Vierailija

ovat huonoja. Kasaamisohjeet ovat puutteelliset ja ruuvien ja mutterien reiät eivät ole mittatarkkoja.

Itse kasatessa kaapin reuna murtui, kun pultti (vai mikä sen kappaleen nimi onkaan) ei mennyt sovinnolla paikoilleen. Kun kaappi toimitettiin takaisin liikkeeseen ei myyjä ottanut mitään vastuuta tuotteesta, vaan sanoi, että se on väärin kasattu ja käski ottamaan yhteyttä kuluttajavalituslautakuntaan.

Tilattiin uudet kaapit, nyt valmiiksi koottuina. Mutta niissäkin oli vikaa. Yhdet tukiraudat oli kiinnitetty väärälle puolelle. Lisäksi yksi niistä meillekin ongelmia aiheuttaneista pulteista oli poikki. (Sekin oli selvästi pitänyt väkisin vääntää paikoilleen, jolloin sen reiän reuna oli murtunut ja lisäksi pultti oli poikki.) Taas vietiin kaappi takaisin ja lopulta saatiin ehjä tilalle.

Myyjä ei edelleenkään suostunut korvauksiin. sanoi kyllä, että voimme tuoda kaikki ostamamme tuotteet takaisin niin sitten korvataan. Mutta siihen emme halua suostua, koska meillä on juuri nyt remonttimies paikalla asentamassa kalusteita ja jos pitäisi alkaa hakea uusia kaappeja ja muita siihen menisi aikaa ja vaivaa (jota nytkin on kulunut ihan turhaan). Olisivat nyt vaan korvanneet ne rämät kaapit niin asia olisi selvä. Nyt täytyy sitten alkaa riitauttamaan tätä asiaa.

Se Kvikin myyjä kehtasi vielä sanoa, että me ollaan itse rikottu sen heidän kasaamansa kaapin pultti. Miksihän me sellaista tehtäis, kun me oikeasti halutaan ne kaapit paikoilleen ja remontti valmiiksi.

KVIKistä ei tulla enää ikinä ostamaan mitään.

IKEAn kaappeja ollaan koottu useampiakin eikä niiden kanssa ole ikinä ollut mitään ongelmia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat