Vierailija

Tosinainen

Sivut

Kommentit (25)

posliinina olin muutaman vuoden, mies ajeli aina innoissaan ;) ja aina tuli suuseksiä kun vihjasin vähänkään sinnepäin. Tykkäsin myös itse, oli siisti. En usko että ajelisin jos en itse tykkäisi :DD

Nykyään on nätti pikku kolmio edessä, muuten karvaton. Tuohon uimahallihommaan sanoisin että nätimpi se on siistitty kuin karvojen hörsötys uimapuvun lahkeista. Ja häpyhuulieni karvattomuutta en esittele uimahalleissa, jos joku esittelee sitten karvojaan niin siitä vain, kiksinsä kullakin.

karvatonta herkkua miehelle. Vai oletko muutenkin estoinen ja itsekäs seksin suhteen? Karvathan kasvavat takaisin. Oletko kaavoihin kangistunut seksiasioissa? Mieskään ei saa ajaa partaa, koska hänhän on aikuinen ihminen, eikä aikuinen mies ole siloposki?

Vierailija:

Lainaus:

Inhottaa vauvanukkea muistuttava aikuinen ihminen. Siksi minä en aja omiakaan alakarvojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on kivempi nuolla. Myös mies itse lyhentää karvoitustaan ja munan varresta, tyvestä sheivaa karvansa pois. On kivempi minun ottaa suihin. Suuseksiä on kivempi antaa puolin ja toisin kun on paikat kuosissa eikä kasva karvaa joka paikassa.

Ja meillä loistavaa suuseksiä onkin puolin ja toisin 2-3 kertaa viikossa.

vaikka juhannuksen kunniaksi. Siisti olen ollut muutenkin mutta nyt vedän kaikki pois. Olenkin ajatellut että jos olisin mies pitäisin enemmän tummasta tuherosta siis tummahiuksisesta naisesta koska blondilla on vaaleat karvat. Vaihtelu taitaa tosin virkistää kaikkia joten karvat pois!

Mikään ei vois mua naisena vähempää kiinnostaa kuin mies, joka on ajellut alapäänsä tai muutkin karvansa. Inhottaa vauvanukkea muistuttava aikuinen ihminen. Siksi minä en aja omiakaan alakarvojani.

Kyllä monet miehetkin siistivät karvojaan, vaikka uimahallissa ei ehkä käydä silloin kun kaikki on vedetty sileäksi. Mutta kyllä nykyaikaiseen hygieniaan ja kulttuuriin sopii hiusten leikkaus, parranajo, joku ajaa kainalotkin (etenkin naiset, hyi kuinka pervoa) ja jotkut taas ajelevat jalkansa karvattomaksi.

Miksi ihmeessä häpykarvoitus olisi jotenkin erikoisempi tai pyhempi kuin muut karvat?

Entäs kynsien leikkaus? Onko sekin pervoa?

Mieskin oikein ajattelee pikkuvaimoaan, että " on Marjan kivempi ottaa poskeen" kun ei ole karvoja tiellä. Ja sitte mennä johonkin uimahalliin sen käteväksi ajellun vempeleensä kanssa, voivat muutkin ihailla miten Jussi on taas niin mukavasti ottanut vaimonsa huomioon. Ja jos vaikka pikkupoika uimahallin saunassa kysyy omalta isältään, miksi ton yhen miehen karvoitus on puutteellinen, niin voi isi sitten kertoa että niin on naisten mukavampi ottaa suihin :-) :-)

Ymmärsin kyllä kysymyksen. Ainakin mun mieheni on aina kiihoittunut pimpsastani, vaikka olen aina posliini.

En ole koskaan mieheltäni kuullut hänen pyytävän kasvattamaan karvani. Ja vaikka pyytäisi en sitä tekisi.

Mukava kun vaimo on välillä posliini, välillä trimmattu ja välillä naturel.

Parhaiten posiini sopii nuorille naisille (alle 25v). Mitää pedofiili ideaa siinä ei ole. Naista alistava kyllä, mutta leikinomaisesti.

Itse pidän siistitystä.

En oikein ymmärrä mikä tuossa kiivastuttaa. Tekee niinkuin itse ja kumppani haluaa. Jos on pahasti mielipiteet ristissä niin toinen joustaa..kompromissejä! Ei kannata vaatia posliinin ajelua jos toinen ei pidä ja toisaalta kannattaako antaa kaikkien rehottaa kun pienellä vaivalla voi ainakin siistiä?

Karvamuoti kyllä aiheena kiva jutunjuuri ;)

Osku78

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat