Vierailija

Meillä kaksi lasta pienellä ikäerolla ja ei ole olleet helposta päästä, ja vanhempinakin on tehty varmasti monta virhettä, kun on yritetty mennä siitä mistä aita matalin. Nyt pienempi tulee kaksi vuotta ja jonkin aikaa on jo ollut helpompaa ja kaaos taltutettu, tähän on totuttu. :) Sen sijaan olen alkanut haikailla kolmatta, mies jo vuotta aikaisemmin. Ikäeroksi ehtisi tulla vähintään 2,5 vuotta, ehkä kolmekin.

Meneekö kolmas " siinä sivussa" tai aiemmalla kokemuksella?

Tavarat on annettu ja myyty ja lahjoitettu jo pois. Nyt kaverit tekee lapsia, ja aivan hirveä vauvakuume taas tuli itsellekin. Mikä kumma pehmittää pään, että pitäisi kokeilla jos se kolmas olisi sittenkin se " helppo" vauva, kun kaksi ekaa eivät ole olleet. Pah, olisivat vaan laittaneet viime synnytyksessä piuhat poikki, mutta kun eivät suostuneet nuoren ikäni takia. Auto ja asuntokin pitäisi vaihtaa. Eikä noita mummuja ole hoitajiksi jonossaan näkynyt. Hulluja taidetaan olla.

Mies on kolmilapsisesta perheestä, joten hänestä kolme olisi " normaali" ja sopiva määrä, minä olen ainut lapsi joten kahteenkin lapseen on ollut sopeutumista.

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat