Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulle ei ainakaan muuta kuin arvottomia huonekaluja, vaatteita yms.

Kommentit (16)

Meillä on miehen kanssa periaate, ettei aleta säästämään rahaa ja/tai omaisuutta omille lapsille. Se mitä me ansaitaan, se me myös tuhlataan.

Näin elävät myös vanhempamme.

Vierailija:

Lainaus:

Meillä on miehen kanssa periaate, ettei aleta säästämään rahaa ja/tai omaisuutta omille lapsille. Se mitä me ansaitaan, se me myös tuhlataan.

Näin elävät myös vanhempamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja oikeastaan ihan sama. Mulla on omaa rahaa niin paljon kun tarvitsen. Aina sitä pitää elää sen mukaan mitä itsellä on, eikä odotella jotain perintöä tai sijoituksen kasvua!

tolkuttoman huonokuntoinen rintamamiestalo (ei ole peruskorjattu koskaan). Tontti kyllä iso ja arvokas mut kun sen jakaa 11 osaan niin ei siitä juuri mitään kostu...

Elää yli varojensa ja ottaa suuria lainoja. pelkää tosin suuria perintöveroja...

Hän ei tunnu tajuavan, että vanhemmat ovat vielä varsin nuoria ja suku pitkäikäistä. Hyvässä lykyssä hänkin on jo pitkälti yli seitsenkymppinen perinnön joskus saadessaan.

Talo kolmeen pekkaan, kainuussa maaseudulla, eli ei kovin arvokas. Varmaan hankala myydä, eikä käyttöäkään oikein ole. Irtaimistossa ei mainittavan arvokasta.

puolisolle tulossa enemmän, mutta vanehmmat terveitä eivätkä kovin vanhoja. Turha sen varaan on laskea mitään (voidaan olla siinä vaiheessa itse kuus-seittemänkymppisiä)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat