Vierailija

En olisi ikinä uskonut. Mieheni on hyvin urheilullinen ja itsestään huolta pitävä tyyppi, pukeutuu hyvin ja elämän tärkeimpiä asioita on terveys.

Asia tuli ilmi hyvin intiimillä hetkellä mieheni ajellessa alapää karvojani(noloo). :) Puheltiin siinä samalla kaikesta ja kysyin häneltä että onko hän ennen ajellut naisen alapäitä(nauraen), mies vastasi että ajeli exänsä karvoja useinkin(otti kysymyksen liian tosissaan). Emme ole ennen hänen entisestä naisestaan paljoa puhuneet mutta nyt rohkenin sitten kysyä enemmän hänestä. Mies kertoi hyvin kauniisti naisesta(on hänen lastensa äiti). Kyselin miten he tapasivat, miten rakastuivat ja millainen nainen on. Siinä kohtaa meinasin kyllä tippua lauteilta kun mies kertoi naisen koon! En olisi ikinä uskonut että mieheni olisi voinut koskaan olla ison naisen kanssa. Itse olen hyvin hoikka nainen. Eniten minua häiritsi se ettei mies sanallakaan tavallaan arvostellut exänsä ulkonäköä vaan sanoi hänen olevan hyvin kaunis ihminen.

En tiedä, voihan iso nainen olla kaunis mutta miten ihmeessä mies jolle terveys ja ulkonäkö on tärkeitä voi olla sellaisen naisen kanssa joka ei näitä asioita arvosta?

Kommentit (14)

tää asia ei ole koskaan aiheuttanut meille mitään ristiriitaa. näin on siis ollut ihan alusta lähtien ja yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta. lapsia 4.

ap:n on ihan hyvä oppia sellanenkin seikka elämästä, et joidenkin maailmaan voi kuulua myös ulkonäköä syvällisempiä arvoja. munkin mies arvostaa terveyttä ja harrastaa urheilua, mutta ei tuputa niitä mulle. kas tässä on se pointti - sydämen sivistys: omaan elämään voi soveltaa arvossa pitämiään asioita mut antaa myös puolison tehdä samoin. ei meidän kaikkien arvotstamat asiat ole samoja. kun elää ja antaa muidenkin elää, voi tyytyväisenä nauttia elämästään. sun miehes vaikuttaa olevan samaa maata mun miehen kanssa.

Tapasivat baarissa jossa mieheni oli ihastunut naisen olemukseen, joka on minusta jotenkin uskomatonta kun olen kuvitellut mieheni arvostavan hyvinkin pitkälle hyvässä kunnossa olevia naisia/miehiä.

Ja kukapa ei myöntäisi sitä etteikö se tavallaan loukkaisi kun oma mies kehuu exäänsä!? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Tapasivat baarissa jossa mieheni oli ihastunut naisen olemukseen, joka on minusta jotenkin uskomatonta kun olen kuvitellut mieheni arvostavan hyvinkin pitkälle hyvässä kunnossa olevia naisia/miehiä.

Ja kukapa ei myöntäisi sitä etteikö se tavallaan loukkaisi kun oma mies kehuu exäänsä!? AP

Siis minua ihmetyttää ap:ssa, että miten kukaan voi (selkeästi) inhota lihavia ihmisiä niin paljon, että jopa suuttuu jos joku toinen ei inhoa heitä ja voi jopa pitää jotain lihavaa kauniina. :DD

Siis ihan käsi sydämellä, ap. Toivotko salaa jopa taivaan portilla saavasi jotain erityiskiitosta ja plussaa kun olet laihana pysynyt koko elämäsi, etkä levinnyt niin kuin se naapurin Sirpa tai se miehen ex. Ja ette ilmeisesti muutenkaan kovin kauaa seurustelleet kun et tiedä äijäsi lasten äitiä tuon paremmin.

ap:takin. Kyllä minulle mieheni exä oli alussa kova paikka/jonkinlainen verrokki, ja varmasti usea haluaisi olla (sekä objektiivisesti että mihensä mielestä) kauniimpi kuin tämän entiset.

Jos entinen on toisaalta ollut joku petolintu, herää kysymys, onko miehen rima niin alhaalla tai maku kummallinen - sehän on valinnu minut samoilla kriteereillä ja maulla!!

Toisaalta kuvankaunis exäkin saattaa olla kauhistus eikä mikään itsetuntoa kohottava, joten eiköhän se vähän niin ole, että sellainen tavis olis se kaikista paras..:) Ja näitähän yleensä miettii just suhteen alussa, jossa ap-kin tuntuu olevan.

Ajatusmaailmallesi et voi mitään, ikävä kyllä. Ehkä kun tutustut tähän ihmiseen, alat pitämään itsekin häntä erittäin kauniina ihmisenä, itselleni on käynyt monesti näin.

Onneksi ikä opettaa ;)

satakiloinen. Mieheni sanoi, että kaikille oli yllätys, että tämä kaveri rakastui noin isoon naiseen, koska oli aina aiemmin ihaillut mallityttöjä. Rakkaus ei onneksi katso kiloja :) Enemmän mua häiritsee, kun mieheni joskus päivittelee, kuinka kaverinsa voi pitää vaimoaan viehättävänä... Ajattele, miten kiva on, että miehesi ei niin kiloista piittaa. Jos sinäkin vaikka joskus sairastut ja lihot, niin miehesi ei ole heti sen takia sinua moittimassa.

mikä on sosiaalisesti hyväksyttävää.

Se mikä yön pimeydessä peiton alla viehättää onkin sitten eri asia. Epäilisin, että me jokainen tiedämme miestemme mieltymyksistä jotain, mistä kavereilla ei ole aavistustakaan.

Vierailija:

Lainaus:

Mieheni sanoi, että kaikille oli yllätys, että tämä kaveri rakastui noin isoon naiseen, koska oli aina aiemmin ihaillut mallityttöjä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat