Vierailija

e maksais.

Kommentit (14)

Ja olen siinä samaa mieltä, että tilalla on tärkeä merkitys tunnelmanluojana. Itse olin kolmisen vuotta sitten häissä, jotka pidettiin emäntäkoulun ruokalassa. Oli kyllä niin laitosmainen fiilis kuin olla ja voi. Ruoka-astiatkin piti itse viedä keittiöön. Olin, että hetkinen, olenko häissä vai back to school?

-2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Munkaan mielestä tonni ei ole kovin paha (tai ainakaan ihan mahdoton) hinta vuokrasta. Maksaahan nyt joku saunatilankin käyttö vähänkin paremmassakin paikassa helposti pari sataa muutamalta tunnilta ja se on vain jollekin 10-15 hengelle.

Nämä todella isot tilat ovat sitten täysin eri hintakategoriassa ja siinä kisassa kymppitonnikin on ihan pikkuraha.

Tampereella Finlaysonin Palatsillakaan ei tarvitse maksaa erillistä vuokraa tiloista, varausmaksu on 200¿ ja that´s it. Ei tarvitse koristella, on upea sellaisenaan!

Suosittelen, suussa sulavat ruuat ja loistava valikoima erilaisia viinejä, paras paikka hääjuhlille Pirkanmaalla.

vanhan talon säätiössä. Rahat jotka (kalliilta kuulostavasta) vuokrauksesta saadaan, saadaan juuri ja juuri riittämään, että taloa ei tarvitse myydä pois.

Vanhan, museoviraston säilytettäväksi määräämän talon kunnossapito on hintavaa, sitä ei millään tavallisilla rautakauppamaaleilla korjailla, ja myös perinnepuutarhan ylläpito vaatii rahaa. Juhlasesonki on lyhyt ja painottuu tiettyihin kesäviikonloppuihin. Taloa on myös vartioitava, sekin maksaa. Ja lämmitettävä talvella kun vuokraustoimintaa ei juuri ole jne.

Esim. tanssiminen kuluttaa lattioita tavattomasti jne jen. Ette arvaakaan mitä kaikkea niihin ylläpitokustannuksiin kuuluu..

Ei pidä vähätellä esteettisten arvojen merkitystä. Paikka voi olla vanha ja arvokas kartano, se voi sijaita järven tai meren rannalla, sisustus voi olla tyylikäs, jne.

-2-

itse tilaan ei tarvinnut tehdä tai laittaa yhtään mitään, paikka oli kuin koru. ja mielettömän tunnelmallinen. ravintolan puolesta tuli ruuat, juomat ja tarjoilu- itse saimme vain nauttia kaikesta tyylikkyydestä ja palvelun sujuvuudesta:) Ja kyllä. maksoihan se perkuleesti, mutta olipa hintansa väärtit häät!

Katsokaa vaikka kuvat:

http: //www. royalravintolat. com/ porssi /ravintolapalvelut. asp

Meille tarjottiin sika kallista tilaa, joka oli sokkeloinen ja kahdessa kerroksessa. Pöydät oli kiikkerät ja tuolit valkoisia muovituoleja (mitä kaljaterasseilla on) kukat oli tarjolla talon puolesta (silkkikukka asetelmat ja tosi törkeät). Sijainti oli ainut hyvä puoli, muuten tosi kökkönen. Niin ja hinta 1500e perjantai illasta sunnuntai aamuun (itse piti koristella, hommata pitopalvelu ja tehdä loppu siivous). Sanottiin Ei kiitos!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat