Vierailija

Kommentit (10)

en nyt ihan susiruma ole, mutta en kyllä todellakaan mikään missi, kroppa ok, mutta naamataulu sucks... puolisoni taas on komea (jostakin syystä kuitenkin pitää minusta ja pitää minua jopa viehättävänä :O)- minua on aina kiinnostaneet tosi hyvänäköiset miehet ja luultavasti se on ihan evoluution seurausta eli pyrkimystä parantaa jälkeläistensä geenejä.

No, onneksi lapsi on sitten tosi suloinen, ehkä enemmän isäänsä tullut ja todellakin kaunis.

En tiedä ketään, joka olisi " auttamattoman ruma" .

Yleensä hoikka olemus, pieni vaivannäkö ulkonäön eteen (meikin, hiusten, vaatteiden) sekä vahva persoona tekevät kenestä tahansa kivan tai ainakin positiivisella tavalla persoonallisen näköisen.

Vatsaavasti 40 kg ylimääräistä, huono hygienia, piittamaton vaatetus ja tympääntynyt tai anteeksipyytävä olemus tekevät tehtävänsä, olivat geenit mitä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä lopputulos 95% varmuudella painii samassa sarjassa virallisten vanhempien kanssa.

Toivon, että perivät älykkyyteni, ja että osaan kasvattaa heistä sosiaalisia. Silloin pärjäävät vähän kalvakammalakin naamalla.

Jos he olisivat pelänneet tehdä lapsen yksi komeimmista tietämistäni nuorista miehistä olisi jäänyt syntymättä. Ja vaikka vanhemmat eivät ole edes mukavia vaan molemmat tunnetusti v:mäisiä ihmisiä, on poika todella mukava ja fiksu nuori mies. Kylällä usein ihmiset ihmettelevät miten nämä kaksi ovat niin ihmeellisen lapsen saaneet aikaiseksi. Välillä joku on epäillyt, että on sairaalassa päässyt vauvat vaihtumaan.

tuon takia en hankkisi lapsia vaikka miehen saisinkin (ikinä ei ole vielä rumuuteni takia ollut). En haluaisi että viaton lapsiparka kärsisi rumuutensa vuoksi niinkuin minä olen kärsinyt. Jos on todella huonot geenit on hirveää itsekkyyttä hankkia lapsia.

Mulla kauhean kapeat hartiat ja ohut tukka, valitsin leveäharteisen ja paksukarvaisen miehen.

Tosin ei sekään mitään takaa, mutta mahdollisuudet ainakin parempaan on...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat