Seuraa 

Vaikka syntymäpäivän voisi mukaan laittaa =)

Meiltä löytyy 12.5.07 syntyneet kaksostytöt jotka kastetaan vklp:nä. Heille ei ole vielä päätetty nimiä.

Katsotaan löytyykö paljon saman nimisiä tai saman syntymäpäivän omaavia pikku-hurmureita!

Sivut

Kommentit (40)

Olette oikeassa, tiedätte kaiken. Saarni on miehen nimi. Täytyy tästä lähteä maistraattiin vaihtamaan lapsen nimi. Kumma juttu, luulisi maistraatista ilmoitetun että tällaista nimeä ei ole sallittua antaa tytölle. Olen todella pahoillani että olen loukannut sopivaisuuskäsityksiänne antamalla tyttärelleni miehen nimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Emilla Mea Maria, hänet kastettiin 5.8. Emilla on sytynyt 19.6.2007.

Ensin mietin, että en vastaa ketjuun luen vain. Kunnes huomasin, että täällä oli toinenkin Emilla nimen saanut tyttönen, aika uskomatonta kun Emilla nimisiä taisi olla vain jotain parikymmentä koko maassa. Niin ja oli vielä peräkkäisinä päivinä nimet saaneet:)

Terkut kaimalle.

Itse miellän kyllä noin äkkiseltään kun kuulen Saarni- nimen enemmän " tyttömäiseksi" kyllä! En taas osaa jotenkin ajatella sitä pojalle tai miehelle..sanoo sitten tilastot mitä hyvänsä!

Älä nyt tämän palstan perusteella lähde nimiä vaihtamaan..! :)

viesti karkasi ihan kesken kirjoitusten!

Ja prinsessakaan ei ole Mimosa Elke Lyydia vaan

meidän 2.1.07 syntynyt prinsessa on MIMOSA ELSE LYYDIA!

Ja...

tuo Katja...

siis, Katja nimeä ollaan suunniteltu seuraavalle tulokkalle ja Mimosa on jo isotyttö, pian peräti 6kk =))!

Tv. Brendal, Mimosa 5,5kk ja masuasukki rv.19

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat