Vierailija

ja miestä ahdistaa. MUA ahdistaa.

Olen tullut toimeen niin vähällä (alle köyhyysrajan elin 3 vuotta) niin mua niin ottaa tommonen päähän!

Muita?

Kommentit (11)

syrjään ja silti mies miettii, että " jos joitan sattuu" .

Ja säästötilillä on monta tuhatta, että en tiedä mitä voisi sattua, eetei se riittäisi.

Niin kyllä mua välillä ottaa päähän, meidän erilainen ajatus rahasta ja sen tarpeesta, kun mä en monhtaa kymppiä viikossa saa palamaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo 18 vuotta. 90-luvun alussa oli niin tiukkaa, että tili loppui aina viimeistään viikkoa ennen tilipäivää. Sen mukaisesti piti elää.

Sitten yksi kaksi pankki räjähti: kävimme ulkomailla tienaamassa, saimma asunnon maksettua pois ja elinkulut alhaalle, miehen palkka kaksinkertaistui ja minäkin lopetin opiskelut.

Tämä tapahtui jo 9 vuotta sitten. Kesti vuosia, että oppi siihen. Pitkään luuli, että tilanne on väliaikainen, mutta eipä ole ollut. Ja vieläkin leikkaan miehen hiukset itse...

mies saa alle 2000/kk ja mä 400e. yksi lapsi. niillä maksaa autosta, vakuutukset, vuokra, ruuat, laskut yms yms. ja ei elämä ole mitenkään huonoa. ei vain voi ostella mitään ylimääräistä. en ole ikinä saanut yli 400e/kk. se on aika vähän kun on lapsikin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat