Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (58)

Lainaus:

Ja sitä paitsi, yleensä ne ""KALLIILLA"" sisustavat ovat totaalisen mauttomia. SIis että luullaan, et ku kaikki maksaa ihan karseesti niin se on sit tosi tyylikästä. Ja sit jos ei oo mautonta, on sellainen avotakkakoti. Eli edelleenki se oma maku ja tyyli puuttuu... Huoh

kommentista ei nyt oikein saanut selvää ootko puolesta vai vastaan? Onhan tuo Mammut sellainen valmiiksi pureskeltu sarja, vaikka Ikean onkin ja siten kohtuuhintainen... En tiedä mitä tyyliä siinä sitten on, että kaikki huonekalut on samasta sarjasta? Ei sitä nyt ainakaan itse olla ideoitu...

Minusta teillä on pääosin tosi kaunis koti! Ihania, rauhallisia värejä ja luonnonmateriaaleja - lastenhuonetta lukuunottamatta. :) Tuo vaaleansininen on mielestäni ehkä halvin väri maailmassa, mutta eihän sen kai tarvitsekaan minua miellyttää, vaan lähinnä sinua ja erityisesti lapsiasi. :) Tosi ihanat ja kauniit lapset sulla muuten. Ja kutsumanimetkin ovat minusta kivat. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi vee miten yksinkertaista porukkaa täällä on????

Onko se vaikeaa ymmärtää että maailmassa on paljon ihmisiä joilla ei ole varaa paljoakaan ja onko sillä jotain väliä? Ei todellakaan! Kyllä on typeryyden huippua marista täällä että joku on sisustanut kotinsa halvalla... Joku on niin sokeaksi tullut ettei nää enää omasta rahavuorestaan pidemmälle...

Onneksi itse kuulun vähempivaraisiin sillä en haluaisi että raha sumentaisi samalla tavoin järkeäni...

Mut älä välitä ötökkä näistä, sulla on ihanat lapset ja nätti koti! (Vaikken sitä parjattua lastenhuonetta edes nähnyt...) Nää haukkujat on vain kateellisia! :)

mutta onko kukaan sanonut että kalliilta pitää näyttääkkään?

lapset kyllä viihtyy ja leikkii ilomielin huoneessaan. onneksi teidän lasten ei siellä tarvitse leikkiä;)

-ötökkä-

kateellisten panettelua,aivan uskomatonta miten ihmiset kehtaa arvostella täällä ihmisten kotia ja LAPSIA tuolla tavoin..varmaa on omassa elämässä jotain vikaa pahasti..siis naurettavaa,menkää ihmiset itteenne pikkasen!!

-3llu-

jos teillä on jotain kommentoitavaa niin kommentoikaa ihmeessä minun omille galleria sivuille. ei kovin kiva täälä kotiani arvostella. käsi ylös myös se joka linkin tänne laittoi?

1.olemme asuneet asunnossa n.4kk joten verhoja emme ole vielä saaneet. tai siis verho tankoja.

2.lastenhuoneeseen on tulossa toinen matto

3.vanhempi lapsemme kyllä yltää itsekkin kaapista tavaraa ottamaa. pienempi ei ylety ja se on ihan hyvä koska kaapien ylähyllyillä on isomman tavaroita.

meidän koti on meidänmieleen eikä sen tarvitse teidän mieleen ollakkaan:)

t: ötökkä

Mikä tossa kodissa oli vikana?? Kaunis, ja juuri minun makuuni :)

Kaikki kun ei tykkää samasta, mä ( ja ötökkä ilmeisestikään) ja monet muut eivät tykkää mistään aneemisesta skandinaavia-tyylistä. Se se vasta rumaa on.

Mustakin liian kliinistä ja yks toikkosta. Mutta miks ihmeessä kaikki pitäs olla uutta, kiiltävää ja kallista? Eikö persoonallinen koti jossa viihtyy ole parempi.

Kaunis koti ja ihanat lapset. Sisutushan oli "vaiheessa" joten jospa esim. matto vaan väliaikanen ratkaisu? Hullua puuttua tuollaisiin, tuo koti oli 100 kertaa tyylikkäämpi, kauniimpi ja paremmin sisustettu kuin meillä.

siis mammut sarjahan on nimenomaan suunniteltu lapsia varten. lukekaa kuvaukset ikean sivuilta. mitä vitun väliä paljonko ne maksaa? lapset varmasti pitää huoneestaan, kivahan se on lapsella ku saa leikkiä tollasessa huoneessa mikä on värikäs ja just lapsia varten sisustettu.

pitääkö jonkun muun kodin miellyttää sun silmääsi ? EI.

entäs lasten nimet sitten ? EI.

pistäs omasta kodistas kanssa kuvia niin arvostellaan sitten niitä, ihan näin tasapuolisuuden nimissä!!

laittakaa ne huonekalut uuteen järjestykseen lastenhuoneessa, niin jo alkaa näyttämään kivemmalta. Oikeasti ne kaapit suorastaan hyökkää päälle ja jää kummia koloja, joissa on sitten suhteessa kaappeihin joku älypieni lelukori tai leluhella. Siksi se lapsikin näyttää olevan ihan väärässä paikassa siellä huoneessaan, kun on niin lyhyt suhteessa niihin kaappeihin, jotka hallitsee koko tilaa. Matalat tavarat samalla seinälle, korkeat samalla. Se luo sellaista tasapainoa, joka "hellii silmää". ;o)

Haluaisin myös sanoa, että teillä on älyttömän kaunis keittiö ja lattian sävyä ihailin monessa kuvassa. HIljaa hyvä tulee kodin sisustamisessa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat