Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (19)

monta juot? oletko uskaltanut hakea apua? näkevätkö lapsesi sinua humalassa? oletko kärttyinen lapsillesi krapulassa? miten lapsesi reagoivat käytökseesi? ovatko lapset alkaneet oireilla? saavatko he apua?

En ole trolli, enkä ole humalassa nyt.

Jossain elämäni vaiheessa alkoholi oli elämäni valo, tärkein asia maailmassa. Olin miltein valmis kuolemaan mieluummin kuin luopumaan viinasta.

Lapseni eivät ole koskaan nähneet minun juovan, mieheni kylläkin. Luovuin alkoholista 7 vuotta sitten. Lapset ovat 5v ja 2v.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oluita ja viiniä rentoutuakseni. Kävin trendikkäissä baareissa työpäivän jälkeen ottamassa muutama juoma, juttelin sivistyneesti baarimikon kanssa ja sain heidätkin mukaan leikkiin. Suosittelivat mulle uusia makuja, rupateltiin mukavia. Siirryin aina yhden tai kahden juoman jälkeen toiseen ravintolaan ja lähdin kotiin ennen kuin olin tolkuttomassa kunnossa.

t. ap

Hyppään omasta puolestani vastaamaan tähän ketjuun.

Olen normaalisti työssä käyvä, kaikin puolin hyvin toimeentuleva ihminen, kauniskin vielä. Työskentelen lastensuojelualalla.

Omia lapsiakin löytyy. Siitä huolimatta rentoudun joka viikonloppu viinin, lonkeron tms. kera. Humalassa/ kännissä en toki ole lasteni ollessa lähettyvillä, vaan rentoudun maistellen em. juomia. Näiden palstojen mukaan olen siis täysi alkoholisti, mutta ongelma tuo ei itselleni tokikaan ole. EIkä läheisillenikään. Ainoastaan käymällä satunnaisesti näillä palstoilla, tulee huono omatunto.

Jatkan edelleen iloisin mielin työtäni lastensuojelun parissa ja toivotan niin teille äideille kuin lapsillennekin hyvää jatkoa ja aurinkoista kesää!!!

selvinpäin. Saatoin kävellä stadissa päivällä valtava ahdistus rinnassa inhoten kaikkea. Yhden ainoan viskipaukun (pikku pullo) jälkeen kaikki tuntui paremmalta. Rakastin stadia ja kaikkia ihmisiä. Kuljin hymyillen katuja pitkin, ahdistuksesta ei tietoa.

Niin, siksi join!

t. ap

Näinhän se menee eli varmaan puolet etelä-/ keski-eurooppalaisistakin luokiteltaisiin alkoholisteiksi sillä kaavalla millä näillä keskustelupalstoilla luokitellaan alkkikseksi.

No, onneksi omaan terveen ja hyvän itsetunnon ja jatkan elämääni hyvillä mielin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat