Vierailija

Kommentit (25)

Vierailija:

Lainaus:

Se antaa lohtua ja turvaa, että ei ole yksin uskonsa kanssa. Uskovat ovai yhtä suurta perhettä, osa Kristuksen ruumista, jossa jokaisella on oma tehtävänsä.

Mun mielestä tää kuulostaa aika pelottavalta. Onko joku ulkoaopeteltu mantra, katekismuksesta tai jostain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

onko sillä mitään väliä millanen olo kuulijalle tulee? ehkä kaikki ei halua että sä saarnaat niille.

huhuu! vastaisiko joku tähän kun teitä on niin monta?

Miettikääpä niitä lestaparkoja jotka ei saa katsoa telkkaria on sentään netti jossa voi purkaa tuntojaan ja lukea toisten kirjoituksia.

Tää taitaa olla lestapalsta

ahdistaa kun aina pitää puhua ruumiista ja verestä ja sodasta ja millon mistäkin kauheesta. enkä ikuna oo kuullu pahimpien rekkamiestenkään päräyttelevän perkelettä ja helvettiä niin useesti kun näitten saarnamiesten puheissaan. mulle pikkutyttönä opetettiin että se on kiroilemista.

Vierailija:

Lainaus:

Jotenkin siitä vain tulee hyvä rauhallinen olo :)

no ehkä SULLE tulee hyvä ja rauhallinen olo. onko sillä mitään väliä millanen olo kuulijalle tulee? ehkä kaikki ei halua että sä saarnaat niille.

vai olisivatko pääosin tietyn suuntauksen edustajia nuo? Uskontoon kasvattaminen jotenkin hirvittää, en usko että pienet lapset ajattelevat paljonkaan sitä Jumalan rakkautta, ennemminkin sitä Helvetin Tulimerta, josta saarnataan.

Vierailija:

Lainaus:

Minä uskon, että uskovia on täällä enemmän kuin uskoisikaan, mikä on aivan ihana asia.

Kolmas uskossa oleva

mitä ihanaa siinä sun mielestä on??

tulee ehkä synnintuntoon ja löytää Jeesuksen. Oikeasti eikös se osoita suurta lähimmäisen rakkautta kun uskovat toivovat muidenkin tulevan uskoon ja saavan iänkaikkisen elämän?

Se antaa lohtua ja turvaa, että ei ole yksin uskonsa kanssa. Uskovat ovai yhtä suurta perhettä, osa Kristuksen ruumista, jossa jokaisella on oma tehtävänsä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat