Vierailija

Katon nyt ekaa kertaa uusintana ja minusta ihan peruskamaa. Ok, muttei ainakaan vielä oo koukuttanut.

Kommentit (22)

Ei ole vielä kertaakaan naurattanut. Tai no, ekassa jaksossa joku juttu pisti hymyilyttämään, mutta en vaan muista, mikä. No, ehkä en ole ihan kohderyhmää.

Totta kai paikoin kökkö ja epäuskottava, mutta oli siinä tosi mainiotakin replikointia ja sellaisia henkilöhahmoja, joita (kärjistettynä) on aivan jokaisella ainakin tuttavapiirissä jos ei nyt aivan perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hyvä näyttelijä, koska hän ei ylinäyttele (mihin jotkut suomalaiset näyttelijät syyllistyvät.)

Muakin ihmetytti se miksei niitä lapsia voinut laittaa hoitoon. Miksi pitää ne lapset kotona ja sitten hermoilla kun ei ehdi tekemään gradua. Ja parisuhde vielä kärsii, kun vaimo on aivan hermot kireellä. Itse olisin laittanut muksut vaikka puolipäivähoitoon. Joo joo, onhan se sarja vaan ;)

Vierailija:

Lainaus:

Toki jos on huumorintajuton ja ei näe tavallisen arjen komiikassa mitään hauskaa, kannattaa jättää katsomatta!

Onhan se oma elämä aina niin täydellistä ja koskaan ei mokaa tai käyttäydy naurettavan lapsellisesti!!

Ei tuollainen lapsiperheiden kärjistetty arki naurata esim. lapsetonta pariskuntaa. Ei minua ainakaan.

elämän pitäisi olla kamalan samankaltaista ja henkilöhahmoihin pitää samaistua.

Ei se nyt niin mene. Itse olen pitänyt hauskana hyvinkin erilaisiin ympäristöihin sijoitettuja ja erilaisia ihmisiä kuvaavia sarjoja. USKOTTAVA sarjan pitää olla, muttei yks-yhteen oman elämän kanssa.

ihan ok sarja, mutta näyttelijä työ välillä erittäin kökköä. niinkuin nyt suomalaisissa aina...

onhan siinä pari sellaista kohtaa ollut mikä hymyilyttää, varsinkin kun on tullut pyörittyä täällä av:lla :)

mua vaan ärsyttää miksi se Helena on kotiäiti, kun kerran aina pitää valittaa. Miksei se pistä niitä ipanoita hoitoon, että saisi tehdä sitä graduaan. Olisi paljon uskottavampaa jos ne lapset olisi pienempiä...

Katson myös ensi kertaa, ja juoni on käsittämättömän tylsä ja junnaava, huumori tosi mielikuvituksetonta. Ja Eppu Salminen ei kyllä osaa näytellä sentin vertaa. Iso blaa.

Vierailija:

Lainaus:

No kyllä sitä nyt aika huumorintajuton on jos ei näe tavallisessa elämässä koskaan mitään koomista..

Sori vaan, aika jäykkää elämää taidetaan teillä viettää..

Tv-sarja ei naurata ja sitten EI KOSKAAN näe mitään koomista tavallisessa elämässä? Hei Vuoksenmaa, täältä löytyis taas aika hyvää materiaalia seuraavaa tv-sarjaa varten..!

Juonenkäänteet menevät ihan hulvattomiksi, kannattaa kyllä katsoa.

Mutta jos etukäteisodotukset ovat kovin suuret, niin melkein mikä tahansa voi tuntua pettymykseltä.

Ekan kierroksen yllätykset ovat väkisinkin poissa jos sarjaa on hehkutettu jo pari vuotta sitten. Itse katson nyt ekaa kertaa Irtiottoja eikä se nyt ihan niin loistavalta tunnu kuin ne kehut aikoinaan antoivat ymmärtää.

maininta tehdä lettuja(?) pakkasessa olevasta tisumaidosta sekä Nennan ja Helenan kauhistelut ettei voi mennä toiseen puistoon kun siellä on niitä vuokralla asujoita :))

Käsikirjoittaja on kyllä roikkunut täällä ja poiminut päivittäisistä jutuista ja laukaisuista parhaat!!

Todella riehakas sarja!!

En katsonut sitä silloin alunperin ja moni sitä kehui minulle.. Nyt päätin katsoa ja on se kyllä hauska!

Toki jos on huumorintajuton ja ei näe tavallisen arjen komiikassa mitään hauskaa, kannattaa jättää katsomatta!

Onhan se oma elämä aina niin täydellistä ja koskaan ei mokaa tai käyttäydy naurettavan lapsellisesti!!

On kyllä hyvin nää eliittimammat av:lta poimittu.. Tosi hyvä!!

Ainoa mikä otti päähän oli se perhe- ja lapsinegatiivinen lähtökohta. Paras äiti on perheensä uralle uhraava. Eikä siinäkään mitään, mutta olis siinä voitu yksi tasapainoinen ja järkevä kotiäiti keksiä, ihan tasapuolisuuden vuoksi. Kun niitäkin on, samoin kuin seinähulluja uraäitejä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat