Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

..miks helevetissä oon näin märkä?? V*tuttaa oikein harrastaa seksiä, kun litisee ja lätisee jo ihan liikaa! Miehen mielestä se on vaan kivaa, mutta itestä ei enää ees tunnu miltään, oon jo liian märkä. Ennen lapsia ei tätä ongelmaa ollu.

Saako " vikaa" korjattua esim. lääkityksellä? Kun lisäks valkovuto on synnytysten jälkeen lisääntynyt ja on ihan kirkasta ja hajutonta, ei kirvele tms. (no yök, mutta onneksi täällä kukaan ei tunnista minua! ;) )

Ihan oikeesti, olisiko jollain neuvoa??

Nimim. " ennen Sahara, nyk. Niagara"

Kommentit (16)

Lantionpahjan lihakset siis huonossa kunnossa.

Vierailija:

Lainaus:

että liian märkä nainen (ei sateessa seisonut =D) on liian liukas. Pitää sitä kuulema vähän hankausta tuntua miehelläkin.

Itsellä samaa ongelmaa ja se ärsyttää, ihan oikeasti. Kun ei tunnu missään. Vois vaikka iltistä lukea samalla kun mies höylää...

Valkovuoto ja kuukautiset niukkenevat hurjasti. Mulla menkat jäi kokonaan pois, enkä ole kaivannut.

Olen synnyttänyt monta kertaa, joten väliaikaisesti emätin on löysempi synnytyksen jälkeen, mutta jumppaamalla tiukkenee. Mieheni sanoo etten eroa synnyttämättömistä naisista, paitsi emättimen suu on vaan avoin (synnyttämättömillä kiinni).

Jospa liika märkyys johtuu siitä ettei sinua oikein kiinnosta sillä hetkellä. Huomaan välillä saman " ongelman" , mutta en itse silloin ole kovin kiinnostunut. Seksi ei tunnu välillä oikein miltään, jos ei kiinnosta ja kun kiinnostaa, samat asennot ovat oikein nautittavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ilmeisesti siis en ole yksin ongelman kanssa ja näköjään yhtä ja oikeaa ratkaisua tähän ei ole, toisilla autta kierukka, ja toisilla ei..

No mutta, onneksi vaiva on aika " harmiton" , vaikka se välillä ketuttaakin, onneksi emme ole sentään raajarikkoja! :)

Lämmintä kesää ja kärpäsiä!!

ap

yli vuoden. Menkat jääneet tyystin pois, mutta kosteustasapaino heittelee välillä rajusti. Tulehduksia ei ole, gynetutkimus tehty hiljattain.

Olen tosi kiitollinen jos jollakulla on heittää lisäinfoa millä tai miten kosteuden saisi kontrolliin.

Märkyys ei haittaa, kun on tiukka tavara...

Vierailija:

Lainaus:

voisinpa melkeen sanoa että seksi on pilalla kun vähän väliä pitää olla paperilla pyyhkimässä muuten ei tunnu missään..

kosteus tulee seksissä sillain kun joku painais on/off kytkintä, nollasta sataan 2,7 sekuntia ;-). meilläkin mies tykkää mutta ite oon välillä vähän että WHAT. samoin " lorahtelevaa" valkovuotoa, varsinkin seksiä seuraavina aamuina (siis melkein joka aamu...) ihan hajutonta ja kirkasta.

joskus jossain joku (?) väitti että kohtu " hikoilee" valkovuodolla. eli aktiiviset ihmiset (jumppa ym liikunta plus seksi) saattais aiheuttaa noita lorahduksia. tiiä sitä sitten.

todella ärsyttävää kun aamulla rauhaisana liehuu lötsköissä pyjamahousuissaan ja tuntee kun litra JOTAIN lorahtaa ennenkuin kerkee mihinkään talouspaperille tai veskiin :-(

Ja se tosiaankin on jotain ihan perusnestettä, ei todellakaan edellisyön spermoja :-D

ei kyllä kovin usein, mutta toisinaan. että aamulla lurahtelee nesteitä. mulla kyllä haisee, ja todella pahalle. pitäis varmaan käydä gynekologilla.

olinkohan nyt 2 vai 3 (yksi liian märistä kumminkin)

Olen niin märkä että välillä ei tunnu yhtään miltään. Viikkoa ennen ovista olen ihan lits-läts ja se jatkuu noin viikon oviksen jälkeenkin, sitten valkovuodon määrä vähenee hieman. Alussa mies ihmetteli kuinka voin olla aina niin kosteana, mutta nykyisin on jo tottunut. Ja samoin meillä, miehen mielestä se on kivaa, minusta ei.

Kenelläkään ei ilmeisesti mitään ratkaisua ongelmaan..?

Ja kolmoselle; olen TÄYSIN samanlainen kuin sinä!! Juuri vastaaviin aikoihin on eniten ongelmaa. Ja olen harkinnut tuota hormonikierukkaa, en vaan ole saanut aikaiseksi. Täytyypä soittaa lääkärille..

kakkoselle; kyllä voi olla, tuskimpa sitä p***unestettä sieltä valuu ihan ilman mitään " kiihokkeita" tavallisissa arkisisa tilanteissa. :)

ap

että liian märkä nainen (ei sateessa seisonut =D) on liian liukas. Pitää sitä kuulema vähän hankausta tuntua miehelläkin.

Itsellä samaa ongelmaa ja se ärsyttää, ihan oikeasti. Kun ei tunnu missään. Vois vaikka iltistä lukea samalla kun mies höylää...

yhteyksissä haluttomuuteen.....

Ja vielä tuosta hormonikierukasta....itselläni semmoinen on ja edelleen menkat suht runsaat (olen ilmeisesti se poikkeus)....ja entistäkin märempi nyt (tuskin kierukasta johtuu puoleen tai toiseen)kierukka ollut reilu 2 vuotta...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat