Vierailija

Mihin kannattaa ottaa yhteyttä, jos tuntuu, että pää hajoaa parisuhteen takia? Haluan mennä keskustelemaan asioistani jonkun auttajan kanssa yksin, mutta kehen voin ottaa yhteyttä? Ahdistaa ja tunnen ettei henki kulje. Mies on todellinen narsisti ja ahdistaa minut nurkkaan. Tarvitsen apua. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (1)

Narsistisen ihmisen kanssa elämä on hyvin vaikeata olen sen itsekkin kokenut miehenä. Kursilla käynnyt ja saannut vinkin. Älä katso silmiin vaan ohitse. Joko elät hänen kansaan tai eroat. Apua kannattaa hakea oman kunnan tai kaupungin terveyspalvelut olevalta psykoloogilta. 

Minulla on myös parisuhteen jälki ongelma ja avun saanti on todella vaikeata saada. En ole koskaan voinnut kuvitellakkaan että eron syy on lasten lapset jotka näpistelivät minun tavaroitaan itselleen. Yritin selvittää tilannetta aikuisten näkökulmasta katsottuna. Lasten äiti kielsi lapsia tuölemasta mummolaan. Sillä seurauksella minut ajettiin pois talosta jotta ysträväni voisi lasten lapsiaan tavata. Ihan kuin salkkarissa lapset hallitsevat perheessä.

En ole vieläkään selvinnyt siitä järkytyksestä kun yhdessäolo oli hyvin tasapainoista elämää. Enkä tiedä miten voin luottaa enään ihmisiin. Eikä ammasttiauttajia löydy vaan alemman tutkinnon suorittaneita. Kunnat palkkaavat niitä kun tulee kunnille kaupungeille halvemmaksi. Onko tämä alkua sille terveys uudistuksille Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat