Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tavis kasvikset lanttu,porkkana ja kaalit eivät maksa paljoa syksyllä.Kaalit säilyy viileässä puoli vuotta,muut voi ryöpätä ja pakastaa.Nokkosia pinaatin sijaan.T-paita juttu ehkä sanomalehden sijaan ulkohuussissa,suihkujuttu parempi.

Vierailija

Täällä toinen säästeliäs. Hyviä vinkkejä paitsi toi vessapaperittomuus. Mä tosin en käyttäis hilloja usein vaan marjastaisin pakkaseen vattuja ja mustikoita reilusti. Ja sämpylän, lettujen joukkoon laitan aina leseitä tai hiutaleita. Niitä tulee n. 6 dl vehniksiä 2 dl leseitä ja parhaimmillaan vehnäleseissä 40g/100g kuitua. Nousee vielä hyvin leivät. Letuissa laitan 50-50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitkä säästyneet eurot! Kun alottaja nimenomaan oli köyhä, ja siksi toimii noin, ei siksi et ois kyl varaa muuhun mutta haluu euroja säästöön. Tilannetta ei varmaan voi ymmärtää kukaan muu kuin itse samassa köyhyystilassa riutunut. Ja miksi ihmiset täällä puhuu niin ilkeesti.

Vierailija

Makaroni olis halpaa, mutta keho ei kestä sitä.
Oon joskus säästänyt sillä, että syön vaan kerran päivään. Kauppalasku vähenee heti 2/3. Laihtuukin samalla.
En ole ikinä oikein tajunnut mikä pakko on jälkiruuassa päivittäin?
Ja miksi makaronia ja vehnää? Satokauden kasvikset olisivat oikeasti terveellisiä?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat