Vierailija

Tai jopa kaljuuntuvien ja lihavien? Minulla on häikäisevän komea mies ja tuntuisi oudolta, jos tulisi tilanne, että pitäisi ottaa uusi mies, eikä tsäänssit enää riittäisikään hyvän näköiseen.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hän tosin kantaa painonsa hyvin ja hän on aina ajanut päänsä kaljuksi muutenkin. Minulle ei tulisi kuuloonkaan vaihtaa häntä mihinkään komeaan rantaleijonaan tai malli mieheen.

Itseasiassa säälin yhtä ns. ystävääni (jolla oli juuri tuollaiset pinnalliset arvot valitessaan itselleen aviomiestä). Nyt ystäväni on ollut useamman vuoden aviossa pettävän ja valehtelevan miehen kanssa. Itse hän istuu kotona pienen poikansa kanssa sillä aikaa kun mies on " ylitöissä" tai " kavereiden kanssa ulkona" . Miehellä on ollut jopa ainakin yksi tyttöystävä vaimon ohella, ystäväni jopa ystävystyi tuon naisen kanssa suhteen tullessa ilmi. Ystävälläni on nykyään niin huonoitsetunto (ei ole kovin kummoinen ennenkään ollut), ettei hän pysty jättämään miestään, vaan mieluummin katselee menoa sormien välistä.

Vierailija:

Lainaus:

laittavat halut hyrräämään ihan toisella tavalla kuin ihrainen vatsa ja lattea takapuoli. ap

Mutta kun rakastaa miestään ja tietää saavansa laatua sängyssä, niin himot herää siinäkin:-)

Taidat olla vielä melko pinnallinen ja lapsellinen tapaus.

- ihana isä lapsillensa

- vaimoansa hellästi rakastava ja huomioiva aviomies

- uskomaton rakastaja, joka saa mut seitsemänteen taivaaseen sängyssä

- tekee kotitöitä kyselemättä

- työtä tekevä mies, joka katsoo palkkansa kuuluvan perheelle ei vain omaan käyttöön

- ei polta

- ei ryyppää

- ei käy vieraissa

Listaa vois jatkaa loputtomiin. Jää kiiltokuvapoitsut kirkkaasti toiseksi mun kaljuuntuvaan ja ylipainoiseen mieheen verrattuna.

nimim. Eräs erittäin onnellinen nainen:-)

tumman miehen kanssa. Ja nyt lähestyessään neljääkymmentä hän on alkanut kaljuuntua. Kamalaa!!! Arvaa aionko erota sen vuoksi? En todellakaan, vaan rakastan häntä edelleen. Ja mitä tulee ulkonäköön muutenkin, kauneusihanteet eivät ole välttämättä yhteneväiset kaikilla. Joten, aika lapsellinen avaus.

Olen seurustellut parin todella komean miehen kanssa, mutta en ollut tyytyväinen/onnellinen heidän kanssaan, seksi oli melko kehnoa nykyiseeni verrattuna ja muutenkin kemiat pelasi aika huonosti.

Naimisiin menin tavallisen miehen kanssa ja suhde toimii kaikinpuolin, seksi on mahtavaa. Miehelläni on hyvä huumorintaju jne.

Rakastuin mieheeni ihmisenä ja se on paljon tärkeämpää pitkässä suhteessa kuin ulkonäkö.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat