Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei, mua ihmetyttää, kun olen tosi väsynyt näillä viikoilla vaikka energisen keskiraskauden pitäisi nyt kukoistaa! Hemoglobiini on jo laskenut (viime viikolla 109, 2 viikkoa aiemmin 120) eli sekin toki voi tehdä väsymyksen tällä hetkellä, mutta periaatteessa väsymystä on jatkunut jo pari kuukautta. Alkuraskaus oli itse asiassa kohtalaisen oireeton ja silloin ei väsyttänyt. Nyt yritän keksiä, että missä vika. Sekin jo tuli mieleen, että onkohan työpaikalla hometta, joka kai voi aiheuttaa väsymystä. Toisaalta muita oireita ei ole, jotka viittaisivat siihen. Ilmoittautukaahan jos muillakin vaikeuksia jaksamisen kanssa. Kaipaisin kipeästi mahdollisuutta nukkua päiväunet!

Muska77

Kommentit (8)

minulla kyllä on, mutta niin on muulloinkin kuin raskaana ollessa. Vaikuttaisiko se sitten raskaana ollessa näin? Aiemmissa raskauksissa en muista keskiraskaudessa tällaista uupumusta olleen, vaikka matalapaineinen olen aina ollut.

jota väsyttää koko ajan. Rv nyt 21+1 ja ihan tovin olen jo tästä nuutuneesta olosta ja jatkuvasta nukkumisen halusta kärsinyt. Hb tällä viikolla 131, että ei nyt siitä pitäis johtua. Töissäkään en kohtuuttomasti joudu itseäni rasittamaan, en edes tee täyttä viikkoa. Muuten voin hyvin, neljättä odotan. Ihan ketuttaa tämä jatkuva väsymys, tulee sitten ihan turhaan tiuskittua perheelle. Ja kun haluis kuitenkin olla kiva ja aikaansaava äiti, niin kaikkea muuta...mutta pitää vain olla itselleen armollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mullakin on paineet matalat muutenkin, ja nyt vielä entisestään pudonnet.. Terkka juuri varoitteli että kun olen viikolla 16, niin yleensä viikolla 20 ja rapiat paineet putoaa edelleen.. kauhulla sitä odottelen ja samalla lakua syöden.. Terkka sanoi että ihan luvan kanssa saan kohtuudella lakritsia syödä.. =)

Toivottavasti saamme paineemme kohdilleen ja sitä myöden olomme "normaaleiksi"... =)

väsymystä,(vkot 23+0 menossa) ei nii pahaa kuitenkaan kuin ihan alkuraskaudessa. ajattelin sen ensin johtuvan uudesta työstä jossa olen kuitenkin ollut 1,5 kk, etten vieläkään olisi tottunut aamuherätyksiin (klo 5-6) mutta neuvolassa ollessamme tiistaina hemoglobiini olikin vain 104, eli rautatab vain hakemaan apteekista ja tietysti d-vitamiinia. toiv näillä nyt väsymys lähtis, inhottavaa olla saikul sen takia töistä =(

jos sinullakin voisi johtua esim, raudan puutteesta?

Täällä kanssa! Viikkoja tasan 22, mutta väsy on ihan älytön. 9-10 tunnin yöunilla jaksaa joten kuten käydä töissä, mutta kaikki muu aktiivisuus, niin kun ulkoilu ja kavereitten näkeminen jääkin sitten ihan olemattomiin. Varsinaista keskiraskauden kukoistusta. Kotityötkin jää suurimmaks osaks miehelle, kun itse ei vaan jaksa. Vähän ottaa koville olla näin vetämätön, mutta minkäs teet, pakko kuunnella kroppaa (ja päätä) ja ottaa löysästi. Jos ajattelee positivisesti, niin on tää toki parempi kuin alkuraskauden jatkuva huono olo ja 15 tunnin unet vuorokaudessa... :)

Oletteko mittauttaneet/mitanneet verenpaineenne? Mulla toisessa neuvolassa maanantaina mitattiin ja oli todella alhainen, terkka sanoi että aiheuttaa väsymystä ja mustumista silmissä ylösnoustessa.. Mutta väsymystä ennen kaikkea..

En tiedä onko teillä tästä johtuvaa, minulla on..

Jaksamisia teille kaikille ja värikästä syksyn jatkoa!

Felicia

Mulla ainakin viikon puurtamiset kostautuu viikonloppuna ihan mahdottomalla väsyllä. Kun ei tarvitse herätä ja mennä töihin niin unta vaan riittäisi ja riittäisi.. Hohhoijaa! :D Työviikolla jaksan jotenkuten olla tosi aktiivinen seitsemästä kolmeen ja kotonakin oottaa vielä ruuanlaitot ja muut touhut, viikonloppuna vaan unettaa aivan superisti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat