Seuraa 

Tässä uusi pino syksyn toiveille. En löytänyt pinoa, vaikka hieman katsoinkin pinoja taaksepäin.

Mitä kuuluu?? Onko Levinialla alkanut rakennusprojekti? Mitä muille kuuluu Jondeliini, Jushka, Kärttyli, Tuutupii ym.?

Aloitin loman viime viikolla ja olin kyllä ihan nuutunut. Nyt ilmojen viilennettyä olen alkanut taas voida paremmin ja jopa jaksanut tehdä muutakin kuin valittaa, että en jaksa mitään.

Maha kasvaa kovasti ja vauvankin liikkeet ovat välillä tehneet jopa kipeää. Hurjaa on se, että enää laskettuun aikaan on noin 10 viikkoa, joka tarkoittaa lähinnä reilua kahta kuukautta. Kotona sisällä alkoi remontti, josta tulee aivan riittävästi hommaa minullekin siivoamisen muodossa. Mutta sen jälkeen pitäisi olla tilaa jossain myös vauvan vaatteille.

Pakastin taitaa olla kohta sulanut, joten täytyy mennä sitä vielä putsailemaan. Jos saataisiin tänään vielä puhtaaseen pakastimeen tuoreita pulliakin.. Saa nähdä, mitä selkä tykkää leipomisesta.

Västis ja Taimi 30+4

Kommentit (19)

Esikoisen hoidosta: Meidän neiti 4-v oli viimeistä päivää viime viikolla hoidossa. Hoitotäti oli tippa linssissä. Olihan tyttö ollut samalla hoitajalla jo 3 vuotta. Minä ja tyttö ei oltu murheissamme. Hoitaja asuu tuossa lähellä ja on puhuttu, että mennään pihalle heitä moikkaamaan. Hoitaja lupasi myös ottaa tytön luokseen jos esim. synnytys käynnistyy virka-aikana, eikä muuta hoitajaa saada. Itse olin jotenkin niin hyvillä mielin, kun tiesin, että tyttökin kaipaa lomaa ja kiireettömämpiä aamuja. Lähipuistossa nähdään usein " parhainta" kaveria. Syksyllä meidän tyttö menee kaksi kertaa viikossa kerhoon, jos äiti vain saa aamuisin logistiikan hoidettua, varsinkin myöhemmin syksyllä ilman autoa. Siellä pitäisi sitten olla niitä muitakin samaa ikäluokkaa olevia tyttöjä, joita nykyisessä hoitopaikassa ei ollut. Onneksi nyt on jonkin verran äitiverkostoa tiedossa, jotka ovat myös arkena tai ainakin jonain arkipäivänä lasten kanssa kotona, niin tulee olemaan seuraa. Ainoastaan tuo autottomuus voi jossain vaiheessa haitata sosiaalista elämää, kun muutot ym. ovat vieneet kaveriperheitä vähän sinne sun tänne kaupunkia. Uskon, että kaksi kertaa viikossa kerhoa ja max kerran viikossa perhekahvila + muiden leikkikavereiden tapaaminen riittää mainiosti meidän neidille. Aina nimittäin on niitä päiviä, kun mikään ei ole hyvin.. ;) Toivottavasti vain itse saan pidettyä lapsilla jotenkin järkevän rytmin, että itsekin saisi unta tarpeeksi. Se pelottaa kyllä aika paljon, jos omat unet jää ihan minimiin. Neiti ei nimittäin nuku päikkäreitä, kuin kipeänä tai autossa joskus.

Nyt välipala odottelee..

Västis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on muuttohommat pahimmillaan. Perjantaihin mennessä ollaan ajateltu lopullisesti siirtyvämme uuteen kotiin. Jospa sitten juhannuksena saisi rauhoittua.

Masuun ei kummallisempaa, kasvaa kovasti ja viikkoja kertyy niin nopsaan, ettei ehdi oikein tajuamaankaan.

Oikein aurinkoista juhannusta kaikille!

Tuutis kera Masumiehen rv 27+0

Täällä on ollut rehellisesti sanottuna kiirettä...

Viikonloppu oltiin tytön kanssa Etelä-Suomessa ja otettiin sieltä kaveri vauvoineen mukaan kotiin.

Mutta nyt on arki hetkeksi palannut ja huomenna taas tien päälle... Tyttö lähtee isänsä kanssa mummolaan ja minä yksin kaverin juhliin.

Mutta uutisiin. Ultrassa käytiin viime viikon maanantaina, kaikki oli kunnossa ja pippeli näytti pikku-kärttylillä olevan... vaikea uskoa. On jotenkin edelleen sellainen olo, että hän olisi tyttö. Pieni erehtymisen mahdollisuus aina on, mutta poikaa tässä kai nyt odotetaan.

Sunnuntaina tunsin ensi kertaa liikkeet kädellä, pari napakkaa potkua. Muuten tuntuu liikkeitä paljon, lähinnä sellaista mylläystä.

Huomiseen mennessä pitäisi päättää, että mitä tehdään tuon meidän kissan suhteen. Se kaveri ei ole juurikaan syönyt kuukauden aikana ja on edelleen harhainen. Vaikuttaa muutenkin onnettomalta, kun ei sitä täällä voi uloskaan päästää... ja kuka ottaisi maksa- ja munuaisvikaisen kissan.

Jeps. Kohta kai pitää vääntäytyä nukkumaan, raskas päivä takana. Tytöllä nostaa taas uhma päätään. Olen hoitanut nyt parina päivänä kaverin poikaa ja tyttö osoittaa hieman mieltään asiasta, luulisi nyt, että olisi huippukivaa, kun on kaveri jonka kanssa leikkiä.

-kärttyli & pikku-kärttyli 21+6-

On se kyllä kumma juttu mihin tuo motivaatio katoaa ihan loppumetreillä. Mulla on jo seuraaja ollut projektissa mukana jonkun aikaa ja on ihanasti ottanut hommia hoitaakseen, joten voin ihan oikeasti alkaa jo löysäileen..

Netissä siis surffailen ja äsken katselin esikoiselle jotain isoveli-paitaa, jos sellaisen syksyksi hommaisi.

Harmi Levinia, että ette näytä pääsevän rakennusprojektissa alkuun. Ikävä naapuri!! Ja taas kerran pakko todeta, että kateeks käy teidän lämmöt, kyllä täälläkin ainakin juhannuksena saisi hellettä olla, mutta eipä taida niin käydä tänä vuonna.

Mä jo surkuttelen sitä, että esikoisen päivät hoitopaikassa alkaa olla vähissä, ens viikko enää. Se kun viihtyy siellä niin hyvin ja kotonakin toistelee kavereiden nimiä tuon tuosta, ja pph on aivan ihana. Minkäköhänlaisen itkukohtauksen kehitän kun haen häntä vikaa kertaa hoidosta.. On se vaan kumma juttu kun samanlainen tuska oli syksyllä kun hän hoitoon meni ja nyt sitten ei raaskisi toista pois sieltä ottaa..

Mites teillä muilla, joilla toka tai useampi lapsi tulossa, onko muut lapset kotona vai viettekö hoitoon? Mä en jostain syystä edes harkinnut hoidossa jatkamista, poika kun on kuitenkin nyt vasta 2v niin pitäisi kyllä vielä viihtyä kotona kunhan vaan aktiviteetteja jaksan järjestää riittävästi. Ja meillä on tässä lähellä avoin päiväkerho ja seurakunnan kerho, jossa meinataan sitten syksyllä käydä. Näin ainakin olen kovasti suunnitellut, toivottavasti vauva on sellainen tapaus, että hänen kanssaan pääsee liikkeelle..

Jos nyt vähän vielä töitä jatkaisi..

Jondeliini ja pikkuinen 29+2

Lähdemme huomenna tytön kanssa jo juhannusreissulle, mutta ei olla ilman nettiä reissullakaan.. Harvemmin varmaan kyllä täällä käyn.

Levinialle nostokieltoon jaksamista. Uskon, että on ihan aiheellista olla rauhallisesti. Itsekään en halua isosta keittiöstä luopua, vaikka tähänkin saisi yhden huoneen lisää keittiöstä. Nyt on mukavaa, kun siinä mahtuu olemaan useampi ihminen kerralla ja vaikka lapsen leikitkin kesken ja silti mahtuu jotain tekemään.

Mukavaa juhannuksen odottelua.

Västis ja Taimi 31+4

En löytänyt viime viikolla pinoa, vaikka miten etsin. Eikö sitä ollut vai onko todella raskaus sumentanut jo näkökyvynkin?!

Nooh, meille kuuluu nyt erittäin hyvää. Keittiöremontti valmistui VIHDOIN maanantaina, kolmeen viikkoon oli luvattu, meni kuudennelle viikolle... =/ Ei siinä muuten mitään mutta laskettuun aikaan on kolme viikkoa ja Naksun huone on edelleen kansoitettu kaikella muulla paitsi vauvan tavaroilla. Eli keittiön ja olohuoneen kamaa on vauvanhuone täynnä, Naksun sänky-to-be on edelleen kasaamatta ja sitä rataa.

Mutta nyt kun saa keittiön kamat pois tuolta ja olkkaria paikoilleen niin homma alkaa taas sujua ja saa Naksun huoneenkin laitettua.

Rouva oli aikastas ressaantunut viime viikolla kun tuntui ettei valmista tule IKINÄ ja sain torstaina ihan kamalan itkuparkuraivarihepulin. No, loppu hyvin kaikki hyvin.

Ehkä tuon suuren ressin takia mä kävin sitten viime perjantaina liikehälynä TYKSin äitiyspolilla. Naksu ei keskiviikkoiltapäivästä perjantai-iltapäivään tykännyt juurikaan liikkua. Jotain vaisuja muksauksia tuntui muttei todellakaan mitään 10/tunti. Sinne siis ja kaikki oli onneksi ok. Ultrattiin ja Naksu siellä mukelsi, en niitäkään liikkeitä sittten tuntenut. Pää alaspäin hän on ja painoarvio oli sillä hetkellä 3100g. Eli sellainen n. 4000g kaveri ois tulossa lasketun ajan aikoihin..

Tänään oli neuvolalääkäri, synnytystapa-arvio.

Kaikki ok, lantionkin puolesta. Kohdunsuu on kiinteä ja kiinni, 3cm pitkä. Eli sen puitteissa ei vielä minkäännäköisiä merkkejäkään että ois tulossa piakkoin. Yliaikaista siis jo valmistaudutaan odottelemaan. Ehkä heinäkuun puolessa välissä sitten. ; )

Jushka ja Naksu 36+6

enkä mä edelleenkään lakkaa ihmettelemästä missä vaiheessa mä olen tällaiset viikot ehtinyt keräämään...

vai remppaa teillekkin on suunnitteilla?meillä on parasta aikaa menossa, ostettiin rivari ja siinä on laitettu kaikki pinnat uusiksi, mies on tehny kohta 2k hommia ja nyt ois jo toiveissa päästä muuttamaan ens viikolla(nettiyhteys siirtyy jo perjantain uuteen), ei vaan oo kauheen kivaa tämän pahoinvoinnin ja huonon olon kanssa..siis edelleen illat menee oksentaen... maanantaina ois ultrakin..

mitäs muille kuuluu vai ootteko kaikki lomalla???

t.tamatu alias tepa 11+4

Jushkalla on kyllä jo tosi lähellä LA. Kunnioitettavat viikot jo kasassa. Viime viikolta ei varmaan ollutkaan pinoa, itsekään en sitä löytänyt. Ei mene kauan, kun teillä on Naksu jo maailmassa.

Tamatulle voimia pahaan olooon. Meidän remppa kotona on tällä kertaa " pieni" , vaikka meneehän siinäkin aikaa ja hermot. Tätä kotia mies remontoi kaikki vapaa-ajan puoli vuotta ennen muuttamista noin 3 vuotta sitten. Samalla opiskelin vielä loppuja ja hoidin kotona esikoista. Oli kyllä rankka rupeama. Silloin jäi osa ratkaisuista tekemättä, kun olo jo kiire muuttaa ja ihan hyvä niin. Nyt vasta asumisen jälkeen huomaa, miten esim. makuuhuone kannattaa rakentaa. Se makuuhuone meille on nyt tulossa. Tähän kotiin tehtiin ihan peruskorjaus, vaihdettiin sähköt + putket + lämminvesivaraaja + pinnat uusittiin joka paikasta lattiasta kattoon. Hommaa riitti. Nyt tekisi mieli jossain vaiheessa vielä uudistaa eteistä, koska siihenkin on tullut paremmat ideat vasta asuessa. Mutta jääköön se odottelemaan.

Kärttylille onnea ultrakuulumisista. Yhden tytön äitinä minusta tuntuu hassulta se vaihtoehto, että nyt odottaisin poikaa. Me ei tiedetä kumpi tulee, ja molemmat ovat ihan tervetulleita. Itse vaan tottuu helposti olemaan tytön äiti.. Meillä vielä tuo tyttö on oikein prinsessavaiheessa ja aika tyttömäinen.

Neuvolassa kävin tänään. Viime viikon helteet veivät voimat kokonaan ja löytyihän muutakin syytä kuin kuumuus. Hemppa oli raudan syömisestä huolimatta vain 101. Verenpaine oli alhaisempi kuin aikaisemmin: 92/58. Taitaa olla ennätykseni. Muuten kaikki ok, sf-mitta menee keskikäyrällä ja vauvan syke ja liikkeet ovat ok, lapsonen on rt-tilassa. Painoa ei ollut nyt tullutkaan niin paljon kuin luulin. Vain 300g viikossa. Painoa yhteensä olen kerännyt jo alusta 14 kiloa..

Nyt tytär viimeistä päivää hoidossa ja kotona on puuhaa yllin kyllin. Ikkunat odottavat pesijäänsä.

Västis ja Taimi 30+6

Voi Vastis: kun meillakin olis vaan mies tuo jahkailija, mutta ei saatu suoranaista rakennuslupaa tahan oman tollin ylakertaan (kiitos siita naapurin akan joka rutisee meidan ylakerran vievan hanen ' hengitystilan' ) vaikka itse vuosikymmenia sitten rakentaessaan ylakertaa omaan taloonsa saikin meidan puolelta luvan...

Ja kun suoraan muurille on rakennettu tama meidan vanha tolli ja senjalkeen on muuttunu kaikki saannot ja lait! Noh, on meilla vaihtoehtona tehda talo kokonaan uusiks anopin ylakertaan tahan samalle tontille; muttei kauheesti kiinnosta!

Katotaan sita nyt sitten viela (jatkukoon kauniit ja rohkeet heh)

Eilen kavin sitten ekan kerran uimassa: vesi oli viileeta eika tuntunu Hope-neitokaan siita paljon saihkahtavan.. likat kylla paloivat aikas kivasti; lamminta piisas +36 oli varjossa vaikka rannalla tuulenvire kavikin ja oli rantatelttaa ja varjoja jne. Ja vedessa enimman aikaa kuitenkin kaikki muksut. Nelja perhetta kun oli keskenaan sita touhua ja tohinaa riitti!

Lauantaina oli nelosen 4v synttarit ja oli silloinkin niin kivaa seurailla tuota lapsen intoa ja hauskuutta kaikkeen ihan pieneenkin!

Mutta se naista lopinoista; tanaan meen kai iltapaivalla (jos jaksan helteessa kavella) niin lekurille.

Oma napa voi ihan hyvin, hiukan rasitti asennot eilen rannalla hiekalla istuesa; seuraavan kerran otan tuolin mukaan.

Voikaahan hyvin ja KAUNISTA JUHANNUSTA KAIKILLE jollen muista toivotella uudelleen!

- levinia ja hope rv 27+2-

Nyt vasta tämän pinon huomasin kun oli noussut ekalle sivulle. Koitetaan pitää nyt näkyvillä!

Jushka on tosissaan jo ehtinyt pitkälle viikoissa, eipä mene siis kauaa kun eka syystoive on maailmassa. Hurjaa, vastahan kuumeiltiin ja nyt ollaan jo tässä. Syksymmällä sitten muut perässä oikein ryminällä.. Siihen ei oikeasti ole kauaa!!

Västis oli päässyt lomailemaan, voi kun mäkin jo odotan sitä, tämä kesäkuu olis vielä töitä ja sitten ensin loma ja äippäloma heti perään. Tosin erinäisiä pieniä siivous ja järjestelyprojekteja on kotona odottamassa pilvin pimein, joten miehen loman jälkeen elokuussa ryhdyn niiden kimppuun, jos voimat antaa myöden. Mitään en ole vielä vauvan eteen tehnyt kotona, vaatteet ja tarvikkeet odottaa varastoituina jossain. Elokuussa ajattelin niitä sitten ruveta katsomaan ja pesemään, kaipa ne on kaikki pestävä ja silitettävä vaikka on tietty puhtaina säilytykseen laitettukin.

Tamatulle tsemppiä pahoinvoinnin kanssa! Kyllä se muutaman viikon päästä jo helpottaa..

Kärttylin masussa majailee siis poika, onnea hyvistä ultrakuulumisista muutenkin! Meillä ei ole tietoa kumpi on tulossa, esikoinen on poika ja jotenkin sitä hitusen toivoisi tällä kertaa tyttöä, mutta molemmat on tietty aivan yhtä tervetulleita. Naisilla kai on kuitenkin usein se haave, että pääsee niitä ihania prinsessamekkoja ja röyhelöitä tyttöselle pukemaan. Toisaalta, pojalle olisi kaikki valmiina.

Mä kyllä ottaisin mielellän nuo Levinian helteet tänne. Tänään sataa vettä ja on muutenkin melko kylmä, vielä en ainakaan viime viikkojen helteiden aikana kärsinyt yhtään, päinvastoin!!

Töissä siis koitan nämä viimoiset viikot vielä kärvistellä lomia odotellessa.. Hyviä vointeja kaikille!

Jondeliini ja pikkuinen 28+5

Viikonloppuisin meinaa jo unohtua, että mies ei vielä ole lomalla. Itsellä on niin lomafiilis jo päällä. Onneksi aamut alkavat tytön kanssa rauhallisesti. Jopa nukutaan kauan.. (tai siis kasiin).

Levinialle tsemppiä helteessä jaksamiseen! Varmaan tuo rakennusprojektin lykkääntyminen taas harmittaa. Meillä tuo mies onneksi pitää käsillä ja itse tekemisistä, joten joskus päästään näkemään myös valmista jälkeä. Tuo kaiken aloittaminen on meilläkin kyllä tosi pitkä projekti. Mitään ei tapahtuisi ilman jotain kimmoketta. Naulakko saatiin vasta kun oli tulossa paljon vieraita yhtä aikaa kylään ym. Makuuhuone tulee ennen kuin vauva tulee..

Jondeliinillakaan ei ole pitkä aika lomaan. Kiva olla kesälomalla ennen äitiyslomaa.

Heltsy, toivottavasti sokerit eivät nyt tarkoita raskausdiabetestä. Tsemppiä ruokavalion kanssa.

ON: Kyljen kääntäminen alkaa yöllä olla hankalaa.. Ja olo välillä yön jälkeen hyvinkin nihkeä. Kolottaa selkää ja joka paikkaan. Muuten ei sen kummempaa.

Västisi ja Taimi 31+3

Turhaa varmaan laittaakaan etta meilla on KUUMA! Joka paiva se alin lampo sellasta +30- +32 varjossa, eika olla kuin kesan alussa!

Ja kun mullakin taa alivuokralainen on joku isansa kaltainen kuumakalle; ei paljon tarvii peittoja eika lakanoita yollakaan laittaa vaikka ilmastointikin olis paalla!!!

Mutta valita en; kovin jo odottelen etta paastais kans yli 30 viikon ja siita sitten vauhti senkin kiristyy...

JUSHKAlle paljon jaksuja naihin viime viikkoihin! Hienosti vaan ollaan menty puuskutettu eteenpain me kaikki! Vastiskin se kohta kiilaa tuohon valiin, ma vasta syyskuun alussa kun alan ootella tata neitoa saapuvaksi!

Niin kavin siella 4d (3D?) ultrassa kuukausi takaperin; kaikki oli hienosti; neiti sitten viela kerran varmistettiin neidiksi! Ja kaikki virtaukset ja muut katsottiin tosi tarkkaan kun mulla tuo aspiriinilaakityskin on, ja kaikki oli tosi hyvin.

Pieni oli hiukan kiloiltaan, mutta pituus taas oli yli viikkojen, joten samanlainen kirppu se kai tasta tulee kuin sisaruksensakin; 2500-3100g valilta kun muutkin nelja ovat olleet! Toivottavasti synnytyskin olis helppo kuten edelliset...

Mitaan en vauvalle ole viela valmiksi laittanu; ekaks kun meidan piti tasta lahtea vuokralle vuodeksi ja alkaa ylakerran laittoa, aattelin etta menee samalla pakkaamisella ja uuden laitolla. Nyt tuli siihenkin projektiin muutoksia, joten kumminkin toistaiseksi tassa siis ollaan; plaah. Mutta minkas teet. Me ollaan huovattu ja soudettu nyt jo kymmenisen vuotta tata rakennusprojektia, eika taida siita valmista tulla milloinkaan (miten niin epatoivoinen!)

Mutta voikaahan hyvin kaikki jne

- levinia ja Hope rv 26+5 -

tarvi tulla nostaan tää meijän pino kun oli jo vitossivulle asti tippunut. lueskelin kyllä viikolla teidän kuulumiset mutta töissä oli niin kiirettä että hyvä kun vessassa ehti käymään, eli kirjoittelut jäivät.

västis on aloittanut kesäloman. ihanaa. nauti nyt olostas, äläkä liikaa ressaa tai suunnittele ikkunanpesu-urakoita yms. hemoglobiiniskin oli aika alhanen eli on hyvä syy ottaa rennommin.

tamatulle onnea kämpän ostosta! ja tsemppiä pahoinvointiin, toivottavasti alkaa pian helpottamaan. muista juoda näin kuumilla tarpeeksi. ja ultrakuulumisia jäädään odotteleen.

vai poikaa odotellaan kärttylille. onnea! meillä ollaan asian suhteen pimennossa, en saanut miesti suostumaan et oltais kysytty rakenneultrassa sukupuoli. saa nähdä maltanko vaan ite pitää näppini erossa tuosta työpaikan ultrasta loppuajan..

minkäslaiseen ratkaisuun päädyitte kissanne suhteen?

jushkan laskettu aika sen kun vaan lähestyy huimaa vauhtia. hui. on kyllä mennyt aika nopeeta. onkos sairaalakassi jo pakattu?

ja hienoa että remppanne on vihdoin valmis, mahtaa olla hienot. ja kyllä naksunkin nyt kelpaa kun saa upouuden huoneen:)

levinialle heipat myöskin sinne helteisiin. ei muuta kun riippumattoon välillä levähtään että jaksat, vai mitä?!

jondeliini odottelee lomaa saapuvaks. niin mäkin. mutta mulla matkaa vielä, eikä tuo ruhtinaalinen viis päivää, no vapaiden kanssa kymmenen, oiken lomalta tunnu:( mutta alkaapa sitten äippäloma syyskuun alussa, täytyy vaan koittaa pyristellä sinne asti. meillä mies muuten ihmettelee ääneen et minkä takia tarvii jäädä LOMALLE jo ennen kun vauva ees syntyy..? noh, ehkä se huomaa sen sit parin kuukauden päästä.

ON: täällä voidaan oikein hyvin, lukuunottamatta närästystä, suonenvetoa ja ajoittaista selkökipua. mutta en valita, nää kaikki tuntuu niiiiin paljon helpommilta ja pienemmiltä vaivoilta kun se pahoinvointi ja oksentelu. kaveri liikkuu hirmuisesti päivittäin ja vatsan päältäkin tuntee liikkeet. ihanaa! viime viikolla ostettiin vaunut. ei pitänyt vielä mutta sitten oli niin hyvät tarjoukset että ei maltettu enää oottaa. brion duot vm2006 jäi nyt sit ootteleen varastoon vaunukauppaan, syksymmällä mennään ne sit tänne meijän kaksioon hakeen.

mutta jotain harmitustakin tänne kuuluu. viime viikolla nimittäin oli neuvola. kaikki muuten ok, verenpaine samaa kun ennenkin, hb113 (nyt alko rauta), sf 16, sä kuului hyvin. mutta sokerit ++! olin kyllä herkutellut koko viikonlopun ja vielä aamullakin söin karkkia ennen neuvolaa mutta eipä tuo terkka antanut armoa, vaikka sanoin et jos eka stiksailisin töissä ennen sokerirasitusta. eli sinne tarttee nyt mennä. sain ajan vasta juhannuken jälkeiselle viikolle ja nyt sitten oon vakaasti päättänyt tsempata ruokavalion suhteen. herkutteluhetket menee kortille.

semmosta tänne tällä kertaa. nyt tarvii päästää tuo mies välillä koneelle. hyviä vointeja kaikille. niin ja jos jollain on mahakuvia otettuna niin laittakaas näytille. mullakin on, tarvii vaan eka opetella miten se tänne laitetaan.

heltsy ja kaveri 23+0

Eilen siis kavin ' neuvolassani' eli lekurin tarkastuksessa. Pitka laihanlainen neitihan siella rauhallisesti veti sikeita: 930g. Paa aikaste alhaalla, eli se nosto- ja rasituskielto on voimassa aivan loppuun asti taalla meilla. Eipa tuo haittoo, kun ei naissa helteissa paljon jaksa mitaan touhutakaan. Untia voi onneks harrastaa, kun kohdunsuu oli viela kiinni.

No niin, eilen ' otettiin yhteen' oikein ukko-kullan kanssa; hiukan kylla naurussa suin! Se kun suunnittelee nyt sellasta ' toista tieta' tahan rakentamiseen... Meilla kun on n. 95 nelioo ja slti vaan kolme huonetta+k. Nyt suunnittelee etta jos jaettaisiin huoneet uudelleen keittiosta alkaen niin saataisiin se kaivattu lisamakkari sitten siita! Mutta mun iso keittio sitten kuluisi minimiin ja en kylla halua mitaan sellastakaan etta joka kurvissa lyo jalkojaan johonkin kulmaan... eli en suostunu. Katotaan nyt. Jos mennaan ihan vaan vuokralle joksikin vuosiksi; kun nuo isot likat lahtevat jonneki opiskelemaan tms palattais tahan omaan takaisin!!! Tylsaa kylla alkaa jotain vuokriakaan maksella; se on sitten pois aina mun ' suomirahastosta' eli matkalle olis aina vaan vaikeempi lahtea?!

Mutta se taas tasta aamusta; pakko menna keittion puolelle!

Voikaa hyvin

- levinia ja potkiva Hope-neito rv 27+3 -

on aloittamassa syyskuun alusta vasta ekaa paivakotiaan; aamupaivasta nelja tuntia ma-pe valilla. Mutta on sellainen opettava koulu, eli vuoden paasta kun alkaa jo eskari! Oppivat oleen paikoillaan pulpeteissa ja alkavat myos numeroilla ja kirjaimilla opiskelun yms. ulkolukua!

Noh, likka on tuota oottanu jo vuoden kun kaikki isot siskot kerran kayvat koulua niin mikei hankin! Ja matka on ison tien toisella puolella, joten ei pitka, mutta jonkun on vietava tai haettava. Kaipa vauvelin sitten vois hetkeksi yksinkin jattaa jos nyt sattuis syntymaan ' ajoissa' .

Mieskin tuossa soitteli etta on tulossa kotio; kun sanoin haluavani sinne tarkistukseeni ja ilma on TOSI kuuma. Ei laita (paasta) mua ees taxilla meneen tuohon keskustaan, kun en todellakaan jaksa sinne kavella!

Nyt pitaakin jattaa taa netti rauhaan ja laittaa kamppaa kuntoon... hih, meil on likkojen kans koko paivan ihan lungia taalla ja kun isanta ilmoittaa tulostaa tehdaan sellaset mr.propperit ja hullun hyorinalla siivotaan paikat siistiks, hih, hii...

Etta voikkeehan taas hyvin ja myohempaan!

- levinia ja Hope-

Kurja naapuri teillä. Ei varmaan paljon nappaa nähdä naapuria tai olla kovin sopuisia. Inhoja tuollaiset " eukot" . Toivottavasti löydätte jonkin hyvän ratkaisun tai naapuri muuttaisi mieltään.

Västis

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat