Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kotiäiti ja olen pitänyt aina meikannut ja laittanut hiukseni ennen mieheni kotiin tuloa. Tietenkin meikkaan muutenkin jos lähden kotipihaa kauemmaksi. Mutta niinä päivinä, kun en ole ollut muualla kuin lasten kanssa pihassa leikkimässä, olen meikannut ihan vain miestäni varten.

Tänään kun en poikkeuksellisesti meikannut ollenkaan, mieheni sitten tokaisi " Hei, sä olet ruskettunut naamasta aika paljon! Minun mielestäni olet noin paljon kauniimpi, voisit olla useamminkin ilman niitä pakkeleita."

Eli ihan turhaan olen nähnyt vaivaa miestäni varten!

Kommentit (5)

että ootpa tosi söpö kun sulla ei oo meikkiä. mutta meikkaan silti joskus , muita naisia varten tietysti, ettei ne katso että tuokin on aina ihan laittamaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieheni on aika vähäpuheinen ja häneltä tuo oli positiivinen kommentti.

Olisi tosin voinut sanoa sen jo vuosia sitten!

Tuosta rusketuksesta hän mainitsi, koska olen ollut muutaman päivän maalaamassa aitaa ja saanut samalla väriä kasvoihinkin. Hän ei vain näyttävästi ollut huomannut sitä edellisenä iltana. =)

Mieheni on joskus aiemmin kysynyt minulta esimerkiksi " Pitääkö sinun nyt meikata, mehän menemme vain ruokakauppaan?" tai " Voisithan sinä välillä jättää meikkaamattakin." Minä luulin sen johtuvan siitä, ettei hän jaksaisi odottaa kun meikkaan tai jotain muuta sellaista. Minä meikkaan lähinnä itseäni varten ja miestäni varten (tosin nyt tiedän, että miestä varten on turha meikata)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat