (4)

Joo, oli tehty (tietämättämme) suoraveloitussopimus vain 3 vuodeksi eikä älytty tiliotteesta katsoa pientä pränttiä alalaidasta...

Kun otimme lainaa ei ollut mitään puhetta että sopimus on määräaikainen ja se pitää uusia.

No talous ei kuitenkaan kärsinyt kun pankki otti saatavansa seuraavaan erään tarvittavasta summasta ja samalla muutettiin eräpäivää niin, että ehdimme saada uuden palkan, ennenkuin taas seuraava erääntyy.

Kävi niin onnellisesti että tämän järjestelyn avulla " voitettiin" vielä 250¿ ylimääräistä, jotka oli jäänyt edelliseltä kuulta, niin nostimme sen rahan ja laitoimme matkakassaan =D

Oishan sillä tietty voinut lainaakin ylimääräistä lyhentää, tai jättää pahanpäivän varalle lainanhoitotilille, mutta päätettiin törsätä se syksyllä Kreikassa =)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat