Vierailija

.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on yksiö, jota pidämme vuokralla. Loppukesästä 3 vuotta vuokralla ollut poikamies muutti pois. V*ittu mä siivosin sitä kämppää viikon! Ette näkemättä usko miten se jätkä oli elänyt. Huh.

Teimme pienen pintaremontin ja nyt lokakuun alusta on ollut uusi vuokralainen, 19v tyttö. Ei tietenkään ole takuita, että kämppä olisi siisti kun hän muuttaa pois, mutta tuskin nainen suostuu elämään sellaisessa p*skassa mitä se nuorimies oli saanut aikaan. Ikinä ei ollut siivonnut eikä pessyt edes vessaa.

Vuokran hintaan vaikuttaa esim. kuinka pitkä vuokrasopimus tehdään. Lyhyt määräaikainen sopimus tietää kalliinpaa vuokraa kuin toistaiseksi voimassa oleva sopimus, varsinkin jos vuokralainen vakuuttaa hakevansa pidempiaikaista asuntoa esim. opiskelujen ajaksi.

että vuokranantaja olettaa, että tyttö olisi ehkä rauhallisempi, siistimpi ja luotettavampi vuokralainen. En nyt sano, että olen itse tätä mieltä mutta vuokranantaja todennäköisesti on. Itsekin otan asuntoomme mieluummin nuoren tytön kuin pojan vuokralle...riippuu toki ihmisestä...ei se niin aina mene. MUTTA, sopimuksen mukaan tarkoittaa ainoastaan sitä, että kun ja jos vuokrasopimus tehdään, sovitaan asioista siinä yhteydessä tarkemmin yhdessä. EI mitään muuta.

Mutta asiaan. Olen samaa mieltä kuin tämä:

Lainaus:

Meillä on yksiö, jota pidämme vuokralla. Loppukesästä 3 vuotta vuokralla ollut poikamies muutti pois. V*ittu mä siivosin sitä kämppää viikon! Ette näkemättä usko miten se jätkä oli elänyt. Huh.

Teimme pienen pintaremontin ja nyt lokakuun alusta on ollut uusi vuokralainen, 19v tyttö. Ei tietenkään ole takuita, että kämppä olisi siisti kun hän muuttaa pois, mutta tuskin nainen suostuu elämään sellaisessa p*skassa mitä se nuorimies oli saanut aikaan. Ikinä ei ollut siivonnut eikä pessyt edes vessaa.

Vuokran hintaan vaikuttaa esim. kuinka pitkä vuokrasopimus tehdään. Lyhyt määräaikainen sopimus tietää kalliinpaa vuokraa kuin toistaiseksi voimassa oleva sopimus, varsinkin jos vuokralainen vakuuttaa hakevansa pidempiaikaista asuntoa esim. opiskelujen ajaksi.

Eli taustalla voi olla aivan järkeviä syitä. Naisia pidetään siistimpinä vuokralaisina ja sopimuksen mukaan voi viitata vuokranantajan haluun neuvotella ensin sopimuksen pituudesta. Voi myös toki ajatella, että siten saa nostettua vuokraa, jos halukkaita vuokralaisia ilmaantuu useampia (eli ei "hirtä" itseään johonkin ennalta ilmoitettuun vuokraan).

Soita ja tarkista. Pahin, mitä voi sattua on, että joudut paiskaamaan luurin törkyäijälle korvaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat