Vierailija

Ensin soittelin elämän säveliä soolona. Kunnes löytyi pari ja muodostui duo. Sen seurauksena syntyi trio, joka pian kasvoi kvartetiksi. Bändimme laajenee vielä kvintetiksi, jonka uusinta jäsentä olet tervetullut ihailemaan tammikuussa 2008.

Kommentit (19)

Toisekseen, jos ette ole erittäin musikaalinen perhe (ts. kaikki lapsia myöten harrastaa musiikkia) tuo kuulostaa tosi hassulta. Eihän noita solo, duo jne. käytetä juuri missään muualla kuin musiikkimaailmassa.

Mutta jos musikaalisia olette, niin kiva viesti, lopun muuttaisin kuitenkin vähän epämääräisemmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laskettuaika myös ensi tammikuussa! =D Ajattelin vain, että muutaman viikon vielä odotan, onhan raskaus vasta niin alussa.

Tsemppiä meille siis ap! =)

Onpas hassua =) Kyllä me kerrottiin kaikille ihna livenä kun tavattiin (ellei joku muu ollut kertonut jo). Ja kertominenkin aloitettiin vasta jossain viikon 30 tienoilla kun alkoi vatsa näkyä ja olin jäänyt pois töistä =)

Kylläpä me oltiin vanhanaikaisia!

kunhan kyselin nyt kun se tuli mieleeni. Hyvän aikaa ajattelin minäkin vielä tietoa pihdata. Ja en tod. ole koko suvulle ilmoittamassa vaan vanhemmilleni ja kahdelle ystävälleni, joiden haluan asian kuulevan ekana.

-ap

Vierailija:

Lainaus:

kunhan kyselin nyt kun se tuli mieleeni. Hyvän aikaa ajattelin minäkin vielä tietoa pihdata. Ja en tod. ole koko suvulle ilmoittamassa vaan vanhemmilleni ja kahdelle ystävälleni, joiden haluan asian kuulevan ekana.

-ap

Vaikka näin:

Ensin soittelimme elämän säveliä soolona. Kunnes löysimme toisemme ja muodostui duo. Nyt bändimme laajenee kvintetiksi, jonka uusinta jäsentä olet tervetullut ihailemaan tammikuussa 2008.

Itse en toivottaisi ketään tervetulleeksi valmiiksi, olen sen verran epäileväinen.

Muuten on ihan hauska viesti, vaikkakin jotenkin keksityn oloinen...

Onnea kuitenkin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat