Vierailija

Erosin kirkosta viime viikolla. Nyt sain seurakunnastani kirjeen,jossa kysellään vaikka mitä!!!!Oikein kirkkoherran allekirjoittama....hohhoijaaaa

Sivut

Kommentit (42)

Se on kyllä ehkä vähän väärä tapa, että vasta sitten aletaan kyselemään kun on eropäätös jo tehty.

Ainakin Turussa jaetaan kaikkiin talouksiin Kirkko ja Me -lehteä, jota luen minäkin kirkkoon kuulumattomanakin. Siinä on ihan ok -juttuja mutta kovasti neutraaleja. Ei siinä paljon tulikiviä heitellä ja ehkä toimiikin siten jonkinlaisena markkinointina kirkolle. En tosin tiedä miten hyvin toimii.

pysyn tyytyväisenä kirkon jäsenenä niin kauan kun noi " tosiuskovat" vaan pysyy sieltä kaukana. hyvä että kirkossa aletaan pikkuhiljaa ymmärtää IHMISTÄ (homoja, lesboja, naispappeja ym) eikä anneta näiden hullujen hihhulien enää terrorisoida koko instituutiota. toivon että te tiukkapipoiset ihmisten kiusaajat perustatte jonkun oman höpöhöpöseurakunnan jonnekin tosi kauas ja pysytte kaikki siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos et hyväksy kristinuskoa niin valitse itsellesi joku muu uskonto mutta oikea kristitty ei tule koskaan hyväksymään homoliittoja.

Vierailija:

Lainaus:

kun kirkko hyväksyy kaikki ihmiset,ikään,sukupuoleen tai seksuaaliseen " poikkeavuuteen" katsomatta ja saarnaan saa tuoda kirveen mukaan,liityn takaisin. ap

Vierailija:

Lainaus:

jaa. miksi kutsut sitten minua, uskovaista, joka hyväksyn homoliitot? onko sinulla valta sanoa kuka on oikea kristitty ja kuka ei? minulle ei ainakaan ole sellaista valtuutusta annettu, niin en viitsi alkaa taivaspaikkoja täällä jakelemaan.

jos siis hyväksyt homoliitot, et ole uudestisyntynyr kristitty. Toki voit väittää olevasi mitä tahansa, paholainenhan on aina ollut valheen isä.

jos kirkko rupeaa siunaamaan homo- ja lesbopareja ja pakottaa kaikki papit toimimaan näin. joku raja se on ihmisten miellyttämisessäkin. vähän aiheen vierestä, mutta tulipahan sanottua.

koska olen tullut uskoon. Hyvä, että kyselevät näin seikkaperäisesti, voin kertoa tarkalleen, että en hyväksy tosiuskovien vainoamista, homoliittoja, nais/homopappeja enkä liberaaliteologiaa.

nää uskovaiset! :-O milloin toisen ihmisen kunnioittaminen ja suvaitsevaisuus poistettiin kristinuskosta? nyt taitaa olla ihan av-mammojen omasta uskonnosta kyse eikä enää lutherista tietoakaan... menkääs takaisin sinne ristiretkien ajoille, sopisitte sinne kuin nappi silmään.

Vierailija:

Lainaus:

Jos et hyväksy kristinuskoa niin valitse itsellesi joku muu uskonto mutta oikea kristitty ei tule koskaan hyväksymään homoliittoja.

jaa. miksi kutsut sitten minua, uskovaista, joka hyväksyn homoliitot? onko sinulla valta sanoa kuka on oikea kristitty ja kuka ei? minulle ei ainakaan ole sellaista valtuutusta annettu, niin en viitsi alkaa taivaspaikkoja täällä jakelemaan.

Ei kirkon tarvitse mihinkään muuttua! Erotkoon ne, jotka ei arvoja allekirjoita. Ei kukaan vaadi pelastusarmeijaa tai vpk:ta muuttumaan ajan hengessä. Ihme touhua! Samaan tapaan voisi vaatia ketä tahansa muuttumaan, koska aika muuttu: keskustalaiset muuttukaa, ortodoksit muuttukaa, steinerilaiset muuttukaa... Ei tarvi muuttua! Kirkon ei tarvi olla kaikkia varten vaan niitä varten, jotka uskoo sen sanomaan ja arvoihin.

nöyränä kumarran edessänne, suutelen maata ja anelen, että Teidän Armonne suvaitsisi suuressa voimassaan ja ymmärryksessään kertoa lisää Suuria Totuuksia itsensä kaikkivaltiaan Jumalan suhteesta niihin kurjiin maan matosiin, joille ei Teidän kaltaistanne viisautta ole jaettu.

Vierailija:

Lainaus:

pysyn tyytyväisenä kirkon jäsenenä niin kauan kun noi " tosiuskovat" vaan pysyy sieltä kaukana. hyvä että kirkossa aletaan pikkuhiljaa ymmärtää IHMISTÄ (homoja, lesboja, naispappeja ym) eikä anneta näiden hullujen hihhulien enää terrorisoida koko instituutiota. toivon että te tiukkapipoiset ihmisten kiusaajat perustatte jonkun oman höpöhöpöseurakunnan jonnekin tosi kauas ja pysytte kaikki siellä.

kirkosta on tullut moinen seurakunnan irvikuva, jolla ei ole enää kohta mitään tekemistä Jumalan ja Jumalan sanan vuoksi.

Ihmetyttää miksi ateistit eroavat kirkosta, kun teillehän se nykyään alkaa olla enemmän suunnattu. Luulenkin, että monet kirkosta eroavat ovat niitä tosiuskovia, joille mittari on tullut täyteen. Ja tosiuskovaisten seurakuntia täsä maassa onneksi on riittämiin. Tosiuskovat ovat myös niitä, jotka pitävät kirkkoa kasassa, joten kun he lähtevät, niin koko kirkko kuolee ja ehkä silloin viimeistään näillä valhepastoreilla on peiliin katsomisen aika. Siellä missä on uskovat siellä on myös Jumalan siunausta, kun ei ole enää Jumalan siunausta ei ole enää kirkkoakaan.

Synti on syntiä, tahdoitte tai ette. Synti vahingoittaa ihmisen Jumala-suhdetta ja suhdetta toisiin ihmisiin. Kristityn velvollisuus on kertoa toisille ihmisille, mikä on synti, jotta nämä ymmärtäisivät olevansa syntisiä ja tarvitsevansa Jeesuksen Kristuksen sovitustyötä.

Sinunkin aviorikoksesi oli synti ja sinä kärsit siitä seuraukset. Sinäkin tarvitset Jeesusta Kristusta syntiesi sovittajaksesi. Toivottavasti ymmärrät, että sinun tekosi oli synti, joka rikkoi sinua ja ihmissuhdetttasi. Sitä juuri on synti, tuhoava voima.

Jos ihminen ei ota vastaan Jeesusta, hän joutuu kadotukseen ja maksamaan jokaisen syntinsä. Jeesus Kristus on ainoa, joka voi sovittaa syntimme, hän on lunastanut meidät, hän on maksanut meidät verellään vapaaksi. Ovi takaisin Jumalan yhteyteen on avoinna jokaiselle, joka nöyrtyy ja tunnustaa syntinsä Jeesukselle Kristukselle ja luovuttaa elämänsä Jeesuksen käsiin.

Vierailija:

Lainaus:

nää uskovaiset! :-O milloin toisen ihmisen kunnioittaminen ja suvaitsevaisuus poistettiin kristinuskosta? nyt taitaa olla ihan av-mammojen omasta uskonnosta kyse eikä enää lutherista tietoakaan... menkääs takaisin sinne ristiretkien ajoille, sopisitte sinne kuin nappi silmään.

Sitä ei Jumala tee, sitä ei Luther tehnyt, eikä sitä tee myöskään kukaan uudestisyntynyt kristitty.

Mun kaveri erosi kirkosta 18 v. täytettyään joskus 90-luvun alussa. Piti mennä jksuttelemaan Kirkkoherran kaa ennekuin sai lopullisen " siunauksen"

Mun kaveri pohti ja pohti paljon näitä asioita, oli seurakunnan toiminnassa mukana paljon jne.

Yleensä kirkosta eroaa ne jotak TODELLAKIN ajattelevat uskonasioita...

Vierailija:

Lainaus:

jos siis hyväksyt homoliitot, et ole uudestisyntynyr kristitty. Toki voit väittää olevasi mitä tahansa, paholainenhan on aina ollut valheen isä.

melko rankkaa tekstiä. jos en minä niin et kyllä sinäkään päätä siitä kuka on todellinen kristitty.

kävisin kimppuusi,jos olisit tässä,senkin suvaitsematon.....

Kyllä kirkon pitää muuttua kun yhteiskunta ja ihmisetkin muuttuvat!!!!!!!!!!!!! ap

Kyllähän kirkko on aina pyrkinyt muutokseen. Nikean ensimmäisessä kirkolliskokouksessa otettiin mukaan teeseihin kolminaisuusoppi ja siihen uskomattomat kirkonjäsenet lahdattiin. Että näin 1700 vuotta sitten...

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat