Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä lääkettä voi imetyksen aikana käyttää allergiaan? Mulla oireita aiheuttaa siitepöly esim. koivu ja heinä. Oireet on aika kiusallisia, silmät on punaiset ja yleensä lähes umpeen muurautuneet ja kirvelee ihan pirusti.

Kommentit (5)

Eli nenäsumutetta ja silmätippoja. Noissa pillereissä ei missään lue, että voi turvallisesti käyttää raskauden ja imetyksen aikana. Mutta eihän niistäkään silti välttämättä haittaa ole, niitä ei vain pystytä tutkimaan luotettavasti, koska raskaana olevia ei voida ottaa koekaniineiksi.

Ei noissa sumutteissa ja silmätipoissakaan lue, että saa käyttää. Mutta koska ne on tarkoitettu vaikuttamaan paikallisesti, niin ne eivät imeydy verenkiertoon ja äidinmaitoon samalla tavalla kuin pillerit.

Näin olen käsittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja nenäsumutteista ei yksistään ole mitään apua.

Zyrteciä voi muuten ihan turvallisesti käyttää jopa raskausaikana.

Vierailija:

Lainaus:

Eli nenäsumutetta ja silmätippoja. Noissa pillereissä ei missään lue, että voi turvallisesti käyttää raskauden ja imetyksen aikana. Mutta eihän niistäkään silti välttämättä haittaa ole, niitä ei vain pystytä tutkimaan luotettavasti, koska raskaana olevia ei voida ottaa koekaniineiksi.

Ei noissa sumutteissa ja silmätipoissakaan lue, että saa käyttää. Mutta koska ne on tarkoitettu vaikuttamaan paikallisesti, niin ne eivät imeydy verenkiertoon ja äidinmaitoon samalla tavalla kuin pillerit.

Näin olen käsittänyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat