Vierailija

Kaikki vinkit kehiin! Onko joku jopa onnistunut?

Mun mies vaan paisuu! Tavatessamme 1999 mies painoi 84kg. Pituutta on siis 185cm. Nyt äijänköriläs painaa jo 102kg ja tahti tuntuu vaan pahenevan!!!

Minä itse harrastan liikuntaa ja olen saanut kahden lapsen raskauskilot aina pois. Rakastan urheilemista, se on mulle kaikki kaikessa. Mies taas ei välitä siitä yhtään. Se vaan soittelee rumpuja ja istuu koneen ääressä. Vielä kun sen työkin on sitä päätteen edessä kökkimistä.

Alan jo ihan huolestua siitä sen liikkumattomuudesta. Mies pelasi ennen jalkapalloa, oli hyvässä kunnossa. Nyt ei ole tehnyt mitään 5 vuoteen. Ei kuulemma ehdi/jaksa/kiinnosta.

Työpaikalla syö sitten palavereissa munkkia ja viinereitä ja tuhdisti aina ruokalassa buffetpöydästä. Mun ruokiin ei koske, illalla vetää sitten 23 aikaan leipää sun muuta kahmalokaupalla.

Olen yrittänyt puhua ja patistaa, ei auta.

Mitä vielä olis tehtävissä? Mun puolesta saisi käydä urheilemassa ainakin 3-4 kertaa viikossa, kuten minä. Mutta aina, kun sopiva hetki tulisi, tv tai netti vetää puoleensa.

apuja!

Kommentit (12)

mies mussuttaakin töissä ja kotimatkalla. autosta löytyy usein suklaapatukkapaperi tms. Meillä on kaikki vähärasvaista ja tummaa leipää oikeestaan vaan syödäänkin. Tummaa pastaa, riisiä, perunaa ei juuri koskaan. Lihat ovat leikkelettä, kevyitä.

Mä olen itse siis ollut painonvartijoissa ja koittanut 4kk myös karpata. Mies ei välitä tälläisestä ' huuhaasta' , mukaan mihinkään tälläiseen ' projektiin' ei lähde, vaikka olen koittanut innostaa.

Mä en todellakaan nalkuta sille mistään. Mutta pakko kait sitä jotain on alkaa sanomaan, kun ei muuten mitään tapahdu. Haluaisin siirtää liikunnallisen elämäntavan lapsillemmekin, mutta mies lyö nyt aika kovaa kapuloita rattaisiin.

Yhdessä päästäis kerta viikkoon lenkille/pelaamaan, mutta mielestäni se ei riitä. Toki parempi sekin kun ei mitään....ukko tarttis nyt jonkun kaverin salille, nyrkkeilemään tai vastaavaa ' äijätouhua' . ennen on ollut taekwondossa ja nyrkkeilemässä, siitä saattais innostua, mutta kun kaverit ei...

ap

olen siis koittanut saada miehen aloittamaan jotakin harrastusta. En mä sen kiloista/läskeistä ole puhunut. Näkeehän se nyt itsekin ittensä peilistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

liikuntaharrastus? Nyt kesällä on kiva pyöräillä rannalle tai pelata tennistä tai jotain muuta.

Paras konsti monille on vähähiilihydraattinen ruokavalio.

Eli siis pois vaaleat leivät, kaikki pullat ym. vaalea vilja, pois perunat ja ylimääräinen sokeri.

Pitää siis huolta, ettei hiilihydraateista tule liikaa helppoja kaloreita. Ne on täyttä energiaa, mutta helppo jättää pois!

Säännölliset ruoka-ajat auttaa myös.

Puhu miehellesi asiasta kauniisti, älä nalkuta. Varmaan itsekin haluaisi olla hyvässä kunnossa. Eihän ole masentunut jostain? Kehu miestä, kyllä se sitten siitä innostuu. Yritä tehdä laihdutus helpoksi, älä osta jääkaappiin tai kaappeihin kiellettyjä ruokia, jos vain pystyt.

oli maksa-arvot ja kolesteroli koholla (ok, teekkarina tuli 6 vuotta dokailtua rankastikin viikottain)..

. Sillloin laihdutti 10kg helposti, kun pelästy tuloksia. Mutta kun esikoinen alkoi kasvattamaan mua ja mun mahaa, miehen massu alko kasvaa samassa tahdissa....

ap

eli miehen pitää itse saada motivaatio. Meillä kesti 8 vuotta... Nyt mies laihduttanu 35kg ja on itekkin tosi tyytyväinen. Kokoajan hokee et kyllä se on itse tehtävä se päätös!

joten relaa!

Mieti kun jonkun läskin naikkosen mies puhis ja patistais kokoajan sen liikakiloista. Kyllä loukkaantuis ja ottais nokkiinsa. Aika törkeetä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat