Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kävin vuotojen takia varhaisraskauden ultrassa ja kohdun koko ei vastannut kuukautisten mukaan laskettuja viikkoja. Oli noin viikon vähemmän.

Niin alussa ollaan (rv 5) ettei sikiötä vielä näkynyt. Sikiöpussi ja ruskuaispussi vasta.

Onko kokemuksia tällaisista viikkojen heitoista? Lääkäri oli aika lyhytsanainen, enkä oikein päässyt selvyyteen mistä koon heitto voisi johtua.

Kiitos jos joku viitsii vastata.

Auroora

Kommentit (7)

rv 12 viikot vastasi jotain 11+, vkolla 28 4D-ultrassa viikot vastasi reilu 29 ja jotai..36vkolla kävin ultrassa istukan kalkkeutuman takia ja viikot vastasikin jo rv39. Laskettua aikaa ei koskaan muutettu mihinkään ja lapsi syntyi rv 40+5 ja oli 53cm pitkä ja nyt 1,5 jo 90cm.

t.Nia

Mullekin lääkäri ehdotti uutta ultraa juhannuksen jälkeen.

Ei se tosiaan auta kun odottaa (sitähän tämä raskaus kirjaimellisesti on ;)

Kiva vaan kuulla että tässä voisi vielä käydä hyvinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mie kävin ultrassa kun viikkoja oli 7+4, mutta lääkärin mielestä koko vastasi rv 6+2. näkyi vain se pussi, mut läpätti syränki. Sitte rv11+ (siis tuon lääkärin kokoarvion mukaisia, kuukautisten mukaisia rv 12+)kävin yliopistollisessa sairaalassa ultrassa ni siel sitte vastasi sikiön koko täysin kuukautisten mukaan laskettuja viikkoja. Oli lääkäritätiki ihmeissään että noin paljon voi heittää.. Mut näemmä voi.

Eli itse kävin viime viikolla varhaisultrassa ja menkkojen mukaan olisi ollut 7+6, mutta ultran mukaan vasta 6+3. Sikiö näkyi raskauspussissa, mutta sydänääniä ei vielä saatu kuulumaan. Lekuri vaan sanoi, että sikiö on vielä sen verran pieni (5,9 mm), joten ultrakaan ei vielä ole niin tarkka, joten heittoa voi tulla siitäkin. Huomenna on sit seuraava ultra ja seurataan onko kasvua tapahtunut. On kyllä ollut hirvittävä piinaviikko, mutta onneksi huomenna jo selviää mikä on tilanne. Toivotaan parasta...

Kiva kuulla, että muillakin ollut heittoa viikon verran ja silti kaikki mennyt ihan ok. Kun vaan itekin jaksaisi niin uskoa!!!

Suzan 7+2 tai 8+4???

kuukautiskierto heitti niin, että ultralla katsottu la on miltei 2 viikkoa kuukautisista laskettua aikaa jäljessä, eli kyllä näitä sattuu ja tapahtuu. Minulla nyt on muutenkin heitteleväinen kuukautiskierto, mutta kyllä kai ovulaatio voi tapahtua hieman eri aikaan kuukaudesta kenellä tahansa. Eli tuskin on mitään syytä huoleen!

Niin mulla oli juuri noin kuin sulla...

Luulin itte että mulla olisi 6+ jotain viikot mutta ultran mukaan olikin 5+jotain ja ei näkynyt kuin ruskuaispussi.

Lääkäri antoi uuden ajan kahden viikon päähän,oli tuskaiset kaksi viikkoa odottaa..Vaan lääkäri sanoi ettei kannata parin päivän päähän aikaa antaa koska vielä silloin ei sydämen sykettä näy..Jotain 6-7 viikoilla sydänäänet yleensä näkyy.

Nyt sulla ei auta muuta kuin oottaa ,uskoisin että sulla on sama tilanne kuin minulla.

Nyt se meidän " pikkuinen" 1,6vee...nukkuu tyytyväisenä ;)

Onnellista odotusta!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat