Vierailija

Gradun kanssa tahkonnut liian kauan ja nyt keväällä rykäsin sen loppuun ja palautin- eipä sitten arvosanakaan kovin hääppöinen ollu. Masentaa, kun tuli niin huono. Oon ihan tollo, kun en osaa tehdä kunnon tutkimusta ja muutenkin ärsyttää, että olisi pitänyt tehdä sitä vielä kesä, niin olisi ollut (ehkä) parempi arvosana. Toisaalta eipä sitä tällä älykkyydellä varmaan parempaa saakaan. :' / Pakko oli purkautua..

Kommentit (11)

Onhan se tietenkin ihanaa, että vihdoin ja viimein valmistuin. Töitten ohessa oli tosi raskasta tehdä gradua, mutta hankala tästä pettymyksestä on päästä yli. Mulla oli tavoitteet paljon korkeammalla.. Mutta sain arvostelun tänään tietooni, huomenna on varmaan jo unohtunut. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä se on työelämä, joka ratkaisee. ei varmaan lohduta, mutta mun mieheltä ei edes kysytty yliopiston arvosanoja, vaan se oli koeaika, joka ratkaisi jatkon. nyt on -päällikkö ja vakityössä.

Mullakin meni gradu alle odotusten, mun piti saada se valmiiksi ennen esikoisen syntymää kovalla kiireellä. Olin väsynyt ja kipeä, enkä jaksanut panostaa. Elämä on.

Silti mulla on vakituinen virka just sieltä mistä halusinkin =) Eikä kukaan ole koskaan (paria opiskelukaveria lukuunottamatta) kysellyt, minkä arvosanan sain. Gradun aihetta kyseltiin parissa työhaastattelussa.

Töiden ohessa on tosi haastavaa tehdä gradua. Monet jää valmistumatta juuri sen takia. Mieheni on opiskellut yli 10 vuotta (tai siis ollut yliopistossa kirjoilla) ja sai äskettäin gradun tehtyä. Hänen laitoksensa oli lähettänyt kirjeen 50:lle gradua vaille valmiille ja kutsunut tilaisuuteen, jossa sovitaan ohjaajasta yms. 11 oli tullut. Nyt vuoden kuluttua tilaisuudesta 1 eli mieheni on saanut gradunun tehtyä. Arvosana oli pienoinen pettymys myös miehelleni. Yhden illan se sitä harmitteli, mutta on jo ihan tyytyväinen, kun pian tulee paperit postissa.

Onnea!!

Kyllä muakin harmitti alkuun, mutta nyt (4 vuotta tapahtuneesta) asialla ei oikeasti ole mitään väliä minullekaan. Ei siis yhtään mitään.

t. 7

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat